• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    WENOUSH
    WENOUSH --- ---
    TOYAK:
    Deck
    4 Battlefield Raptor (KHM) 3
    12 Island
    4 Skycat Sovereign (IKO) 207
    6 Plains (ANB) 115
    4 Staggering Insight (THB) 228
    4 Watcher of the Spheres (M21) 227
    2 The Raven's Warning (KHM) 227
    2 Jubilant Skybonder (IKO) 223
    1 Temple of Enlightenment (THB) 246
    1 Hengegate Pathway (KHM) 260
    1 Gates of Istfell (KHM) 256
    4 Lofty Denial (M21) 56
    4 Brazen Borrower (ELD) 39
    3 Winged Words (M20) 80
    3 Gust of Wind (IKO) 54
    2 Alrund's Epiphany (KHM) 41
    1 Alrund, God of the Cosmos (KHM) 40
    2 Emeria's Call (ZNR) 12


    Sideboard
    2 Doomskar (KHM) 9
    4 Elspeth Conquers Death (THB) 13
    4 Saw It Coming (KHM) 76
    1 Kiora Bests the Sea God (THB) 52
    TOYAK
    TOYAK --- ---
    WENOUSH: Podělíš se o cardlist? Tenhle typ decku mě taky před časem bavil. Díky!
    WENOUSH
    WENOUSH --- ---
    Pro radost jsem si postavil uw flyers a k mému překvapení to dost dobře funguje, v základu synergie watcher of spheres a scycat sovereign pocukrovaná Alrunds epiphany a ravens warning...můj oblíbený archetyp, nicméně od rotace empyrean eagla a healing hawka to bylo nehratelné (ono je to pořád takový suboptimalní, ale překvapí to soupeře a občas i potěší).
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    CHOBOT: vida, na deathtouch jsem zapomněla. Bohužel, ani jedno z navrhovaných řešení není vhodné pro mou oblíbenou fritku. Ale v mlecím balíku se Enforcer i Duress zahrají dobře.
    CHOBOT
    CHOBOT --- ---
    ROBIN_SNNS: kromě toho, co píšou vážení předřečníci, ještě velmi dobře funguje Thieves' Guild Enforcer
    ASYD
    ASYD --- ---
    MATEEJ: Ja mam miscast
    HEERO
    HEERO --- ---
    v UBG controlu sem videl hrat duress, ja ho tam hraju 2x a v poměru toho, kolik potkavam UBG controlů ho tam dám asi 4x :)
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    ROBIN_SNNS: Většinou se proti tomu hraje Duress, ale v maindecku Bo1 hraje Duress málokdo, pokud mu to vyloženě nesedí do decku (třeba k Lantern, ale takovejch decků moc není a imho nejsou Tier 1). V Bo3 se afaik nemusíš Trickery zabývat.
    HARDY
    HARDY --- ---
    ROBIN_SNNS:
    1) jsou to různé formáty. TT je zabanována akorát na modernu, jak píšeš, což je ale pouze formát na papíře nebo na magic online, na areně se hraje standard a historic (což je zase formát jenom pro arenu).
    2) hexproof ti znemožňuje toho krakena cílit, takže se toho zbavíš třeba nějakým wrath efektem (třeba doomskar) nebo že ho soupeře donutíš obětovat (třeba demon´s disciple) nebo mu ho vrátíš na ruku, čímž jako token zmizí. Zbytek tý ságy na prázdném boardu už nic neudělá a oponent více méně taky ne.
    Ale stavět kolem toho balík, abys tuhle odpověď měla je imho zbytečný (pokud bys tu kartu nevyužila v rámci svojí strategie i jinak). Oni tihle hráči maj ten winrate horší, dělaj to, aby se nemuseli snažit při plnění questů, tak si mysli něco o prdeli a normálně hraj.
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    Mám pár otázek, třeba bude někdo vědět odpověď...
    1.)Když jsem tak na googlu vyhlížela ban Tibalt's Trickery, tak mi vyplivl tenhle odkaz (https://magic.wizards.com/...icles/archive/news/february-15-2021-banned-and-restricted-announcement), kde je karta v modernu zakázána, nicméně v aréně se pořád vesele hraje dál... To mi nějak nesedí
    2.)Když už někdo to kombo zahraje a vyleze z toho Kiora saga, je vůbec nějaká šance zbavit se toho hexproof 8/8 tokenu? Nic jak se tomu bránit v druhém kole mě nenapadá. Nebo je lepší to rovnou vzdát?
    MATHES
    MATHES --- ---
    JEENA: jo takhle nejak jsem to myslel, jenom jsem to nebyl schopnej takhle pregnantne vyjadrit:) proste kdyz jsem to videl tak jsem si rikal hmm cool, to me zajima... a pak jsem si vsimnul, ze je to liliana a proste me to otravilo, protoze jsem se na pribeh okamzite tesit prestal
    JEENA
    JEENA --- ---
    MATHES: ZURG: ASYD:

    Mě to osobně přišlo docela cool a trošku zvedlo excitement z tý karty, ale co se týče story obecně, tak mám taky fair share kritiky - nejvíc mi asi vadí, že s rozbořenim bloků se trochu vytratilo napětí, protože téměř veškerou zápletku musíš vyřešit během jednoho setu. Na druhou stranu jsem v tomhle ohledu trošku plebejec, co příběh přijímá především přímo z karet, nebo nějak zprostředkovaně.
    JEENA
    JEENA --- ---
    Mimochodem, než se rozjede plně spoiler season, našel jsem relativně novou sérií kártkejch videí, kde Patrick Sullivan mluví o designu jednotlivejch karet. Dost dobrý, dost zajímavý:

    Treasure Map | MTG Design | Recurring Insight Ep. 8
    https://www.youtube.com/watch?v=tQdhru49Af8
    RASTASHAMAN
    RASTASHAMAN --- ---
    Měli jsme jednou na stavbě takového popletu, strašný alkáč, no když měl kotvit fasádu z kamenné vlny tak filuta oblepil vrtačku páskou ať furt jede a šel na čep do blízké nálevny. A my na druhé straně na lešení si říkáme, dneska jede jak drak, klobouk dolů!

    Můžu psát taky příběhy?
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    MATHES:
    ASYD: zbavená demonskych kontraktů užívá si klidu v zapomenutem vesmíru jako profesorka na magicke skole nez ji vytrhne útok a pri obraně holeho zivota se objeví Jace... no mam pocit ze oddeleni storytellingu je v tom Disney businessu na posledním miste. :)
    RASTASHAMAN
    RASTASHAMAN --- ---
    Vždycky může být hůř...
    MATHES
    MATHES --- ---
    ASYD: prave toho se bojim
    ASYD
    ASYD --- ---
    MATHES: Pribehove linky jim fakt nejdou tak ocekavam osli mustek z prdele vytazeny
    MATHES
    MATHES --- ---
    ASYD: ZURG: Jako to chapu, ale spis... proc to musi bejt zas Liliana...
    ZURG
    ZURG --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam