• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JUASINHABrno-Praha Praha-Brno-vlak,autobus,stop,spolujízda etc
    KONTRAPHUNKA
    KONTRAPHUNKA --- ---
    REONA: má to podobně, jezdím do brna ve středu ráno a zpátky ve středu večer. zatím to řeším SA roztyly - florenc, tj. 200kč týdně. kdybys přišla na něco lepšího, tak dej vědět:)
    REONA
    REONA --- ---
    ALESZBORIL: No pravdou je, že jestli chceš podporovat menší podniky, tak si na této trase nevybereš. Protože tohle jezdí fakt jen ty velký (ĆSAD, Eurolines s Asianou, SA). Ale líbí se mi, že máš nějakou víru a té se držíš, to je podle mě správný.
    KONTRAPHUNKA: Jo, studuju v Brně a bydlím v Praze. Do Brna jezdím teď ve čtvrtek večer a vracím se v pátek odpoledne, už moc školy nemám...
    KONTRAPHUNKA
    KONTRAPHUNKA --- ---
    REONA: studuješ v brně a bydlíš v praze nebo naopak?
    ALESZBORIL
    ALESZBORIL --- ---
    SANDMAN85: jj,tohle všechno uznávám,ale radši podpořím něco menšího
    FINSON: myslim,že určitě je,a to nejen v oblasti dopravy
    SANDMAN85
    SANDMAN85 --- ---
    ALESZBORIL: oni se stali megaspolecnosti protoze hold nabizeli kdysi sluzby o 200procent lepsi nez ostatni :)
    FINSON
    FINSON --- ---
    ALESZBORIL: Cuže? No jestli se SA podaří si ošéfovat opravdu celou dopravu v ČR, tak se zlobit nebudu...
    Ona už je SA megaspolečnost? A ČSAD nebo Connex je potom co?
    ALESZBORIL
    ALESZBORIL --- ---
    MUXX: to máš pravdu,taky se to tak dá brát....ale když mám na výběr sa ne sa,tak rozhodně volim nesa,ale ne vždy,to je jasný
    MUXX
    MUXX --- ---
    taky mi chybi ty nudny, spinavy a smradlavy karosy s protivnyma ridicema na ktery jsem tak rad staval radu abych se nakonec dozvedel ze pro me uz neni v autobuse misto. kde jsou ty casy...
    ALESZBORIL
    ALESZBORIL --- ---