• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    XSOFTPoznej počítačovou hru podle jakéhokoliv detailu - HARDCORE sekce
    Smyslem klubu je v první řadě zábava. Kdo se nebude bavit, bude vyloučen. Sekundární smysl klubu je pomoci ostatním identifikovat hru, o které někde slyšeli, hráli ji v dětství a mají jen útržkovité informace - a hrozně rádi by si hru dneska zahráli, kdyby jen věděli, jak se hra jmenovala. Takové debaty a upřesnění se vedou v rámci klubu, aniž by se přerušovala soutěž.

    Provoz klubu se skládá ze zadání otázky TUČNÝM písmem a očíslováním otázky - to pro zajímavost, abychom věděli, kolikátá v řadě to již je a abychom se mohli případně na číslovaná zadání odkazovat. Nemusí se hádat vždy jen název hry, ale lze i naopak ptát se na konrétní detail, autora a podobně v uvedené hře. Zadáním může být cokoliv. Citát, screenshot nebo výřez, hudba, popis nějakého detailu, ale i třeba přesmyčka nebo rébus, fantazii se meze nekladou. Takto zadané otázky jsou soutěžní, každý smí hádat jenom jednou, pokud neurčí zadávající jinak. Nápovědy může dávat zadávající dle uvážení jakýmkoliv způsobem. Pokud někdo hádanku uhádne, smí zadat vlastní zadání. Pokud se hádanka neuhodne do tří hodin a zadávající neposkytne nápovědu (neboli utichne hádací aktivita), je automaticky považována za zrušenou a smí zadávat kdokoli další. Proces se takto opakuje do zblbnutí.

    HARDCORE je klub ze dvou důvodů. Za prvé - nejsme omezeni na platformu, jazyk ani žánr! Smí se zadávat hry z konzolí, MMORPG, japonské hry, které nikdy nebyly v USA ani EU, polomechanické automaty a tak dále - fantazii se meze nekladou! Ani není potřeba se odvolávat na relevantní zdroj existence hry. Ale nezapomínejte na smysl klubu! Nejde tedy o to dokázat ostatním, že jste vygooglili neznámý titul, který nikdo nezná, ale o to rozšířit si obzory, pobavit je a udělat pohled na věc jiným způsobem. Druhý důvod je obtížnost zadávání. Rozhodně by zde neměly být otázky na klasické hry, které zná každý, i méně pokročilý hráč, leda by byly formulovány z takového úhle, který není typický (takže za screenshot z Dooma řežu palce).

    Systém bodování je ujetý. Jeho přesnější rozbor naznačuji na nástěnce. Není nutné se jej držet, pokud vás hra bude bavit.

    Přeji příjemnou zábavu.
    rozbalit záhlaví
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    CYBERWOLF: Totiz Exitus
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    XSOFT: Bulanci, level Exodus
    XSOFT
    XSOFT --- ---
    Tak bonusova vyprostovaci otazka:

    Jdu obedvat.
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Jdu blejt. Téma zamykám.
    XSOFT
    XSOFT --- ---
    /////////////////////////////////////////
    ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
    /////////////////////////////////////////
    /////////////////////////////////////////
    /////////////////////////////////////////
    ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
    /////////////////////////////////////////
    /////////////////////////////////////////
    /////////////////////////////////////////
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    #54 Hlasim 317 zasahu!
    GUMBA
    GUMBA --- ---
    Nemas spis na mysli prokladani?
    XSOFT
    XSOFT --- ---
    GANDHI: ja napsal srafocani? melo by to byt srafovani ;) + *plesk*
    XSOFT
    XSOFT --- ---
    Jop, tohle by slo. carkovany to je.
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    nemyslel nakonec strafovani?:))
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Hmm... no... nebudu nic říkat.
    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---
    XSOFT: takze bys uznal neco jako tohle? nebo jak?

    GANDHI
    GANDHI --- ---
    hehe, jsem zvedavej, co to znamená, že HRA používá šrafování - v žádný jsem na kolonku v optionech šrafování ON/OFF nenarazil
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Nebyl by lepší příklad nějaké hry? ;)
    TRAGED
    TRAGED --- ---
    XSOFT:
    for jmeno_hry in $hry; do
    if [ hercules support == true ];
    echo $jmeno_hry
    fi
    done

    :]
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    tak ted uz si vubec nejsem jistej, jestli rozumim otazce:)
    XSOFT
    XSOFT --- ---
    treba takhle

    ... nebo v pripade starsi grafiky treba vynechavat sude radky nebo nejaky jiny styl srafocani, carkovani
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    XSOFT: jenze ty nejsou srafovany, to jsou rytiny
    GUMBA
    GUMBA --- ---
    XSOFT: To jsou ale medirytiny ne? :)
    XSOFT
    XSOFT --- ---
    neco jako jsou ilustrace k dilum J.Verneho
    DAVESADE
    DAVESADE --- ---
    Jako dithering? Nějakej příklad?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam