• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HEEROMAGIC THE GATHERING : Vrazda v salonnim kupe
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    V0IT: diky, nevzal jsem zadny, Arenu nehraju, ale ocenuji praci, kterou s tim mas!
    IFEELGOOD
    IFEELGOOD --- ---
    ASYD: děkuji, myslel jsem si to :)
    ASYD
    ASYD --- ---
    Ad prvni dve… nekdy je na copy/blink spellu napsane ze potvora prijde s jednim cukrem, ale to tam mas explicitne napsane
    ASYD
    ASYD --- ---
    Ano, ano a ano
    IFEELGOOD
    IFEELGOOD --- ---
    Ahoj, mám další sadu otázek :)

    1. chci si jen potvrdit, když dělám kopii nebo kopie, karty co už je na battlefieldu, a tak karta má na sobě už nějaké +1/+1 countery.... mnou vytvořená kopie tyto countery mít nebude, kopíruju jen tu bacic kartu, je to tak ?

    2. To samé vlastně platí i pro exile/blink....tzn když blinknu nějakou kartu, co si během hry nastřádala nějaké +1/+1 (nebo i např trample) countery...v podstatě ji jen vyresetuju, nevrátí se zpět s těmi countery, ale jen v základu

    3, poslední je karta Kindred Discovery, odpověď tuším, ale chci to raději potvrdit, protože trochu plavu v exact ENG

    - když vyberu že zmíněná kreatura budou např. Spirits.... Když zaútočím 5 Spirity, beru si 5 karet nebo 1? Myslím si, že 5... protože je tam "..a creature" tzn ta instance se triggerne s každou kreaturou zvlášť. Myslím si to správně?

    Děkuji!

    MATHES
    MATHES --- ---
    IFEELGOOD
    IFEELGOOD --- ---
    PLOMBDENTIST: děkuji! a platí to i pro end step u opopennetů že? Např kdybych zahrál instant spell během tahu protivníka, resolve bude at the next end step, ale té jeho end step, je to tak?
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    Takze pokud se nachazis ve sve druhe mainfazi, next end step nasleduje po ni, na konci tveho kola
    PLOMBDENTIST
    PLOMBDENTIST --- ---
    IFEELGOOD: end step je jen jeden, na konci kazdeho kola
    IFEELGOOD
    IFEELGOOD --- ---
    Mám ještě jeden dotaz. Když mám svůj tah, např druhou main fázi a něco se děje během "...at the end of the NEXT end step"
    je tím myšlena ta aktuální - nejbližší end step v mém tahu, co se stane téměř hned, nebo musím počkat na svou druhou end step, tedy až odehrajou své tahy i ostatní hráči?
    MATHES
    MATHES --- ---
    IFEELGOOD: spousta veci tam je, spousta veci tam neni, kazdopadne, kdyz si nebudes jistej, tak se neboj zeptat. nekousem:)
    IFEELGOOD
    IFEELGOOD --- ---
    ASYD:
    MATHES: super, díky moc. Tušil jsem to, asi jsem byl ztracen v angličtině a interpretaci..tak jsem si chtěl být jist

    a díky za ten link, alespoň tam dohledám další nejasnosti :)
    MATHES
    MATHES --- ---
    IFEELGOOD: jak rika ASYD a taky ruling na gathereru ( https://gatherer.wizards.com/Pages/Card/Details.aspx?name=ranar%20the%20ever-watchful )

    18.6.2021 "The first card you foretell" refers to the first one you exile from your hand as part of the foretell special action. It doesn't refer to a foretold spell you cast from exile.
    ASYD
    ASYD --- ---
    IFEELGOOD: foretell je abilita ktera dava kartu do exilu za 2 many...commander rika ze misto tech dvou to mas zadara
    samotne zacasteni te exilovane karty uz tvuj genos neovlivnuje, tedy platis co je psano na karte

    to plati i pro tu andelskou kartu...za nula ji das do face down exilu foretell abilitou, ale kdyz ji pozdeji castis, stoji te to co pise karta, tedy XXW
    ale i kdyby ti genos zlevnoval o dve genericke many to casteni, tak to zlevnuje CELKOVY mana cost, tedy jen dve genericke...pokud si vyberes treba prave 20 andelu (tedy X = 20), tak na to musis vynalozit 20 + 20 - 2 => 38 many (a jednu W)
    IFEELGOOD
    IFEELGOOD --- ---
    Tak jo. Mám dotaz na FORETELL mechaniku

    mám commandera Ranar the Ever-Watchful


    standardně poslat kartu do exilu jako foretell stojí 2 generic many. Ranar umí: The first card you foretell each turn costs 0 to foretell. Takže když to udělám jednou, je to zadarmo.

    jenže tady pak tápu, když zahraju v dalším kole kartu Z foretellu, (tzn tu co jsem exilnul v předchozím kole) je díky mému commanderu také zadarmo? (myslím generic mana zadarmo) Protože ta mechanika se opět jmenuje foretell, jako např. na této kartě:



    Takže moje otázka zní, je Foretell jen když exilnu kartu z ruky (a mám ji díky commanderovi zadarmo) nebo TAKÉ zahrání karty z exilu za foretell cost (a pak bych měl také generic manu zadarmo díky commanderovi?)

    Pokud je to ta druhá možnost, jak v tomto případě funguje tato karta:


    mohu díky commanderovi z jednoho X udělat 0 a tím pádem druhé X zaplatiti veškerou z bývající manou a vytvořit si tak třeba 20 andělů ?

    Děkuji/!
    MATHES
    MATHES --- ---
    IFEELGOOD: je to tenhle klub
    IFEELGOOD
    IFEELGOOD --- ---
    Ahoj, je zde prosím na Nyxu nějaký MTG klub, kde by se mohl nováček jako já ptát na pár detailů ohledně pravidel a Commander módu? Ať s tím nespamuju tady.
    Dekuji
    WRATA
    WRATA --- ---
    T_RAVEN: Ano, je to tak jak pises. Jenom doplnim ze se diva na knihovnu hrace do ktereho dal Thief damage
    T_RAVEN
    T_RAVEN --- ---
    abilita thief of sanity je triggered zejo? jak presne na to funguje kdyz na ni souper zahraje return the favor +1? souper se (prvni) podiva na top 3 karty ale muze jen ze svy library a jednu si muze exilovat (a potom ja), je to tak? 🤔
    RUNYAR
    RUNYAR --- ---
    Gemy na Aréně za 1500z jako denní menu. Kupujte
    LUKOYE
    LUKOYE --- ---
    Díky všem. Většinou má synek pravdu ale tentokrát přestřelil... poslední chabé pokus ohnout pravidla než sem ho sejmul Blue serpentem 😀
    PIKACZU007
    PIKACZU007 --- ---
    ROBIN_SNNS: koukni taky tady, CovertGoBlue to vysvětlí
    https://www.youtube.com/watch?v=f7Ph6xry6qQ&t=940s
    PIKACZU007
    PIKACZU007 --- ---
    WRATA: BobiBrews je fajn...ještě jedu CGB, ten má ty techy taky dobře vychytaný
    ASYD
    ASYD --- ---
    na tohle je dobra tato karta
    WRATA
    WRATA --- ---
    LUKOYE: Standardne ne, jsou ale prisery ktere na sobe ale maji napsano ze muou blokovat vice priser. Obracene to ale funguje bez problemu tedy muzes vice priserami blokovat jednu, opet za predpokladu ze na sobe utocici prisera nema napsanou nejakou vyjimku
    FARIN
    FARIN --- ---
    LUKOYE: ne
    LUKOYE
    LUKOYE --- ---
    Ahoj všem. Jsme takový polopokročilí hráči. Rád bych se zeptal. Je možné se jednou priserou branit proti dvěma utocicim priseram? Předem dík
    WRATA
    WRATA --- ---
    BESH: Ano, synthak je broken az na pudu
    BESH
    BESH --- ---
    Od vydani OTJ jsem jen draftoval, ale zkousel jsem vcera par standard her a vicemene jsem proti sobe mel stridave porad jen 2 decky: mono-red a artifacts se Simulacrum Synthesizerem. To je ted normalni?
    WRATA
    WRATA --- ---
    ROBIN_SNNS: Nemas vubec zac, pocitam ze v BO3 to fungovat moc nebude protoze kazdy hraje nejakou formu grave hatu a bez toho to nefunguje
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam