• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    XSOFTPoznej počítačovou hru podle jakéhokoliv detailu - HARDCORE sekce
    Smyslem klubu je v první řadě zábava. Kdo se nebude bavit, bude vyloučen. Sekundární smysl klubu je pomoci ostatním identifikovat hru, o které někde slyšeli, hráli ji v dětství a mají jen útržkovité informace - a hrozně rádi by si hru dneska zahráli, kdyby jen věděli, jak se hra jmenovala. Takové debaty a upřesnění se vedou v rámci klubu, aniž by se přerušovala soutěž.

    Provoz klubu se skládá ze zadání otázky TUČNÝM písmem a očíslováním otázky - to pro zajímavost, abychom věděli, kolikátá v řadě to již je a abychom se mohli případně na číslovaná zadání odkazovat. Nemusí se hádat vždy jen název hry, ale lze i naopak ptát se na konrétní detail, autora a podobně v uvedené hře. Zadáním může být cokoliv. Citát, screenshot nebo výřez, hudba, popis nějakého detailu, ale i třeba přesmyčka nebo rébus, fantazii se meze nekladou. Takto zadané otázky jsou soutěžní, každý smí hádat jenom jednou, pokud neurčí zadávající jinak. Nápovědy může dávat zadávající dle uvážení jakýmkoliv způsobem. Pokud někdo hádanku uhádne, smí zadat vlastní zadání. Pokud se hádanka neuhodne do tří hodin a zadávající neposkytne nápovědu (neboli utichne hádací aktivita), je automaticky považována za zrušenou a smí zadávat kdokoli další. Proces se takto opakuje do zblbnutí.

    HARDCORE je klub ze dvou důvodů. Za prvé - nejsme omezeni na platformu, jazyk ani žánr! Smí se zadávat hry z konzolí, MMORPG, japonské hry, které nikdy nebyly v USA ani EU, polomechanické automaty a tak dále - fantazii se meze nekladou! Ani není potřeba se odvolávat na relevantní zdroj existence hry. Ale nezapomínejte na smysl klubu! Nejde tedy o to dokázat ostatním, že jste vygooglili neznámý titul, který nikdo nezná, ale o to rozšířit si obzory, pobavit je a udělat pohled na věc jiným způsobem. Druhý důvod je obtížnost zadávání. Rozhodně by zde neměly být otázky na klasické hry, které zná každý, i méně pokročilý hráč, leda by byly formulovány z takového úhle, který není typický (takže za screenshot z Dooma řežu palce).

    Systém bodování je ujetý. Jeho přesnější rozbor naznačuji na nástěnce. Není nutné se jej držet, pokud vás hra bude bavit.

    Přeji příjemnou zábavu.
    rozbalit záhlaví
    INF1466
    INF1466 --- ---
    DAVESADE: tak hod dalsi otazku .)
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Konec OT, ale kdyby to někdo z Aukra vzal a zaplatil bych později, bylo by to superior!
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    http://aukro.cz/item392944386_herni_sestava_sega_master_system_ii_2_hry.html
    Nebo si to zkusím tady... sakra, ale teď nemám ani KáČé před vejplatou a dovolenou, sakra....
    INF1466
    INF1466 --- ---
    DAVESADE: zkusim no ale musim najit nakej jinej, tenhle typek ma ships jen USA
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    INF1466: Jestli mi to vydražíš... ne ebaji nejsem...
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    INF1466: Hele fakt se zeptej, prosím! Gamepad (když ne celou konzoli) opravdu uživím.
    PETGRIDUS: Byla taková zlá doba ;). Všechny joysticky té doby byly kopatibilní se standardem Atari (jmenovitě Atari 2600) - a to jak tvarem portu, tak signálem. Některé byly dvou- a vícetlačítkové, ale drtivá většina šla píchnout do Atari, Segy (včetně MegaDrive) a i Amigy - a to bez jakékoliv modifikace - a to oběma směry - tj. Amigáckej joystick do Segy a podobně.
    Na tenhle Master Systemovskej mám vzpomínku hlavně proto, že jsem s ním na Amize dohrál Fire & Ice - což se mi na normálním joyi nikdy nepovedlo snad...
    PETGRIDUS
    PETGRIDUS --- ---
    DAVESADE: gamepad Master Systemu kompatibilni s amigou?
    INF1466
    INF1466 --- ---
    DAVESADE: kamoska ji mela ale je to deset let tak tezko rict kde je ji konec, ale zkusim to zjistit no... Alex Kid byla prave vestavena hra primo v gondoli
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Heh.
    Hele, nemá tu konzoli někdo? Ona měla dost peklířskej gamepad, kterej měl úžasně měkkou kolíbku a byl kompatibilní s Amigou....
    INF1466
    INF1466 --- ---
    notyvole ted koukam ze boss byl Janken a ne Jesper no nic je to uz nakej ten patek :D
    INF1466
    INF1466 --- ---
    DAVESADE: ale nejlepsi a hlavne ta frustrace ze to ma tak sest hodin herni dobu a nejde savovat :D
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Fakt? To je jediná hra, kterou jsem jako dítě na Master System hrál (krom Sonica ještě ;).
    INF1466
    INF1466 --- ---
    DAVESADE: +5 bodu :)
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    O pokročilost zase tak moc jako nejde. Takže bych tipnul samozřejmě Alex Kid ;),.
    INF1466
    INF1466 --- ---
    kdyby se nahodou nenasel zadny pokrocily uzivatel internetu tak vecir hodim vysledek :)
    INF1466
    INF1466 --- ---
    INF1466: omlouvam se ale stehoval jsem se a nemam ted net tak ty napovedy vaznou a pisu jen z prace... :)

    ulitmatni napoveda: boss na obrazku se jmenoval Jesper a souboje na konci kol byli formou "kamen, nuzky, papir" nechtel sem ale halt si asi nikdo neujizdel na Sega Master System tak ja tak holt napoveda ktera se da za minutu vygooglit :) neznabozi :)
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Všechny upozorňuju, že to zadání je totální píčovina ;).
    XSOFT
    XSOFT --- ---
    #42: / - / - / ..- // ... / ... / ....- // -. / . / ..- // -. / ... / ....- /
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam