• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BULKA1PŘED A PO
    HOWKING
    HOWKING --- ---
    LEMRICKA: To dítě je ti dost podobné!
    ARGANNAH
    ARGANNAH --- ---
    LEMRICKA: Furt jseš cool. Je ti to vidět v obličeji (a ty kérky!). Boty se daj nazout, šaty převlíct a vlasy obarvit, až junior odroste, ale v očích to pořád máš.
    LEMRICKA
    LEMRICKA --- ---
    Moje před a po dětech..Trochu k smíchu, dost k pláči

    GANBOY
    GANBOY --- ---
    ZSIS: tři pruhy pro auta to ma.
    ZSIS
    ZSIS --- ---
    Vidensky Museumsquertier, byvale staje
    Pred:


    Po:

    (za temi stromy je to, co se tu srovnava s prazskou magistralou)
    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    TAPINA: a žije v oblasti, kde převažuje písek, ne bahno.
    ENDER
    ENDER --- ---
    ZSIS: Nevim, jestli je Vídeň idealni mesto na argumentaci, "obchvat" vede mestem..
    ZSIS
    ZSIS --- ---
    GREW: obchvat centra, chcete-li. tzv. "Zweierlinie", protisměr k bývale "Prunkstraße", Ring. Postaveno za císaře spolu s budovami kolem něho( jako muzeum, parlament, radnice atd.), za reprezentativním účelem.
    pak je jěště větší obchvat, tzv. "Gürtel', a pak opravdu dálnice kolem.
    jak gürtel tak ring maji v rozestupu 100-200m semafory a přechody, což je imho zásadní rozdíl k plynulému průtahu. na to si z prahy nepamatuji, možná se mýlím.
    GREW
    GREW --- ---
    ZSIS: Cast obchvatu? Kdyz se podivam na google maps na Viden, tak centrum mesta je v miste kde je slovo Vienna a Museumsplatz je cca v miste , kde je pismeno V toho slova Vienna. Vazne tomu chces rikat obchvat? Ale to je vcelku jedno, protoze ani prazska magistrala ti nevede primo uplnym centrem mesta (tedy Starym a Novym mestem a Malou stranou), ale "lizne" ho z vychodni strany, stejne jako Museumsplatz "lizne" uplny centrum Vidne z jizny strany...

    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    ENDER: ano, praha je tragedie a stejne sem do ni pousti dalsi a dalsi vozy bez jakyhokoliv omezeni ci regulace.
    ENDER
    ENDER --- ---
    VYHULENY_UFO: Nikdo nerika, ze se mu to libi, ale spis, ze je to nezbytnost..

    Problem nastava v okamziku, kdy nemas realnou objizdnou trasu.. Praha nema dokoncenej vnitrni ani vnejsi okruh, to je dost tragedie.
    ZSIS
    ZSIS --- ---
    GREW: akorát že vůbec. vídeňský "museumsplatz" je část obchvatu, a s magistrálou před pražským nádražím se nedá srovnat.
    dálnici centrem by tu nikdo neodsouhlasil, naopak se provoz spíš uklidňuje. až moc.

    jestli takhle vypadají i tvé ostatní příklady, tak.. haha.
    zdravím z ostmarku.
    GANBOY
    GANBOY --- ---
    VYHULENY_UFO: elektrokolo je pořád žhavý výstřelek a v rusku vášnivý rozbovor anarchistických skupin… musíš počkat ješte cca 6let než toho budou plný bazary a elektrokolo seženeš za 100€…
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    VRBIK: dnesni doba nepreje takovym nazoru. i motodegen turek rikal, ze auto je svoboda a svoboda je auto.
    VRBIK
    VRBIK --- ---
    GREW: na magistrále mi přijde hrozný, že rozděluje jedno z hlavních náměstí Prahy a izoluje celkem zásadní budovu, která ho zakončuje. Např. Alexanderplatz v Berlíně takhle rozříznutej není.
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    GREW:
    ja vubec nechapu, jak se muze nekomu libit dalnice pres mesto, ale klidne diskutujte. taky muzete klidne diskutovat a vystavbe prazskyho okruhu. je potreba si uvedomit, ze mit auto v praze neni nejaky pravo. dalsi vec je, ze uz by nemelo byt nejaky automaticky pravo projizdet skrz celou prahu bez zaplaceni myta. chces projet mestem? chces jet do prahy a nejsi rezident? tak proste zaplat. takhle easy by to melo bejt.
    GREW
    GREW --- ---
    VYHULENY_UFO: Evropska hlavni mesta a silnice, ktere vedou jejich centry: Pariz - champs elysees - 3 pruhy kazdym smerem. Berlin - Alexanderstraße -3 pruhy kazdym smerem, Gertraudenstraße - 3 pruhy kazdym smerem. Varsava - Marszałkowska - 3 pruhy kazdym smerem, Aleje jerozolimskie - 3 pruhy kazdym smerem. Viden - Museumsplatz - 3-4 pruhy kazdym smerem. A takhle by se dalo pokracovat... Prakticky kazdy evropsky mesto ma minimalne jednu, ale vetsinou i vic "dopravnich tepen", ktere vedou centrem mesta a maji v kazdem smeru 3 a vice pruhu, pripadne jsou koncipovany jako Prazska magistrala, ze z jedne strany bloku budov vede jedna 3 a vice prouda silnice jednim smerem a z druhe strany bloku budov vede silnice s 3 a vice pruhy druhym smerem. Velka cast mest ma navic kompletni vnitrni okruh, ktere tesne obepina centrum mesta a k tomu vnejsi okruh. Vubec pak nechapu, proc se z magistraly u nas stale dela neco tak nezvykleho a navic spojeneho s minulym rezimem, kdyz takovy druh silnice vedoucim centrem mesta je obvykly v prakticky vsech evropskych mestech.
    ULO
    ULO --- ---
    TAPINA: to vysvětluje posledních 9 let, ne těch 15 pred tím. :)

    Jezdila jsem denně do práce ze Švédské do Pelleovy, kopci se nešlo vyhnout v žádném směru. Větší problém než kopce mi tehdy přišlo, že člověk nemá kde bezpecne nechat kolo, aby nebylo ocesane, když se vrátí. Protože úplně nejlepší je kombinovat kolo s MHD.
    XINDLX
    XINDLX --- ---
    MICHELLEDANIELS: souhlasim, ale to nikdo neříkal ne?
    MICHELLEDANIELS
    MICHELLEDANIELS --- ---
    Praha a absolutní placka... To rekl nekdo, kdo v ni nešel ani pěšky ne?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam