• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
    BELIEVER
    BELIEVER --- ---
    WYMA: Jestli nekecam, tak u aktualnich Subaru varianty s manualem maji staly 4x4, varianty s automatem haldex. Levorg jde koupit jen s automatem, takze asi haldex.
    WYMA
    WYMA --- ---
    Když mluvíte o levorgu... jak je to s tím pohonem 4x4? Co jsem četl, ta se jedná o něco na principu haldexu, nikoliv stálý 4x4...
    KOZEL
    KOZEL --- ---
    KODEXX: Ne http://www.subaru-global.com/2016legacy.html
    Jen se neprdává u nás, stejně jako Impreza.
    Levorg je nižší třída.
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    prosim vas, chapu to dobre, ze legacy se uz nedela? a je misto toho ten levorg?
    BELIEVER
    BELIEVER --- ---
    Nasi maji CVT v XV 2.0i a je to docela fajn, narozdil od dvojspojky to vubec necuka a spotreba je tez v mezich. S tim turbem v Levorgu to bude jeste lepsi diky vyssimu kroutaku a tudiz lepsimu prubehu vykonu. Nebal bych se toho, otazkou je ale zivotnost...
    CROSS
    CROSS --- ---
    LEHUOK: dyť to neni žádnej závoďák. Mimochodem na to CVT čtu vesměs pozitivní ohlasy.
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Sakra jak jsem se tesil na ten Levorg, tak mi prijde k vzteku ze to sprasili CVTckem :(
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    4PTO: Dik za link na tu grupu, to se bude hodit. Reza pekna, ale 11k za auto ciste for fun je over budget i pro me :))
    4PTO
    4PTO --- ---
    LEHUOK: https://www.facebook.com/groups/421983154574907/permalink/814765705296648/ ;)) pokud nejde otevrit, je tam krasny 2 dver 99 sti bez uprav. Akl, 11k ono. Over budget pro me, tak si ho vem ty :)))
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Ja byl o vikendu projet toto http://www.trademe.co.nz/motors/used-cars/subaru/auction-1012885155.htm

    Zajimalo me hlavne jak velky je rozdil mezi mym kouskem (velmi podobny krom faktu ze ma automat), a 6ti kvaltovym manualem. Zaver je: velkej :))

    Kdyz pominu fakt ze na mileage a stav toho auta je tento kousek predrazeny, asi do budoucna budu neco min jeteho v podobne specifikaci vyhlizet, v manualu clovek opravdu poziti ten kroutak preplnovanyho motoru :). Nemluve o tom ze rev. limiter je az na 7500rpm, no mnam.. S upgradnutou downpipe a lehkym cip tuningem (kterej je diky SI drive vypinatelnej) by to byl idealni sleeper car..
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    Kdo tady cca pred rokem shanel Special B... :-) S inzeratem nemam nic spolecnyho, jen jsem na nej nahodou narazil, kdyby byl u "fanatiku" zajem... :-)

    Subaru Legacy 3.0 Spec.B - Sauto.cz
    http://www.sauto.cz/osobni/detail/subaru/legacy/16674219?goFrom=list
    KODEXX
    KODEXX --- ---
    BISCUIT: mam forestra a taky se skubal. tak sem sel na diagnostiku a vse ok. byl to spatnej benzin.. takze bych si to mozna radsi nechal potvrdit na diagnostice..
    BISCUIT
    BISCUIT --- ---
    BISCUIT: jsou tam dvě, http://www.aa1car.com/library/efiloop.gif Mění se obě nebo jen ta přední? Jsou stejné?
    BISCUIT
    BISCUIT --- ---
    Moje Legacy III se dusí mezi 2-3000 otáčkami (trochu škube). Prý je to Lambda sondou, čemuž bych i věřil. Když ale koukám na autokelly, je tam těch sond hodně a velmi různé ceny. Jaký je tam rozdíl? Je tam jedna nebo dvě? Díky! http://www.autokelly.cz/...ambda-sondy/39849642;39850140;29;145897;159457;35122309;34881010;38045093
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    tak mám odpověď ze servisu, že oni doporučují Stanadyne performance formula
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    PRZZI: Do nafty používám VIF, prošel i pár testama jako vítěz a hlavně s ním jsem nikdy neměl problé se zimním startem..
    Na zázračné olejíčky do motoru moc nevěřím, ale lehce jsem podlehl BG http://www.44k.cz/
    Ve volvo klubu je hromada kladných referencí. Hlavně protože volví motory mají problém s olejovími usazeninami.. Propláchl jsem tím motor.. pak za aditivoval olej. A nějak jsem žádnej rozdíl nepoznal...
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    Můžu se zeptat jaké additiva používáte do palivového systému diesel? Údajně by se měly používat jen ty additiva doporučené přímo subaru - v případě problémů dělají rozbor nafty - tyto informace jsem vyčetl z awd.cz. Volal jsem do servisu a tam prej dodávají additivum přímo od výrobce toho palivového systému - už jste jej někdo kupoval? cena?
    Dále additivum do oleje - budu teď měnit olej a na doporučení přidám Bishops Original Receptura 400-D - mělo by to pomoci studeným startům, snížit tření/spotřebu - i ten klapotavý zvuk při studeném motoru.
    Doporučení mám od jistého pana Vladimíra Nowáka z proturbo.cz, který údajně dělá opravy zadřených dieslů.
    Obecně jinak doporučuje následující prevenci:

    1. výměna oleje v polovičním intervalu, 7500 km
    2. přísady do oleje na snížení tření, udělá kluzný povlak na ložiskách kliky
    3. přísady do nafty na zvýšení kvality nafty, má to vliv na klepání vstřiků i to lépe jede
    HONZAF
    HONZAF --- ---
    jak nikdo ted par dni co v praze a okoli byl snih nepsal ... :)
    PRZZI
    PRZZI --- ---
    nedávno jsem posunul hranice svých dovedností a taky jsem zjistil čeho všeho je OTB schopné. Poté co jsem lesní cestou sjel do chatové oblasti, kde místy to bylo opravdu strmé, místy rozbahněné asi tak 20cm koleje a nedalo se pořádně otočit mi místí chataři několikrát řekli že už z tama neodjedu. Sem se bavil s paní že mi bylo řečeno, že oni tam také jezdí:
    já: vy tady prej také jezdíte, jak se tady otáčíte
    ona: no tady se otočíme, ale vy se tady neotočíte, my máme čtryřkolku
    já: toto je taky čtyřkolka
    ona: to není čtyřkolka
    já: je to čtyřkolka, a jak se tady otáčíte
    ona: no normálně tady se otočíme

    ...v tu chvíli mi došlo že má na mysli uplně jinou čtyřkolku :D... "aha"

    no nakonec jsem prozkoumal trasu, našel slepé "rameno" do lesa, kde by se dalo otočit a taky žejo...
    pak pod plynem na první zátah, lehce v driftu nahoru...místní se docela divili. vše ok, kromě bláta až za ušima a ohnutou elektrickou zástrčkou pro vozík...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam