Mě přijde srandovní, jak máte pocit, že ta reklama vám říká, co máte dělat s vašima očima. Že je máte zavřít nebo tak. Podle mě ta reklama říká, že je vám do toho, jak vypadají ostatní, ho*no.
Což je dost pravda, jen myšlenka, že ostatní se nemusí řídit mými názory ve svých životních volbách lidi z nějakého důvodu hrozně popuzuje.... (a to teda zdaleka ne jen v oblasti vzhledu, ale i třeba rozhodnutí mít/nemít děti, kojit/nekojit, používat kočárek/manduku, ne/nosit podpatky a tak dále.... )
A přitom realita je, že ostatním může být co si kdo myslí celkem dobře u p*dele a většině z nás je taky docela u p*dele co si kdo myslí o našich volbách, že jo :-D.
Jinak tahle změna podle mě ukazuje hlavně jednu zásadní věc - ta značka si uvědomila, že zaujme víc zákaznic (nebo další zákaznice) a tedy prodá více produktů, když do svého portfolia zařadí i takovouhle reklamu (a předpokládám, že zboží).... což je jejich soukromé obchodní rozhodnutí. Oni nevydělávají vychováváním společnosti nebo tak, oni vydělávají prodejema, takže udělali reklamu, která jim zvýší prodej. Hlubší filozofii nebo snad dobro společnosti za tím hledat je nesmysl ;-).