• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    XSOFTPoznej počítačovou hru podle jakéhokoliv detailu - HARDCORE sekce
    Smyslem klubu je v první řadě zábava. Kdo se nebude bavit, bude vyloučen. Sekundární smysl klubu je pomoci ostatním identifikovat hru, o které někde slyšeli, hráli ji v dětství a mají jen útržkovité informace - a hrozně rádi by si hru dneska zahráli, kdyby jen věděli, jak se hra jmenovala. Takové debaty a upřesnění se vedou v rámci klubu, aniž by se přerušovala soutěž.

    Provoz klubu se skládá ze zadání otázky TUČNÝM písmem a očíslováním otázky - to pro zajímavost, abychom věděli, kolikátá v řadě to již je a abychom se mohli případně na číslovaná zadání odkazovat. Nemusí se hádat vždy jen název hry, ale lze i naopak ptát se na konrétní detail, autora a podobně v uvedené hře. Zadáním může být cokoliv. Citát, screenshot nebo výřez, hudba, popis nějakého detailu, ale i třeba přesmyčka nebo rébus, fantazii se meze nekladou. Takto zadané otázky jsou soutěžní, každý smí hádat jenom jednou, pokud neurčí zadávající jinak. Nápovědy může dávat zadávající dle uvážení jakýmkoliv způsobem. Pokud někdo hádanku uhádne, smí zadat vlastní zadání. Pokud se hádanka neuhodne do tří hodin a zadávající neposkytne nápovědu (neboli utichne hádací aktivita), je automaticky považována za zrušenou a smí zadávat kdokoli další. Proces se takto opakuje do zblbnutí.

    HARDCORE je klub ze dvou důvodů. Za prvé - nejsme omezeni na platformu, jazyk ani žánr! Smí se zadávat hry z konzolí, MMORPG, japonské hry, které nikdy nebyly v USA ani EU, polomechanické automaty a tak dále - fantazii se meze nekladou! Ani není potřeba se odvolávat na relevantní zdroj existence hry. Ale nezapomínejte na smysl klubu! Nejde tedy o to dokázat ostatním, že jste vygooglili neznámý titul, který nikdo nezná, ale o to rozšířit si obzory, pobavit je a udělat pohled na věc jiným způsobem. Druhý důvod je obtížnost zadávání. Rozhodně by zde neměly být otázky na klasické hry, které zná každý, i méně pokročilý hráč, leda by byly formulovány z takového úhle, který není typický (takže za screenshot z Dooma řežu palce).

    Systém bodování je ujetý. Jeho přesnější rozbor naznačuji na nástěnce. Není nutné se jej držet, pokud vás hra bude bavit.

    Přeji příjemnou zábavu.
    rozbalit záhlaví
    LASICE78
    LASICE78 --- ---
    GUMBA: nene, hra je to jiná a poněkud starší
    GUMBA
    GUMBA --- ---
    LASICE78: Nejaky TES (Morrowind, Oblivion)? Pripomina mi to ty ruzne nacrtky z loadscreenu.
    LASICE78
    LASICE78 --- ---
    #48 hint
    hra je fakt hodně známá a znáte jí určitě všichni, další obrázek:
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Prosimtě neřeš to. Prostě ti zakazuju dávat zadání tak dementní, že mne rozčílí i půl roku po tom, co mi to připomeneš. Konec hlášení.
    XSOFT
    XSOFT --- ---
    .. kouknu doma na noty a proverim delky tonu ..
    XSOFT
    XSOFT --- ---
    Imho stejna vyska, jen ruzna delka


    ale nemam tu v praci zvuk, doma to muzu proverit. Neuskodilo by, kdyby se k tomu vyjadril i nekdo dalsi a hodil na vec vlastni pohled.

    To je to vazne tak nepochopitelne zadani?
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    XSOFT: To jsi hezky popsal 2 (slovy "dvě") různé délky tónů. V audioukázce jsou minimálně 4.
    LASICE78
    LASICE78 --- ---
    #48: se kterou hrou je spojen tento obrázek?
    XSOFT
    XSOFT --- ---
    Na hudebni hry tu lidi moc nejsou, ale to mi nerikej ze tu nikdo neumi z morzeovky (text) dat tony (zvuk), ktere to dela.

    Ruzna delka se resi takhle:
    "." kratka delka
    "-" dlouha delka
    vyska je stejna
    "/" pauza (oddeluje pismena)
    "//" delsi pauza (oddeluje slova)

    Tutorial:
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    XSOFT: A různá délka tónů je řešená jak?
    Hele problém je v tom, že tohle zadání nemá hlavu ani patu, sorry.
    XSOFT
    XSOFT --- ---
    CYBERWOLF: Dobry tip, ale to neni ono. Ve wolfovi se v nekterych levelech v hudbe objevovala morzeovka (stejne jako v SystemShockovi), ale tohle je z intra ... wolf moc intro nemel (nazor aby trvalo pres 1:30).
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Wolfenstein?
    XSOFT
    XSOFT --- ---
    Hral jsi Wii Music? Nebo Mario Paint na SNES? Tam tenhle system mas.
    Nehlede na to, ze to neni zadna "ruzna vyska" ale jedna a ta sama a dokonce presne ta, co v tom WAVu je. Zroj je z MIDu ke hre.

    No klidne vyrvu zvukovku a pustim ro pres PC speaker, tony budou stejne (stejna delka jako v morzeovce a stejna jako ve WAVu, vyska bude take stejna .. jen to nebude nastroj z MIDu ale nejakych 22kHz z PC Speakeru).k

    Odpoved vis, da se v tom nejak vic radit? Obrazek - asi tezko. Je to proste z intra jedne klasiky, konkretne 1:30 minuta. Jestli si to piskate, tak v tempu takovem, abyste to stihli do 5ti sekund.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Hele a XSOFTe, už jsi ten svůj zlepšovák na zjednodušující zápis not někam prezentoval? Na nějaké mezinárodní hudební komisi? Určitě budou čumět, jak se pomocí teček a čárek dají zaznamenat různé dlouhé tóny (o výškách nemluvě).
    XSOFT
    XSOFT --- ---
    to neni ono
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    To mi zni jak z fotbalu...ze by Hooligans?
    XSOFT
    XSOFT --- ---
    CYBERWOLF: Poslechni si hudbu (linkoval jsem) a zkoumej odkud to znas.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Je to rozmatlané hovno.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Nicmene, vratil bych se k bodu 42...

    / - / - / ..- // ... / ... / ....- // -. / . / ..- // -. / ... / ....- /

    morseovka to neni, tak co to sakra je?
    GUMBA
    GUMBA --- ---
    PHOBOS99: Tomu se rika podprahove vnimani ne? :)
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    VOLE! ;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam