• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALMEXSubaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa

    "in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


    Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

    Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
    rozbalit záhlaví
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    CROSS: Ja!!! :)
    SPM
    SPM --- ---
    CROSS: on by je měl imho držet i při sešlápnutým plynu - jenom pro změnu to vytočí do otáček, kde je největší výkon a drží ty. Což je z hlediska akcelerace samozřejmě taky výhoda. Jenom se potom z motoru line konstantní zvuk, což se lidem nelíbí.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    CROSS: Děláš jako by nešlo lítat bokem s automatem :)
    CROSS
    CROSS --- ---
    SPM: konstantní otáčky to drží, když se nešlape na plyn, já v tom vidim jenom výhodu. Na plyn to samo reaguje, pak je asi otázka každýho výrobce, jak je to nastavený. No a že je to super na běžný ježdění po městě nebo v hustým provozu, to je jasný. Taky jsem to nikdy neplánoval (v prvním Foresteru jsem měl klasiku 5MT s redukcí, v druhým, naftovým, 6MT), ale zvykl jsem si asi tak za jeden den :-] a k manuálu už se asi nevrátim.

    Ono taky s příchodem hybridů ty manuály budou mizet rychlejc, než doteď, a upřímně kdo z nás (i když v tomhle klubu teda asi víc než obecně) potřebuje driftovat po šotolině cestou do práce nebo s dětma do školy. ;–]
    SPM
    SPM --- ---
    CROSS: já mám v automatu VTD, což víceméně je ještě stará dobrá mechanika :-) Ale ono celkově u motorů s tímhle výkonem na AWD ty MT moc nebyly. A jak jsem automat ani nikdy nechtěl, tak mi to v tomhle autě fakt celkem sedí. Ostatně skákat ranní kolonu s STI převodovkou a spojkou ve SpecB bych taky asi nechtěl :-)

    Co se týče CVT, tak IMHO jediná reálná výtka, co jsem na to slyšel, byla, že to nemá ten zvuk, protože to prostě by design drží konstantní otáčky.
    CROSS
    CROSS --- ---
    Tyhle motorizace jsou primárně pro US trh, takže to si spíš stěžujme na americký řidiče, co o manuál nestojej.

    Jinak je to jejich CVT fakt taková tragédie? Neslyšim na něj zase tak moc stížností. A CVT co mám v Mitsubishi (je jiný, Subo má vlastní) mi přijde úplně v pohodě, takže bych to nezatracoval. Samo pro milovníky fofrklacku to neni argument. ;-]

    Nicméně je fakt, že s přechodem na automaty už ten AWD neni jen stará dobrá mechanika.
    SPM
    SPM --- ---
    BOB_GALLOWS: Nevim jak u Legacy, ale u OTB ty 3.6ky ze začátku byly s 5EAT. A ten manuál u H6ek byl vždycky docela dost rarita. Číselný výkony jsem neporovnával, ale u lidí, co to maj/měli s tím byla celkem spokojenost. A žralo to stejně :-)

    FWD nevim, ale generálně mě serou s tím, jak vymizelo VTD a všude cpou ten pitomý ATS...
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    SPM: Hm, "pridali jsme 0.6 litru objemu, vykon a kroutak zustavaj. Jo a manual jsme zrusili, dali jsme k tomu jen tu CVT tragedii... Co dal sefe, udelat z toho FWD?" :)
    SPM
    SPM --- ---
    BOB_GALLOWS: 3.6 je nástupce po 3.0 180kW. Ale těžko říct, jestli se dělalo s tímhle motorem nějaký SpecB s MT (ono i těch 3.0 bylo v MT dost málo).
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    Aaaaha, tak 3.6R je parametry analogie 3.0 H6, jen jeste o chlup tezsi zrejme a (asi temer) vyhradne automat.
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    BOB_GALLOWS: Hehe, volant vpravo je pro Subaru orgigo reseni, naopak pro Evropy a US to museji predelavat :)) Takze proc ne? JDM neasi
    BOB_GALLOWS
    BOB_GALLOWS --- ---
    NZ = Volant vpravo? ale i tak...!

    Ja jsem v US a pokukuju po Lego 3.6R, at uz je to cokoli, na silnici se mi to libi. jen nevim jak s prevodovkou, automat mam rad, ale do vostryho lega jedine manual, idealne ten sti-like jako ve spec B.

    Ostry lega tu manualy obcas i maj, ale 3.6R konkretne nastuduju
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    LEHUOK: Tak to je nabídka jaksviň. Já dal za starší dvoulitr víc
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    LEHUOK: Jen pro info, bylo to cerny Lego Wagon, MY2009, 6MT, H6, s sunroof, tempomatem a McIntosh Audio systemem, v kuzi.. takze plna palba, to vse za 7500NZD, cili kolem 120k CZK.. Najeto 188k
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    AXTHEB: Jsem to zakrik.. ale koukal jsem na ni dobry 2 tydny :)
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    LEHUOK: Už tam není
    LEHUOK
    LEHUOK --- ---
    Btw i za takovydle prachy se tu obcas da sehnat spec b lego v plny palbe..
    https://www.trademe.co.nz/motors/used-cars/subaru/auction-1397599139.htm

    Uprimne nechapu ze to tam este je :)
    6746
    6746 --- ---
    AXTHEB: Tak to sem hned klidnejší...
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    Tak vzhledem k tomu že ten airbag může při výbuchu poslat rezavý šrapnely po okolí...
    4PTO
    4PTO --- ---
    To čumím
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    Vyžádali si od DI/policie seznam majitelů příslušných VINů v čr, nejspíš.
    SMOKY
    SMOKY --- ---
    EXCITE: Lego 2004
    EXCITE
    EXCITE --- ---
    SMOKY: jaký auto?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam