• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    ACHERON: Ano... https://forgottenrealms.fandom.com/wiki/Xanathar Celkově u Beholderů jde o to, že každé "oko" obsahuje jiné kouzlo což i tohoto docela sedí...
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    WIRUSS: ten Xanathar je neco real z DaD?
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    WIRUSS: az mi ukapla slza - to je beholder z Waterdeepu a hlavni badguy z Eye of Beholder:)
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    MATHES: Sakra vidíš, já jsem sem nepostnul i jeho normální vzhled, je to asi největší manlanda :-)

    DRUI
    DRUI --- ---
    MATHES:
    If you control two or more other lands, “Hall of the Storm Giant” enters the battlefield tapped.
    T: Add U.
    5U: Until end of turn, “Hall of the Storm Giant” becomes a 7/7 blue Giant creature with ward 3. It’s still a land.

    Adventures in the Forgotten Realms Visual Spoiler - MtG Spoiler
    http://www.magicspoiler.com/mtg-set/adventures-in-the-forgotten-realms/
    MATHES
    MATHES --- ---
    WIRUSS: ten modrej land vime co dela?
    WIRUSS
    WIRUSS --- ---
    ASYD: Tohle mi přijde docela dost dobrý...

    Jinak máme tu fajn Beholdera (bál jsem se, že z něj bude blbá 3/3), ne úplně úžasné vtělění války, jako Dinosaura, fajn land a hnusné alternativní obrázky...




    ASYD
    ASYD --- ---
    hate
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Podstatně víc tricky je otázka, proč Mystic Subdual ruší mutační efekt a ability potvory on top, a moje asi nejoblíbenější mutační záhada, proč při mutaci na cíl s +1/+1 counterama výsledný stack v některých případech odmítá převzít staty těla, které je on top, a v některých s tím nemá problém. (Vím, proč to tak je, ale je to tak high level pravidlárna, že ji má asi málokterý hráč opravdu osvojenou.)
    WRATA
    WRATA --- ---
    ROBIN_SNNS: Jak pise Necro_Butcher. Mutate je trigger
    NECRO_BUTCHER
    NECRO_BUTCHER --- ---
    ROBIN_SNNS: tak utočit a blokovat to asi furt nemůže a to abilita která se spustím mutatem neni acitivated, ale triggerd imho..
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    Malý dotaz - proč bound in gold nefunguje proti mutate? Dle popisu karty by mělo...
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    WENOUSH: No nevím, mě obálka PPZ 1.5 přišla docela ošklivá i tak. První opravdu hezký cover art měly až PPE a PPE Svět.
    WENOUSH
    WENOUSH --- ---
    (Jinak jsem pochopitelně toho názoru, že je to hnusný jak prdel.)
    WENOUSH
    WENOUSH --- ---
    Já si myslim, že je to dost o tom, že v USA bylo DnD mnohem masovější záležitostí a tady se dotklo jen určitého výseku geekovské subkultury. Kdyby na tom byl přebal prvního dračáku, tak by to mezi námi rezonovalo trochu jinak ;-)
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    Vkus je individuani, treba podle me je cokoliv lepsi nez soucasny frame
    TMA
    TMA --- ---
    MATEEJ: Jasně, ale to je nostalgie vykalkulovaná někým, kdo jí nemá. Někým, kdo nepozná tu faleš v tom, kdo nemá ty výhrady, které tady čtu.

    "Marketingový průzkum rozpoznal, že jsou v oblibě crossovery a nostalgie. Prodeje v těchto subsegmentech mají výkon ve výši 130 % respektive 270 % základu."
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    TMA: Ona tam skoro určitě hraje roli nostalgie, respektive cílení na geekovskou nostalgii, ale tady podle mě není na místě, ten design byl ošklivej tehdy a je ošklivej i teď. Ale třeba ta emocionální složka bude fungovat.
    TMA
    TMA --- ---
    MATEEJ: Proč jsou americká auta ošklivá? Protože automobilkám šéfují lidé, co nemají vkus... a tak ani nepoznají, že najímají designéry, kteří nemají vkus. Místo General Motors/Ford si dosaď Hasbro/WotC a je to jasné.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    WIRUSS: Taky mi to úplně nesedne. Design a ilustrace obálek první edice DD byly dost nevalný. Postupem času se z nich stala retro záležitost, ale pořád to je nehezká retro záležitost. Vyjma toho by vizuálně vypadalo líp, kdyby použily jakoby skeny těch starých obálek, s patinou a stopami opotřebení, ta barevná plocha by tak dostala nějakou texturu (kterou mají o rámečky normálních MtG karet, takže by jim jim to o trochu víc podobalo). Takhle se tím původním vizuálem jenom inspirovali, což nedává smysl, protože proč si brát za inspiraci něco, co je ošklivé? Kdyby aspoň použili originální moduly včetně názvů, tak by to pořád bylo ošklivý, ale aspoň ideově dotažený.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam