• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    PALMEX: konkrétně 22B se LHD nedělalo žádné, zkrátka neexistují. Jediné co, tak nějakých 380 jich bylo pro JDM, myslím že 5 jich poslali do Australie, ale jelikož tam není možno je přihlásit, tak je tam má někdo max na trackdays nebo na výstavku. A pak bylo asi 10 nebo 20 22B UK které byly určeny přímo pro export do Anglie. V USA měli akorát 2.5 RS, který bylo dvoudvéř, 4dvéř verze nevim, ale určitě tam žádný GC8 STI taky nedostávali.

    Mě prostě přijde, že do takový rarity jako je 22B zasahovat a překopávat je barbarství. Od toho jsou masovější verze ;) Samozřejmě každého názor je jiný, a další mi řekne, že i rarity jsou od toho aby se jezdily, byly vidět a mohli jsme z nich mít radost všichni
    CROSS
    CROSS --- ---
    PALMEX: takovej flejm si vybavuju na subarufanclubu snad dokonce kolem tohohle konkrétního auta :-] Přesně tam někdo šel po linii sběratelský hodnoty zničený přestavbou, zatímco většina říkala v zásadě to co ty. :-]

    Pěkně nám to zavařili kluci japonský.

    BTW nemaj australský auta taky řízení vpravo?
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    SCOTT7279: čeče, to bych se i pustil do flamu :D...myslim, že vzhledem k tomu, že LHD se jich vyrobilo opravdu málo (nemam teda žádný přesný čísla, ale v evropě, potažmo USA se skoro nevyskytovaly...když už tak v australii, popř. NZ) a když si spočítáš kolik by tě stál dovoz original LHD z AUS nebo NZ (protože original LHD v evropě je imho nesehnatelnej) tak jde pro evropskýho nadšence nějaký sběratelsko-originální kriterium stranou...prostě máš 22B s volantem na správný straně a to prostě chceš
    SCOOBY
    SCOOBY --- ---
    4PTO: Já mám pocit, že kluci z asianlegends.cz tu měli dvě, tohle bude nejspíš jedna z nich? Ani nevim kam se poděli, ale webovky jim nejedou....
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    4PTO: Chci si to udělat sám ;) Spíš se trochu bojim přihlášení, chtěl bych to vybojovat a dostat na STI techničák, nechce se mi to dávat na GT papíry :-) Chci to jako víkendovku, takže ta převodovka se mi líbí, ještě víc se mi líbí to zkrácené řízení ;) Když se člověk naučí s DCCD tak to bude taky maso ;) Hlavně potřebuju 2 dvéř
    4PTO
    4PTO --- ---
    SCOTT7279: Uz i v cr to dela kde jakej garaznik a v PL se na to primo specializujiu od 1000€ vc. dilu. Taky ho chci. Jediny co, tak ta kratka prevodovka me sere a pritom kvuli ni to zaroven chci. To tak mit i gt i sti :)
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    4PTO: Nn, atmo, ale Sti bude snad každým dnem :-) Byl jsem zjištovat moudra ohledně přestavby
    4PTO
    4PTO --- ---
    SCOTT7279: Tvoje sti?
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    SCOTT7279
    SCOTT7279 --- ---
    PALMEX: Myslím, že zas tak dobrá investice to není. Už do ní bylo zasáhnuto, a přestavbou na LHD ztratilo svou sběratelskou hodnotu
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    4PTO: tyvole....... :-)
    4PTO
    4PTO --- ---
    T_MAX: prodavaj se kolem milionu :-)
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    PALMEX: jako rozhodně souhlasim, že tenhle model je nej, ale 600 litrů je trochu moc :)
    PALMEX
    PALMEX --- ---
    T_MAX: 600 litrů za 22B s volantem nalevo neni tak zlý...jestli má opravdu najeto 80.000 a nedostalo nikdy ránu, mít volnej 600k tak ho beru hned...za pár let bude mít několikánasobnou hodnotu....problém je že málokdo bude schopnej ho schovat do stodoly a vyndat až za pár let...a další otázka je, jestli za pár let zaplatíš benzín penězma....můj sen je se v tom aspoň někdy svýzt...imho nejlepší impreza ever
    4PTO
    4PTO --- ---
    T_MAX: ne to byla nsdsázka, zas az takovy srdicko nemam a ani takovy stavebko :)) mně po mým gt jednou postačí sti ver6, ale vzhledem k tomu že teď auto prochází velkou údržbou tak, si ho ještě nějakou chvilku nechám, ale je jasný že jak skončím s investicema okamžitě se objeví nějaký za superneodolatelnou cenu :)
    T_MAX
    T_MAX --- ---
    4PTO: stavebko za 600 litrů? Tyvole, to je hodně slušný .. navíc dát 600 za 13 let starý auto ... to chce mít hodně velký srdce :)
    4PTO
    4PTO --- ---
    fapik2
    4PTO
    4PTO --- ---
    nevím co mi doma řeknou až zjistí že jsem vybral stavebko
    Subaru Impreza WRX STi 22B, r.v. 1999, 210 kW, modrá barva, - Inzerce / Bazar
    http://www.subaruclub.cz/inzerat/subaru-impreza-wrx-sti-22b-r-v-1999-210-kw-modra-15805
    fapfapfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
    CROSS
    CROSS --- ---
    4PTO: já na to teda tlačítko nemám, maximalně spínač parkovaček, co svítěj za každých okolností (upřímně nevim, jestli to v autě mám, v minulým Forestru byl).

    Spíš mi trochu vadí, že se světla, když je nechám zapnutý, rozsvěcej hned při startování, ne až po nastartování - hlas lidu tvrdí, že to neprospívá baterce.

    Praskání žárovek (potkávaček) jsem nikdy nepřišel na kloub, na starým autě jsem se naučil je měnit poměrně svižně, i když přístup na Forestru byl trošku voser, s těma víčkama (ale asi to může bejt i mnohem horší ;-]). Praskaly celkem záhadně, tu po 10 tisících, tu po 30 tisících, svítim vždy a všude.

    Jinak to je jasný, tahle poruchovost. Za dvacet let je z toho vrak. ;-]
    4PTO
    4PTO --- ---
    JESSE_MORENO: Na to mas mozna tlacitko nad volantem aby sis to mohl pripadne prepnout.
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    4PTO: jo a ja kdyz necham zapnuty svetla a vytahnu klice tak se svetla zhasnou... kurva vsechny ostatni auta zustanou rozsviceny a vymlatej baterku jen tendle krap ne!
    4PTO
    4PTO --- ---
    Subaru jsou nespolehlivy krapy. Dnes mi praskla zarovka. To uz je prvni porucha na aute za rok co ho mam. Jestli to tak pujde dal... :-(
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam