úvod
témata
události
tržiště
diskuze
nástěnka
přihlásit
přezdívka
heslo
přihlásit
pamatuj si mě
registrace
ztracené heslo?
Poznej počítačovou hru podle jakéhokoliv detailu - HARDCORE sekce
Smyslem klubu je v první řadě zábava.
Kdo se nebude bavit, bude vyloučen. Sekundární smysl klubu je pomoci ostatním identifikovat hru, o které někde slyšeli, hráli ji v dětství a mají jen útržkovité informace - a hrozně rádi by si hru dneska zahráli, kdyby jen věděli, jak se hra jmenovala. Takové debaty a upřesnění se vedou v rámci klubu, aniž by se přerušovala soutěž.
Provoz klubu se skládá ze zadání otázky
TUČNÝM
písmem a
očíslováním otázky
- to pro zajímavost, abychom věděli, kolikátá v řadě to již je a abychom se mohli případně na číslovaná zadání odkazovat. Nemusí se hádat vždy jen název hry, ale lze i naopak ptát se na konrétní detail, autora a podobně v uvedené hře. Zadáním může být cokoliv. Citát, screenshot nebo výřez, hudba, popis nějakého detailu, ale i třeba přesmyčka nebo rébus, fantazii se meze nekladou. Takto zadané otázky jsou soutěžní, každý smí hádat jenom jednou, pokud neurčí zadávající jinak. Nápovědy může dávat zadávající dle uvážení jakýmkoliv způsobem. Pokud někdo hádanku uhádne, smí zadat vlastní zadání. Pokud se hádanka neuhodne do tří hodin a zadávající neposkytne nápovědu (neboli utichne hádací aktivita), je automaticky považována za zrušenou a smí zadávat kdokoli další. Proces se takto opakuje do zblbnutí.
HARDCORE
je klub ze dvou důvodů. Za prvé - nejsme omezeni na platformu, jazyk ani žánr! Smí se zadávat hry z konzolí, MMORPG, japonské hry, které nikdy nebyly v USA ani EU, polomechanické automaty a tak dále - fantazii se meze nekladou! Ani není potřeba se odvolávat na relevantní zdroj existence hry. Ale nezapomínejte na smysl klubu! Nejde tedy o to dokázat ostatním, že jste vygooglili neznámý titul, který nikdo nezná, ale o to rozšířit si obzory, pobavit je a udělat pohled na věc jiným způsobem. Druhý důvod je obtížnost zadávání. Rozhodně by zde neměly být otázky na klasické hry, které zná každý, i méně pokročilý hráč, leda by byly formulovány z takového úhle, který není typický (takže za screenshot z Dooma řežu palce).
Systém bodování je ujetý. Jeho přesnější rozbor naznačuji na nástěnce. Není nutné se jej držet, pokud vás hra bude bavit.
Přeji příjemnou zábavu.
rozbalit záhlaví
CYBERWOLF
---
---
12:01:46 15.1.2009
1 odpověď
XSOFT
: Bulanci, level Exodus
XSOFT
---
---
11:45:37 15.1.2009
1 odpověď
Tak bonusova vyprostovaci otazka:
Jdu obedvat.
DAVESADE
---
---
11:39:08 15.1.2009
Jdu blejt. Téma zamykám.
XSOFT
---
---
11:33:32 15.1.2009
/////////////////////////////////////////
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
/////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
/////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////
TRAGED
---
---
11:33:29 15.1.2009
#54 Hlasim
317
zasahu!
GUMBA
---
---
11:32:43 15.1.2009
Nemas spis na mysli
prokladani
?
XSOFT
---
---
11:31:43 15.1.2009
GANDHI
: ja napsal srafocani? melo by to byt srafovani ;) + *plesk*
XSOFT
---
---
11:30:30 15.1.2009
Jop, tohle by slo. carkovany to je.
GANDHI
---
---
11:30:05 15.1.2009
1 odpověď
nemyslel nakonec strafovani?:))
DAVESADE
---
---
11:29:01 15.1.2009
Hmm... no... nebudu nic říkat.
THESTOUPA
---
---
11:27:11 15.1.2009
XSOFT
: takze bys uznal neco jako tohle? nebo jak?
GANDHI
---
---
11:24:14 15.1.2009
hehe, jsem zvedavej, co to znamená, že HRA používá šrafování - v žádný jsem na kolonku v optionech šrafování ON/OFF nenarazil
DAVESADE
---
---
11:21:24 15.1.2009
Nebyl by lepší příklad nějaké hry? ;)
TRAGED
---
---
11:16:31 15.1.2009
XSOFT
:
for jmeno_hry in $hry; do
if [ hercules support == true ];
echo $jmeno_hry
fi
done
:]
CYBERWOLF
---
---
11:10:34 15.1.2009
tak ted uz si vubec nejsem jistej, jestli rozumim otazce:)
XSOFT
---
---
11:05:41 15.1.2009
1 odpověď
treba takhle
... nebo v pripade starsi grafiky treba vynechavat sude radky nebo nejaky jiny styl srafocani, carkovani
CYBERWOLF
---
---
10:47:51 15.1.2009
XSOFT
: jenze ty nejsou srafovany, to jsou rytiny
GUMBA
---
---
10:46:41 15.1.2009
XSOFT
: To jsou ale medirytiny ne? :)
XSOFT
---
---
10:43:15 15.1.2009
2 odpovědi
neco jako jsou ilustrace k dilum J.Verneho
DAVESADE
---
---
10:22:05 15.1.2009
Jako dithering? Nějakej příklad?
XSOFT
---
---
10:10:40 15.1.2009
1 odpověď
#54: Jmenujte co nejvice her, co pouzivaji srafovani
<<
<
>
>>
Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam