ROBIN_SNNS: 
Děkuji, to že je MTG hra hlavně pro dva hráče tak nějak rámcově tušim.. :-) 
Nicméně se mi na tý hře (v případě constructed) líbí ta myšlenka Trilema. 
Dovolil jsem si to pro srandu trochu sepsat, pro opakování.. 
Trilema myšleno: Aggro/midrange-combo/control. 
Aggro hraje o čas. 
S aggrem prostě počítáš s tim, že když to nedoklepeš do tahu 3-4 (dle formátu, někdy to je 0-2) tak to prostě nedáš.. scoop a jde se na další..  
Chceš nuts draw a rychlost. 
Občas se to dá se ale pilotovat docela takticky.. např. affinita byl můj oblíbený balík.. ale to je už docela o skillu a znalosti mety.. 
Midrange chce blokovat aggro a bejt rychlejší než Kontrol. Výhru by chtěl mít kolem 5 kola. 
Kontrol chce ubránit aggro a zpomalit/znevýhodnit midrange aby převzalo kontrolu. Příp. zabránit kombu..bude to pomalejší balík. Hru potřebuje udržet pod kontrolou, protáhnout a neplánuje výhru dříve než v kole 5+