• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BULKA1PŘED A PO
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    GUMBA: Ano má... teoreticky, pokud je dobře zvládnut technologický proces, což v tomto případě očividně nebyl ...
    GUMBA
    GUMBA --- ---
    BLULAJTA: Jak se ti to vlastně podařilo, to sklo mívá docela výdrž, ne?
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    BLULAJTA: Jen lehké OT, reklamace uznána... :-D
    V3S
    V3S --- ---
    JASMINOVA: samy krizky ...
    V__M
    V__M --- ---
    DEVIL: Rafinérka, šmarjápano! To je přece huť se třemi vysokými pecemi!
    Je to v Dněprodžeržinsku, nynějším Kamjansku, Východní Ukrajina. Dnes už jen s jednou a navíc odstavenou pecí.
    DEVIL
    DEVIL --- ---
    V__M: odkud je prosimte ta fotka toho boulevardu s tou rafinerkou nebo co to je na kopci?
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    SALVATOR: ne, neboj.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    MATEEJ: ech, to už je takhle dlouho...? :)
    V__M
    V__M --- ---
    VON_GILOTINE: umění, já bych totiž něco tak krásnýho ze svých bídných fotografií nevytvořil ani omylem. .)
    GRANTORINO: v tomhle kontextu mi vždycky vyvstanou třeba práce Ondřeje Casky. Tady nemůže být řeč o nějakém řemeslném zpracování, ale o naprosto individuální reinterpretaci originálu podle pravidel tradiční čínské tušové malby.

    Nebo třeba americká výtvarnice Pat Benincasa a její mědirytiny:


    Ale samozřejmě nepopírám, že se v té plejádě dalších děl najdou i vyložené omalovánky, byť řemeslně dobře zvládnuté.
    Ať tak či tak, radost mi dělá obé. :)
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    1998 (27 a 23 let)
    m21-233-meteorite

    IV/2020
    El-BHBHDX0-AEVIq-U
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    VON_GILOTINE: Nechceš určovat, co je a co není umění, viď že ne? Prosím, řekni, že ne.
    GRANTORINO
    GRANTORINO --- ---
    V__M: je to zajimavej fenomén, myslím, že ses trefil do potávky po industriální fotografii jako předloze. Tvoje strategie, ze to davas k dispozici k volnemu uziti, neni moc bezna v dobe, kdy si kazdej hlida sva autorska prava. Takze tim si vlastne velmi dobre vesel ve znamost a lidi uz si zrejme spojuji dal reference a nadsene ty fotografie pouzivaji :) Je to vlastne takove naplneni postmoderny, kdy uz je ta rychlost predavani inspirace neskutecne rychla. Ciste teoreticka otazka je, kdyz ty si autorem kompozice a motivu, zatimco nasledni umelci jsou autory vytvarneho ztvarneni v technice a uz jen kopiruji motiv a kompozici, jakou ty nasledne prace potom maji hodnotu z hlediska umeni. V zasade by to podle me melo autorsky zustat u tebe a u nich se opravdu da rict, ze je to remeslo. Kazdopadne gratuluju :))
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    DEVIL: Kompletni renovace garazi. Asi jim tam zatekalo. Nebo je to Zemanuv komplot proti namesti Vaclava Havla :-)
    DEVIL
    DEVIL --- ---
    VON_GILOTINE: wtf? to je ground zero u novy sceny? co se tam stavi?
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---

    V__M: nerikej tomu umeni pls. remeslo ok.
    ANDR3E
    ANDR3E --- ---
    STEMBUS: umělcem je neznamy ridic metra z Rotterdamu ;)
    STEMBUS
    STEMBUS --- ---
    ANDR3E: to po je inatalace od davida cernyho ze :)
    V__M
    V__M --- ---
    Jednou se mě někdo zeptal, jakej je to pocit, když podle mých fotek vznikají umělecká díla?

    No, nepopsatelně skvělej.

    A právě v tuhle chvíli kdesi ve Velké Británii milimetr za milimetrem vyřezává linoryt podle mé fotografie z Krivoj Rogu jeden známý anglický grafik.
    A v tu samou dobu dokončuje svůj olej na malířské desce jeden český výtvarník a v Moskvě nanáší druhou vrstvu barvy malíř Nikolay Bazunov.

    Vůbec to nechápu.

    JASMINOVA
    JASMINOVA --- ---
    studentíci mi začali posílat témata prací...ohoho.

    Zámek Hrádek u Nechanic





    BURKHAR
    BURKHAR --- ---
    RADUZA: Díky, neznám tento recept.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam