DURDIN: já teda už moc let nechávám vyřizování technické na našem autoservisu. Čtyři důvody:
1) nejsem zvědavá na debaty s technikama na STK. poslední kapka byla, když mě jeden nutil lézt do montážní jámy pod auto, abych našla to "no jen se na to podívejte, paninko! no vidíte to?" ne, nevidím. a vlastně mě ani nezajímá, že tady někde je začínající koroze. pokud je to problém, ať to napíše, pokud to není problém, tak to není problém. že.
2) nemám na to čas. zatímco můj technik se dokáže dohodnout s klukama z STK, kdy tam mají volnějc, já bych tam jak debil stála v peakových časech, protože stejně jako všichni ostatní, to můžu zařídit o víkendu, brzo ráno nebo pozdě odpoledne, protože jinak bych si na to musela brát celodenní dovolenou.
3) pokud by se nějaký problém našel (a v minulosti už se to stalo), tak by to stejně skončilo v servisu a pak zpátky na STK.
4) a po zkušenosti s bodem 3 jsme si zvykli prostě spojovat roční prohlídku s STK. Mechanik auto zkoukne, opraví, co je potřeba, a pak to hodí na STK a je hotovo.
jestli v rámci poplatku za "příprava na STK" je nebo není nějaký polštář na úplatky, nevím a vědět nechci. Pokud mi servis doporučí něco opravit, tak jim to odkývu a zaplatím, chci hlavně pojízdný auto (jak technicky, tak papírově) a klid.