• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    spoiler - klikni sem


    PROMO KODY DO MTG ARENA NA NASTENCE

    ODKAZY NA ZAJIMAVE ZDROJE INFORMACI O MTG NA HOME

    Jestli chces neco sehnat / prodat / vymenit, tak ses tu spatne a nasleduj odkaz nize.

    [ MAGIC THE GATHERING: Nákup / Prodej / Výměna ]

    Zajimaji te storyline? Chtel by sis precist pozadi jednotlivych sad? Pokracuj prosim ZDE

    NYX MtG Arena IDs na NÁSTĚNCE
    rozbalit záhlaví
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    ASYD: Kéž by, to by se ty vycraftěný karty alespoň daly použít jinde. Já debil craftil drahý pašíky a rampy do Omnatha, že si ho konečně jednou zahraju. :D
    ASYD
    ASYD --- ---
    KVIIIK: Winota?
    MATHES
    MATHES --- ---
    HEERO: dobre, tak tedy pravdepodobnost v malych vzorkach nefunguje. lepsi?:)
    KVIIIK
    KVIIIK --- ---
    Boha jeho, jsem to ale kokot! Půl roku grindím Arénu, teď jsem konečně vycraftil chybějících 30 karet do EDH decku a celej natěšenej na hru zjistím, že...
    ...že jsem craftil balík pro commandera, kterej je v Aréně zabanovanej :D
    ach jo, 30 wild karet v piči :D
    HEERO
    HEERO --- ---
    MATHES: to je pravda, ale to je statistika, já se bavím o pravděpodobnosti a ta je před každou hrou stejná....3,3% u první karty, 3,4% u druhé atd. :)
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    HEERO: Další faktor je, že náhodná distribuce her, ve kterých ti to chodí výjimečně blbě nebo výjimečně dobře, není pravidelná.

    Pokud máš trophy rate 10 %, tak to neznamená, že každý 10. draft dotáhneš na 7-x, a neznamená to ani přibližně každý 10. draft, někdy o dva tři drafty dřív, jindy později. Ano, někdy to tak může být, ale klidně taky můžeš mít streak 30 draftů bez trofeje nebo 3 trofeje ze 4 draftů za sebou. Stejně tak ti může deset her po sobě debilně přijít mana a neznamená to, žeš měl šíleně brutální smůlu, prostě náhodná distribuce.
    MATHES
    MATHES --- ---
    HEERO: protože statistika nefunguje v malých vzorcích?
    TMA
    TMA --- ---
    HEERO: Protože jsi zlobil a vesmír ti teď za trest míchá karty...

    Podobné je střídání manascrew/manaflood. Jednou se mi povedlo mít manascrew (méně než 3 země) třikrát za sebou s balíkem, který měl výrazně víc, než 24 zemí a to jsem i přidal země, abych to zlomil.

    Prostě náhoda. Ber to tak, že musíš umět vyhrát i když tobě přijde dobrá karta jednou z deseti her, zatímco soupeři v jedné z deseti her nepřijde.
    HEERO
    HEERO --- ---
    mám dotaz, proč když mám v balíku 2x hullbreaker horrora, mi chodí 4x z 5 her do open handy, případně max do 4. kola už ho mám na ruce?
    MATHES
    MATHES --- ---
    HARDY: jj dochazim ke stejnymu zaveru, ale v pravidlech nemuzu najit nic lepsiho nez tohle

    608.2f Some spells and abilities include actions taken on multiple players and/or objects. In most
    cases, each such action is processed simultaneously. If the action can’t be processed
    simultaneously, it’s instead processed considering each affected player or object individually.
    APNAP order is used to make the primary determination of the order of those actions.
    Secondarily, if the action is to be taken on both a player and an object they control or on
    multiple objects controlled by the same player, the player who controls the resolving spell or
    ability chooses the relative order of those actions.
    HARDY
    HARDY --- ---
    WENOUSH: já si začínám myslet, že tahle odpověď je v důsledku správná akorát bez těch triggerů - stane se jenom jeden replacement efekt v tom pořadí, jaký určí owner ovlivněné karty, protože ten druhý pak už nemá co nahrazovat (podobně jako třeba hullbreacher + notion thief). Akorát tím pádem není úplně správná interpretace toho, co se děje tady MATEEJ: MATHES:
    MATHES
    MATHES --- ---
    MATHES: tohle je kravina:D
    MATHES
    MATHES --- ---
    ja jsem asi uplne blbej dneska (coz nemuzu vyloucit, protoze lezim s covidem), ale nemuzu v pravidlech najit multiple replacement effects rulling krom mended karet
    WENOUSH
    WENOUSH --- ---
    A trochu to teda celý míjí jádro pudla, a to sice, že Dauthi je hnědka a jestli jí hrajete, tak se máte stydět a mlčet!
    WENOUSH
    WENOUSH --- ---
    Dauthi to má jinak napsaný, protože ten efekt postihuje víc karet (nejen ty, co jsou z battlefieldu do hrobu), ale ten timing je stejný viz
    HARDY
    HARDY
    HARDY --- ---
    MATHES: 700.4. The term dies means “is put into a graveyard from the battlefield.”
    MATHES
    MATHES --- ---
    HARDY: hmm mozna ne, blbe jsem si precetl dautiho
    MATHES
    MATHES --- ---
    hmm moment
    WENOUSH
    WENOUSH --- ---
    WENOUSH: pardon, ještě oprava k tomu posledně řečenému - při dvou replacement efektech nejde o to, jak jsou naházený na stacku, ale kdo je majitelem dotčené karty - ten rozhodne, který z efektů se vyhodnotí jako první...druhý zůstane na stacku, ale už nemá co exilnout (obecně zkrátka nemůžeš jednu kartu exilnout do dvou věcí naráz)
    MATHES
    MATHES --- ---
    HARDY: tohle ale neni stejnej trigger. Gisa triggeruje, kdyz ma bytost umrit. Dauthi az ve chvili kdy je bytost ve hrobe, kam ale (diky Gise, ktera uplatnuje replacement effect) ta bytost vubec nedojde. Aplikuje se pouze a jenom Gisa
    WENOUSH
    WENOUSH --- ---
    HARDY: obojí replacement efekt, nejdřív se vyhodnotí jeden a pak už se nemůže vyhodnotit druhej (tzn. tu kartu reálně exilne jeda, či druhá věc, ale ne obě - replacement efekt nahrazuje to, že karta šla do hrobu, ale podruhý už nemá co nahradit, protože tam už žádná karta nejde, tudíž abilita vifízluje)

    otázka pak je, co se stane, a to záleží na tom, kdo ty karty kontroluje - pokud obě ty, tak jako kontroler určuješ pořadí triggerů a můžeš si vybrat, pokud je pokaždý kontroler jiný, tak podle pořadí dávání na stack
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam