MATHES: Jsem podobného názoru. Cosmetics ve videohrách hodně pomáhá to, že jsou velmi levné na výrobu, a tudíž se dají i levně prodávat (takže jich člověk postupně nakoupí víc), navíc se prodávají prostřednictvím zástupných in-game měn, takže člověk na první pohled nevidí přesně, kolik dolarů za ně utrácí.
Ale tohle všechno dobře vědí i WotC, a přesto udělali Secret Lair, takže se domnívám, že se prostě rozhodli to zkusit. :-)
Podobnej přístup je vidět i na dalších produktech typu Collector Boosters nebo Mystery Boosters, věci, co mají minimální náklady na vývoj a testing, kterej se v případě MB staral jen o to, aby se to dalo jakž takž rozumně draftovat. Pořád tam jsou náklady na art, výrobu, balení a distribuci, ale když tomu nasadíš vyšší cenu a uděláš kolem toho nějaký haló, tak to může obchodně fungovat.
Holt je to komerční firma, jejímž smyslem je dojit prachy. A pokud to dělají formou, která nezvedá vstupní náklady pro běžný hráče, tak je mi to buřt.