FRIZER:
NJAL: A řekla bych, že bude hůř. Nebude to (zpomalování/zrychlování) dělat jen řidič, ale i samo auto. Aneb moje půlroční zkušenost s novým VW autem, co má adaptivní tempomat + čtení značek + braní rychlostí z mapových podkladů a k tomu senzory kolem dokola a nouzový brždění, mi říká, že tohle by se mělo dávat do aut až to fakt bude vychytaný a měla by tam být možnost to za jízdy vypnout - i to nouzový brždění.
Aneb pokud jedete tunelem, jedete v prostředním pruhu kolem výjezdu a auto začne brzdit ze 70 na 50, na Rozvadovský spojce z 80 na 50 bez důvodu a před nízkým, "betonovým", příčným prahem nouzově zabrzdí, tak to zrovna za bezpečný nepovažuju (auto jsem dala do servisu, už je tam skoro týden, a jsem zvědavá s jakou mi ho vrátí).
Ano, vím, tempomat používat nemusím (taky ho většinou nepoužívám), ale chtěla jsem ho vyzkoušet. Ale to nouzový brždění vypnout nejde a už mi to podobně zahňáplo 3x, vždycky za mírného deště.