• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MATHESMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    MATHES
    MATHES --- ---
    PLOMBDENTIST: jojo ja zapomnel na walkera
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    MATHES: imho 9/10
    artifact, creature, enchantment, instant, land, planeswalker, sorcery, tribal a battle
    https://gatherer.wizards.com/pages/Card/Details.aspx?multiverseid=136142
    MATHES
    MATHES --- ---
    Takze goyf roste na 8/9 :D

    nicmene nevim jestli se mi to libi nebo ne
    ASYD
    ASYD --- ---
    battle tu jest
    FORACE
    FORACE --- ---
    MATEEJ: jo dostal sem tim, mel sem nejlepsi ruku s mym junky colorless std deckem, kolo pred vyhrou, souper sekne equipment a dostanu to za 30 dmg..a jeste predtim posle GG ..
    ASYD
    ASYD --- ---
    MATEEJ: Ale uz je to opraveno
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Btw nevím, jestli jste zaregistrovali, ale release Shadow over Innistrad Remastered je první release, který hru opravdu rozbil, v tom smyslu, že některé karty byly OP a způsobovaly výhru bugem.

    Reddit - Dive into anything
    https://www.reddit.com/r/MagicArena/comments/11y3gm9/the_kunai_combo_new_bug_involving_sacrificing/
    IJACZEK
    IJACZEK --- ---
    MATHES: Rozumím.
    MATHES
    MATHES --- ---
    IJACZEK: mne prijdou hrozny, protoze je tam proste nulova invence a je to ten nejmin kreativni zpusob jak se s tim vyporadat. navic me dost stve, ze na prvni pohled to vypada dost podobne (fakt nemam rad basicy, kde se muzes splest kterej je kterej)
    IJACZEK
    IJACZEK --- ---
    Pak ty knihy vyšly ještě jednou v roce 2006 a ten přebal je tak hnusnej, že jsem se už tenkrát málem pozvracel :D
    Sry za odbočku od tématu.
    IJACZEK
    IJACZEK --- ---
    MATEEJ: Chápu, ale pokud bych to měl položit na svojí osobí misku vah, tak jednotnost tváře u mě nemá takovou váhu.

    Proto mě ty landy z Lotra přijdou "celkem dobrý", protože to není ještě tak moc dojebaný a je to podobný tomu, na co jsem zvyklej z knížek z roku 1993.
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    IJACZEK: V tomhle jsem rozpolcenej.

    Pokud jde o jednotnost tváře nějakého setu nebo planu, tak tu mají lepší dneska, a jednotnost, promyšlenost a provázanost všech složek s tou vizuální je určitě ku prospěchu věci. Řemeslná kvalita je stoprocentní u všech přispěvatelů a spolupracují i s pár výtvarníky, kteří mají vyloženě osobitý styl, který poznáš, ať už kreslí Dominarii nebo Innistrad.

    Na druhou stranu dneska dostávají výtvarníci strašně přesné zadání, jak má co vypadat, což sice pomáhá té jednotnosti a zjednodušuje výrobní proces (minimalizuje se šance, že jim dodaný obrázek vrátí k přepracování), ale všechno se to strašně unifikuje a vytrácí se nápady a osobitost. Viz nedávné zadání v klubíku na hádání karet:

    Tři varianty Necrita z jednoho jediného setu. Zadání bylo asi naprosto minimalistické, něco jako "černá potvora", a každý to pojal úplně jinak. Zároveň hned poznáš, že je to Spencer, Rush a Tucker, zatímco dneska když mi ukážeš deset karet, tak dokážu přiřadit jméno výtvarníka tak k jedné, zbylých devět se bude stylově dost podobat, ať už to kreslil Ind, Číňan nebo Američan. A na tak explicitně hororovej styl, jako kreslil Ron Spencer, můžeme dneska zapomenout.

    fgfgfg

    fgfgfgfg

    Necrite-ART3
    IJACZEK
    IJACZEK --- ---
    MATEEJ: Mojí představu o tom, jak mají vypadat MTG karty, taky formovaly edice z devadesátek, takže se mi to, co vychází dnes, líbí rozhodně míň :D
    CONSTANTINE
    CONSTANTINE --- ---
    Zdravím vespolek, po nějaký době jsem oprášil mtg ještě s jedním kamarádem, hrajeme celkem obstojný hry (standard a commander), je tu někdo ze západu (cheb, mariánský lázně, tachov) kdo by si chtěl sem tam zahrát s náma? Do rytíře je to daleko, max 1-2 do roka, ale u nás se to dá. Dejte echo, díkec
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    A těžko si dokážu představit lepší elfy než od Quintona Hoovera.

    Legolas
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Aragorn-IIArwen
    MATEEJ
    MATEEJ --- ---
    Moji představu o tom, jak mají vypadat LOTR karty, formovala ta úplně první CCG hra. Taky tam pracovali s námětem mapy...


    ArthedainAnorien

    A ty ostatní lokace taky vypadaly dobře:

    AmonHen

    Ash-Mountains

    BagEnd

    Baraddur

    Blue-Mountain-Dwarfhold

    Bree

    Tolfalas
    SHARNY
    SHARNY --- ---
    Mně to přijde jako hodně promarněná příležitost.
    ICARUS
    ICARUS --- ---
    Mě teda dostává, že absolutně není poznat, co je to za zemi, pokud se člověk nepodívá hodně zblízka.
    IJACZEK
    IJACZEK --- ---
    Mně se land mapičky líbí, vyvolává to ve mě nostalgii ze čtění knížek. Spíš mě štve, že z nich nejde poskládat celá mapa Středozemě.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam