• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    HARDY: smysl nahody v karetnich hrach je v tom, ze i slabsi hrac obcas muze vyhrat, takze ho hra neprestane bavit, na rozdil od sachu proti silnejsimu souperi
    MATHES
    MATHES --- ---
    HARDY: on lepsi priklad moc neni protoze v HS narozdil od MTG zeme nemas

    navic mas 2x vetsi balicek, takze nahoda je proste o trochu vetsi v zakladu a nepotrebujes "discover" a podobny mechaniky, ktery jsou navic v papiru dost neprakticky:)
    HARDY
    HARDY --- ---
    MATHES: jakože paráda nebyl jsem manascrew, mohl jsem si tu hru zahrát, so fun much gg? :-D
    ne, já tomu rozumím, jak to myslíš, jenom jsi nejsem jistý, jestli je to ideální příklad týhle mechaniky.
    MATHES
    MATHES --- ---
    HARDY: ano, to plati ve karetnich hrach obecne v mtg tohle resi card draw a zeme:)
    MATHES
    MATHES --- ---
    a pokud je to na stole, tak mas smulu
    MATHES
    MATHES --- ---
    WRATA: ano, ale porad tohle stoji tohle stoji 4 many, nebo 2 karty.
    WRATA
    WRATA --- ---
    MATHES: Ale je limitovanej na barvy
    MATHES
    MATHES --- ---
    WRATA: gust vraci i permanenty, tohle ne.
    HARDY
    HARDY --- ---
    WIRUSS: hmm proč nepřidat do krark/sakashima další win con.
    Ad náhoda a hs, kdysi jsem někde četl, že v hs je zcela záměrně, protože vytváří prostředí, ve kterém i když hráč prohraje hru, tak stejně z ní má dobrý pocit (baví se), protože se mu povedly drobný výhry v podobě nějakých random efektů. Na druhou stranu to lepším hráčům nevadí, protože distribuce náhody je pro všechny stejná a když jsi ten lepší, tak pujdeš nahoru. Docela by mě zajímalo, jestli nad tou první částí uvažují wizardi stejně...
    WRATA
    WRATA --- ---
    WIRUSS: Protoze gust stoji dve many
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    Co mě štve je zanášení HS náhody do MTG, jasně bylo to tam trochu vždy, ale prostě tohle nemám rád. Už takovej Hollow One byl dost o náhodě, ale nechci kompetentní decky, který se dostávaj do druhého dne GP, jelikož pilot měl štěstí na házení mincí...

    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    WRATA: No ten černej mě asi přijde fakt lepší... Proč za dvě many? vyhodíš modrou kartu a zahraješ Ephemerate. Nebo jsi teď myslel něco s Stormwing Entity?

    PREVRACENY: Hele nejsem limited hráč, ale flying je jedna z nej věcí co potvory na něm můžou mít, tohle co jsem napsal bylo "oficiální" prohlášení na TW...
    WRATA
    WRATA --- ---
    Jako uz me s tim protezovanim modre fakt zacinaji srat Vytvorit 3/3 letadlo za dve many a za dalsi dve many k tom pridat mnohem lepsi verzi Aether Gustu je dobra kundovina
    PREVRACENY
    PREVRACENY --- ---
    WIRUSS: Z důvodu limited? A co by to dělalo za problémy?
    MATHES
    MATHES --- ---
    KUTAS: ne.
    KUTAS
    KUTAS --- ---
    WIRUSS: jenom pro vysvětlení "spell" se vztahuje i na permanent?
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    PREVRACENY: jj je, prý z důvodu limited...

    ACHERON: to mě napadlo hned když jsem to viděl, dát to do blinku, kdy to hezky nahodíme v prvním a lítáme za 3 a soupeře s tím zpomalíme... Ale jak o tom přemýšlím, tak to prostě hituje věci co ti FoN nevezme...
    PREVRACENY
    PREVRACENY --- ---
    WIRUSS: Wonder na rare slotu? Je to real?
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    WIRUSS: Blink Elemental deck here I go!
    WRATA
    WRATA --- ---
    BLACKDRAGON: Klasicky tron si s tim dokazi poradit, etron na ma to uz ted ma odpovedi v mainu, otazka je jak se bude muset upravit manabaze. AdNaus ma echoing truth. Neprijemnej kus to rozhodne je. Otazka je jak moc v porovnani s Dampening Sphere coz je hate karta ktera hituje podobny decky ale sfera je trochu univerzalnejsi protoze navic hituje storm treba
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam