nevim jestli to chapu dobre, ale pokud nekdo misto aby jel doleva po hlavni (jako na horni fotografii cervene auto), to vezme rovne a pak doleva (zelena cara na horni fotografii), tak pri prijezdu na misto na horni fotografii musi dat prednost protijedoucimu (pokud pouziju "zvykove pravo"), protoze odbocuje vlevo, a pokud tam jede nekdo z jeho leve strany (jako to sedive auto na prvni fotografii), tak by mu melo dat prednost, protoze ma vyznacenou hranici krizovatky s trojuhelnikem (ktery ma asi spis psychologicky efekt)
pokud tedy pouziju "zvykove pravo" jak funguje znacka "Dej prednost v jizde", a potkaji se tahle 3 auta na miste z prvni fotografie, tak pojede prvni to auto po zelene care, pak sedive a na konci to po zlute care
pokud ovsem pouziju vyznam znacky "Dej prednost v jizde" jak je v zakone, tak se dava prednost vozidlum na hlavni, coz v tomhle pripade neni nikdo (az do nasledujici krizovatky), vznikne tedy efektivne deadlock a vsichni davaji prednost zprava (nebo protijedoucimu pri odbocovani vlevo)), musi se proste domluvit rukama/nohama. Pokud by chtelo sedive auto odbocit doprava a jet zpatky na hlavni, tak ma taky teoreticky prednost pred autem, jedoucim po zlute...
ted me napada, ze krizovatek, kde zadna "hlavni" neni, ale jsou tam trojuhelniky, je hromada, zajimalo by me, co tedy maji de iure vlastne delat, v tomhle pripade nic nedela jak ten na prvni fotografii, tak ten na silnici pod sedivym autem, hmm