Performance MTGA a WotC byla v posledním týdnu tak skvělá, že stojí za shrnutí.
- Minulý víkend při Arena Open byly servery tak zatížené, že spousta lidí měla problém s připojením, dokonce kvůli tomu i vraceli (nemalé) entry fee těm, co si o to požádali. (Neschopnost umožnit lidem, aby u nich utráceli za (opakované) entry do Arena Open, je nepochopitelná.)
- Během Pro League Weekend zabanovali 11 karet (ovšem z nich jen 1–2 hrané v Tier 1), protože prostě nefungovaly (kupodivu se to netýkalo běžného Historic ladder, jenom toho pro turnaje).
- V neděli nastavili pro Day 2 Qualifier Weekend nesprávný formát (měl to být Standard, ale nastavili Historic, respektive Historic decky byly validní pro vstup, takže někdo hrál to a někdo ono). Po 2,5 hodinách reset a restart eventu...
- Po dvou nebo třech letech si přiznali, že sen o MtG coby esportu/pro sportu byl od samého začátku velmi pochybný a po celou dobu velmi nešikovně prováděný, takže oficiálně zařízli MtG na pro levelu. Ok, proč ne, ale těch prostředků, co do toho zbytečně nalili, je rozhodně škoda.
Stále ještě nefunguje friend list (posral se myslím s příchodem STX, takže před měsícem).
Uživatelské rozhraní pro sealed je tak nepraktické, že většina hráčů i během Arena Open používá third party webovou aplikaci (a to jde o turnajový formát, při kterém dali hráči svými peněženkami jasně najevo, že je baví a že ho chtějí... tak proč jim ho dělat příjemnější, že jo?).
Bohužel, otázka, kterou si WotC v takových situacích kladou, nezní "Je to rozbité?", ale "Je to rozbité tak, že ztrácíme hráče/prachy?" A protože přes všechny tyhle průsery zní odpověď "Ne, neztrácíme", tak nemají důvod dělat si hlavu s nějakými opravami.