• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    CROSS: Podle me je to spis obracene, na Evropskem trhu se prosadit bez uspornejsiho naftaku bylo asi cim dal tezsi, proto zareagovali jak zareagovali. Co vim u Legacy, tak ty diesely jsou jen u faceliftu 4gen vejs, do te doby se nedelaly. Uprimne bych nerekl ze boxer a diesel jdou z konstrukcniho hlediska dobre dohromady. Co jsem koukal na dog&lemon, tak ty nafty jsou co do spolehlivosti nejhorsi ze vsech co Subaru dela, tvrdili ze po 150k spousta motoru odesla do vecnych lovist, praskle hlavy apod... Podle me na VW dieselove motory zkratka Subaru nema, neni to jejich komfortni zona...

    Kdyz odbocim, v cechach jsem jezdil s 2.5 Legacy MY2005, predelanou na LPG (v Nemecku to montovali do novych aut, cili to jezdilo na LPG od zacatku), a bralo to 12 litru LPG dlouhodobe, coz byly krasne provozni naklady. Jenze pak do toho clovek zahrne revize LPG nadrze, vymeny palivovych filtru LPG (plynna I kapalna faze), musel jsem menit vstrikovaci trysky (LPG melo svoje vlastni, separe od benzinovych), zralo to olej, absence rezervniho kola, nemoznost parkovat v podzemnich garazich.... popravde zadny zazrak kdyz toto vsechno clovek zohledni. Auto ma ale 250k a pored jezdi..
    CROSS
    CROSS --- ---
    LEHUOK: no hele... před tim jsem měl SG atmosféru, čili benzín bez turba, 116kW a jezdilo se mi s tim pocitově líp. Taky to mělo hezčí zvuk. Spotřeba teda byla dlouhodobě kolem 8,7 (8,5 v létě, 9,5 v zimě). Neni to tim, že se v JP stavěj nějak bokem k naftě jako takové? I když to asi ne, když uvážim tradici japonských naftových motorů.

    Když jsem kupoval tohle, hodně jsem váhal mezi benzínem a naftou, nakonec vyhrála nafta, protože denně jezdim stovku do práce, převážně po dálnici, mělo to šestikvalt a narazil jsem na dobrou nabídku.

    Teď se budu vracet znova k benzínu, jezdim s tim i kratší trasy, těch delších cest je spíš míň a pořád tu máme benzín levnější než naftu, kromě toho je tu takovej provoz, že na nějaký mocný točení to stejně nebude. Kromě toho odpadá starost o DPF a další srandy.
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    BISCUIT: Alternativne doporucuju, pokud umis anglicky, stahnout report odtud: http://www.dogandlemon.com/

    Ja sy stahl na 4gen legacy a docela dobry vycet toho co vse se muze podelat :)
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    CROSS: Ty diesely evrope lze jen zavidet. Japonci to pro svuj domaci trh (timpadem ani pro Australsko-Zelandskej) nevyrabeli. Takze I kdybych to sem dovezl odnekud, kdyby se to podelalo nikdo by to nedal do kupy :)

    Ne ze bych si na ten 2.0gt motor stezoval, naopak kombinovanou spotrebu mam kolem 10.5, cekal jsem to horsi. Kolik kdo mate s tou 3.0R? Vykonove jsou imho srovnatelne (3litr vyvazenejsi vykonova krivka, tah odspodu, 2l turbo vetsi kroutak v otackach)..
    CROSS
    CROSS --- ---
    Když je řeč o ojetinách, budu se zbavovat svého dieselového Forestera, Limited (takže v plný), v provozu 4/11, najeto cca 130k. Nicméně zájemce by si musel zajet do Švýcarska a vyřídit si dovoz. ;-]

    Dneska podle palubního počítače spotřeba cestou do práce (52 km) 4.4. Asi se mu ode mě nechce. ;-]
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    BISCUIT: Vem to auto a zajed s nim do autorizovaneho servisu Subaru. Je to v Praze, takze do AWD, tam ti auto za cca 1000Kc prohlidnou a reknu k nemu nejfundovanejsi stanovisko. Nic moc lepsiho asi udelat nemuzes, u takhle stareho auta bude vzdycky riziko ze ti po par km neco upadne, zhnije a podobne.
    BISCUIT
    BISCUIT --- ---
    Chci Subaru, ale jaké?? Teda Legacy (Outback) nebo Forester, Tempomat a panoramatické okno výhodu... Koukám teď na tohle http://auto.bazos.cz/inzerat/50796434/Subaru-Legacy.php Na co si dát pozor? Jak zjistím vady? Jet na plnej rejd bez divných zvuků? Co únik oleje nebo jeho žrání? Díky za vaše moudré rady
    LOST_DOG
    LOST_DOG --- ---
    Neshání někdo Forester SG 2.0X WP, do provozu 12/2005, najeto 150tis, tmavě modrá metalíza
    Vyměněny všechny tlumiče kayaba + pružiny Ironman, nový výfuk, kotouče, destičky, nový olej (motor+převodovka), nová baterie Exide, nové filtry, nové stěrače Bosch aerotwin, vyměněno rádio za Kenwood (mp3+sd karta) + repro Gladen vpředu (zadní repra Gladen přidám v krabici; audio v hodnotě 10tis) , letní alu kola MOMO + sada origo plech se zimníma Michelin Alpin. Přidal bych odnímatelnou přepážku a střešní nosiče. Celkově slušný stav, nějaké kosmetické vady atd. Motor neměl nikdy žádný problém.
    Pokud by měl někdo zájem pošlu foto a další detaily.

    Případně poraďte kolik za to můžu reálně chtít.
    PIPLA
    PIPLA --- ---
    Dnešní krasavice ze Sosnové
    PIPLA
    PIPLA --- ---
    Kdo byste se chtěli svízt v super rychlý imprézce, tak hádejte, kolik má koní:
    https://www.facebook.com/awdsubaru/videos/vb.100817393328360/873577156052376/?type=2&theater
    JESSE_MORENO
    JESSE_MORENO --- ---
    Nechce nekdo mojeho outbacka H6 AT? Foto na nastence je to 2003 najeto ted asi 340kkm lak uz ma sve nejlepsi obdobi za sebou, sedacky taky ale je to porad velmi pohodlny a spolehlivy povoz...

    prodam nebo vymenim za jine subaru s turbem klidne i doplatim :)
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    PIPLA: Tak rychla ze to ani fotak nezabere? :)
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    4PTO: Walter Embert a jeho mechanici ve Fryčovicích. Nejvíce mě sere, že za celou dobu, co jsem k němu jezdil nikdy nebyl s ničím žádný problém, a že jsem tam se svým nájezdem byl už jen skrze pravidelné servisní prohlídky často tak jako tak, o opravách, spotřebáku a G.O. H6ky, kterou udělal precizně, ani nemluvě... Nebere mi hlava, že se na to tentokrát vykašlali...

    V únoru jsem to koupil, hned velký ponákupní servis za á 40k - náplně, svíčky, rozvody, spojka atd...
    Ujel jsem 60km a auto začalo jet nějak divně, navíc mi praskl chladič. Koroze na povrchu stěn válců, těsnění pod hlavama k.o. Dalších 40k a po 700km se to během pár vteřin uvařilo. To je ta horní řada těsnění na fotkách níže, totálně propálené a obě strany se vytlačily "do vajca", byť ta jedna méně. Takže to vzali na sebe a po dalších á 1000km výsledek na fotkách. Stručně řečeno...

    IKSIK: Rád bych se to naučil, ale není kde :(
    IKSIK
    IKSIK --- ---
    J3RRYNA: Co si neuděláš sám...
    4PTO
    4PTO --- ---
    J3RRYNA: zaruku prace kde u koho?
    J3RRYNA
    J3RRYNA --- ---
    Takže nesrovnané palice ani blok nakonec. Mělo být údajně přehonováno, nebylo. A jsou tam i další věci špatně plus hafo pochybností. Takhle jsem si záruku práce nepředstavoval. 7 měsíců času a přes 40kkč v prdeli. Nicméně teď už je to v dobrých rukách a jsem víceméně rozhodnutý pro kompletní G.O.















    GEEK
    GEEK --- ---
    NIXIMOR: ma minimalne pruser s interpunkci toho inzeratu:)
    NIXIMOR
    NIXIMOR --- ---
    KOZEL: to by me zajimalo co to auto bude mit za pruser (treba jako v poloprevodu po vyrazeni nebo v haji motor nebo tak neco)... nemam ho kam dat, jinak by to skoro stalo za hrich..
    PIPLA
    PIPLA --- ---
    Komu je vedro, tak mrkněte na letošní ledové ježdění Subaru z Livigna :-)
    aneb konečně jsem to dnes dokončila, takže hurá s videem do světa:

    https://www.facebook.com/SUBARU.CZE/videos/10153423277793400/?fref=nf
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam