• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JAYJAYOWA sound system public vomit
    NO_ON
    NO_ON --- ---
    KECAM: V zasade zcela urcite + asi bude nasledovat upozorneni o pouzivani soc siti k soukromym ucelum v pracovni dobe...ale kdybych tam byl, asi bych se natrvrdo zeptal, jak to lepe marketingove vyuzit. A ze vim, ze moznosti tu jsou..! No uzij si to a kdyztak poreferuj.. :)
    KECAM
    KECAM --- ---
    SALUSA_SECUNDUS:
    NO_ON:

    ja si spis myslim, ze to bude neco ve smyslu:

    "Zakaznici nas musi mit radi a vzhledem k tomu, ze je nedokazeme uspokojit kvalitou produktu, je potreba to aspon okecat, tak at vas ani nenapadne nekde psat cokoli pravdiveho o fungovani nasi spolecnosti."

    :)
    NO_ON
    NO_ON --- ---
    KECAM: Nahodou to nemusi byt uplne spatne...pro me jako obchodaka by to dokonce mohlo byt prinosne...jen skoda, ze nedelam pro Telefonicu.. :))
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    dej vedet jak se ma chovat odpovedny uzivatel socialnich medii, to me zajima ;-)
    KECAM
    KECAM --- ---
    pico, me z nich mrdne ....

    téměř denně je většina z nás v kontaktu se sociálními médii. Vzhledem k tomu, že jsme lídrem na telekomunikačním trhu, je nezbytné, aby tento komunikační kanál správně používal a chápal každý z nás.

    V těchto dnech proto zahajujeme nový on-line vzdělávací kurz, který bude zaměstnancům při využívání sociálních médií pomáhat. Absolvování tohoto kurzu je zároveň i zajímavou příležitostí pro nás všechny, chceme jím předcházet i případným sporným otázkám, které s tímto fenoménem dnešní doby souvisejí.

    Podle nově vydaných pravidel ve společnosti Telefónica (na základě směrnice orgánů Evropské Unie v oblasti sociálních medií) tímto vzdělávacím modulem musí projít všichni zaměstnanci skupiny, tedy i zaměstnanci české a slovenské pobočky. Kurz byl připraven v úzké spolupráci s týmy, které působí v oblasti sociálních medií v jednotlivých zemích naší firmy.

    Děkujeme za vaši součinnost a věříme, že kurz vám pomůže ještě dokonaleji se sžít se sociálními médii nejen v pracovním, ale i soukromém životě.

     Proč jsou sociální media důležitá pro společnost Telefónica Czech Republic a způsoby, jak jich využíváme;
     Jakým způsobem se stáváme reprezentanty naší značky, když jsme on-line, včetně příkladů vhodné i nevhodné komunikace;
     Jak začít pracovat a získat podporu v případě, že máte jako reprezentant naší značky zájem využívat sociální media;
     Jak se má chovat odpovědný uživatel sociálních medií v případě, že je zaměstnancem společnosti Telefónica.
    NICK_SLAUGHTER
    NICK_SLAUGHTER --- ---
    INXS: :D ty kráávo :D
    INXS
    INXS --- ---
    INXS: Slovtek poradany agenturou Anulum, ktera se speacializuje na produkci a podporu undergroundovych eventu

    :-DD
    INXS
    INXS --- ---
    platit za parking na slovteku paypalem? proč ne? :DDDD http://www.slovtek.sk/
    INXS
    INXS --- ---
    Technoparty - Fashion Arena Praha 30.6.2012 - Easystar upgrade new flaps and flaperon - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=KmlyCgh1bk4
    INXS
    INXS --- ---
    KECAM
    KECAM --- ---
    VERCA_ZABA
    VERCA_ZABA --- ---
    INXS: joo, podolíííí:)
    INXS
    INXS --- ---
    RCK: no a v hotelu jsou prej nějaký termální bazény a thajský masáže atd.
    nicméně místo toho stěhuju, takže prdel neprdel, podolí vede !
    RCK
    RCK --- ---
    INXS: karlovice sou pekna prdel,....pockej maj tam vlastne golfovy hriste,ne?;)))
    INXS
    INXS --- ---
    SIMCIIQ: sem tam už na začátku vzadu.. za tim s tim kloboučkem

    a u konce se votáčim (ano katata mi z toho padaly :D) páč hlídám zombie lukáš z ilegalů, kterej tam zrovna upadl do ketokomatu a zarejval ručičky do hlíny
    RADIOACTIVE_MAN
    RADIOACTIVE_MAN --- ---
    si na tu přísnotu musela povytáhnout kaťata :)
    SIMCIIQ
    SIMCIIQ --- ---
    INXS: seš tam v osmý minutě vzaději?
    INXS
    INXS --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam