• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    LOST_DOG: tak to bys byl hodný! Díky! mail: tomas@mimatik.com
    LOST_DOG
    LOST_DOG --- ---
    TOMYK: jestli chceš tak ti ty stránky můžu naskenovat z mého českého
    LOST_DOG
    LOST_DOG --- ---
    jinak spotřeba po výměně oleje pěkných 8,7l/100km
    LOST_DOG
    LOST_DOG --- ---
    CROSS: jen tam v okýnku "K" jako kontrola, výměna určitě ne, ta je v těch 105 jak píšeš
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    No, mám německý manuál, tak jestli to není v tomhle jiný, jelikož jsem auto kupoval v NE. Ale jak koukám, tak plán seervisní prohlídky není. Jen v servisce je udáno kdy má k servisu dojít. No, poslal jsem dotaz na awd, tak jsem zvědav.
    CROSS
    CROSS --- ---
    TOMYK: to je divný, já měl v manuálu tutově plán servisních prohlídek včetně rozpisu, co se při který dělá. (Mám to tam i u třetí generace, ale to bude asi trochu jiný, kromě toho od vydání manuálu změnilo Subaru servisní interval u mého stroje z 15 na 20 tisíc.)
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    Tak ale v manuálu nic neni...
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    CROSS: Díky. V manuálu? To me nenapadlo, mrknu. Koukal jsem jenom do servisky.
    CROSS
    CROSS --- ---
    Jestli se nepletu, rozvody se v SG 2.0 dělaj ve 105.
    LOST_DOG
    LOST_DOG --- ---
    TOMYK: Já jsem byl v neautorizovaném po 135k (mám 2006, 2.0X). Měnil se jen olej a olejový filtr. Zaplatil jsem málo. V manuálu je ještě kontrola brzd a vzduchových filtrů (jestli řemene to teď nevím). Já pak měnil brzdy a komplet tlumiče s pružinama, takže jsem tuhle servisku nějak moc neřešil.
    CROSS
    CROSS --- ---
    TOMYK: Já jsem byl s SG na 135k nebo ekvivalentu někdy v roce 2011, ale pak jsem ho prodal a faktury šly s tim. Takhle zpaměti to nebylo nic velkýho, rozhodně proti výměně zadních tlumičů, kterou jsem dělal asi 2 měsíce před tim, to byl pakatel. V manuálu se to píše, nezůstal ti od minulýho majitele?
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    TOMYK: Po kratkem googleni bych rekl, ze na 135k se dela jen vymena oleje.
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    forester SG. 2007 2,0 AT.
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    FAKT nikdo nebyl na servisce ve 135K a nemá výpis, co se dělal? PLease, chci to vědět. Díky!!
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    CROSS: na STK nebyl..
    zavolej treba na ministerstvo a poptej se, pak to zkus za tyden a zeptej se nekoho jinyho, pak zase za tyden.. at je vykompenzovany ze narazis na idiota co tomu nebude rozumet :)
    CROSS
    CROSS --- ---
    LUBANCZ: dík, zajímavý (s těma policajtama). Ne že bych teda plánoval to zkoušet, ale zajímavá informace. Na STK jsi s tim nebyl?

    (Technická k tomu mému přirovnání -- záchranka nepoužívá oranžový majáky, že jo.)

    Jinak k tématu, na zimu obouvám Continental TS-830P XL 101H
    LUBANCZ
    LUBANCZ --- ---
    CROSS: AXTHEB: ja se na to vzdycky ptal kdyz me kontrolovali svestky a nezavisle na sobe mi 5 pohlavaru reklo ze je to ok, ze je to hlavne proti klasickejm velkem hrotum na zavodnich pneu.
    Nikdy sem s tim nemel problem, ani v rakousku v alpach, takze bych tomu veril.

    btw. majak si samozrejme dat na auto muzes, jen teda oranzovej (pokud ho vyuzivas k vykonu povolani) a normalne ti to zapisou do tp (pevnej)..
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    LUBANCZ: Z hlediska zakona to rozdil neni.
    DBR
    DBR --- ---
    AXTHEB: no tohle mam prave dost pevne zafixovane .... diky
    CROSS
    CROSS --- ---
    LUBANCZ: jseš si jistej, že homologace neznamená, že jsou OK právě pro vozidla záchranné služby? (Ty předpokládám taky potřebujou výrobek schválenej k provozu v ČR, stejně jako musej mít homologovaný majáky, což ale neznamená, že si může homologovanej maják dát na auto každej.) Ptám se jen ze zvědavosti.

    S něčím podobným jsem jel kdysi několik set km v Rusku na Altaji po asfaltu a dělalo to hroznej bordel, i když hardcore jezdci to nechávali na autě celou sezónu i v Moskvě.
    TOMYK
    TOMYK --- ---
    LUBANCZ: tak to je dost naprd.. to bych je oddělal během zimy stopro..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam