• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PALO_FABUSSdílení elektronických akademických zdrojů na téma informační technologie a sociální/humanitní vědy


    diskuse zaměřena na sdílení a shromážďování elektronických zdrojů: časopisy, mailing listy, newslettery, journal alerts, institucionální weby, databáze, nebo přímo studie, články, eseje, pokud je považujete za hodné pozornosti... vítané jsou taky archivační, citační či kolaborativní nástroje, které se osvědčily či se nabízejí k otestování
    rozbalit záhlaví
    MAFO
    MAFO --- ---
    KHALAVERA: ja bych fur sichr napsal radsi na ten uvedeny mail Krtilove, ktera to organizuje ;-)
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    KHALAVERA: to je ten, co jsi pastoval ty?
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    ACHERON: podle kluků z digilabu je platný ten jejich, jelikož vycházejí z poslední tiskovky
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    MAFO: a který je teda platný? Chci vidět Muchu a je v každým v jinej den .)
    MAFO
    MAFO --- ---
    KHALAVERA: podle meho Institut pro studium elektronické kultury, resp. Bystricky, resp. EKS FHS UK...
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    MAFO: kruci, tak kdo je tedy hlavní pořadatel?
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    no to je teda pěknej guláš :) hlavně v tom druhým vůbec není napsaný, kde to je :)
    MAFO
    MAFO --- ---
    KHALAVERA: tady je program jinak: http://www.fhs.cuni.cz/media/?n=Main.Konference-MysleniMedii (hlavne ten Marcelli, tak at dojdes vcas ;-)
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    ACHERON: a tos nezažil simultánní překlad německé filozofky médií v goethe institutu, který by porazil i ty úžasné strojové překlady wikipedie :))

    jinak teda na marcelliho si zajdu rád
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    KHALAVERA: no to je zase karneval :)
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    Konference ISEK (Institut pro studium elektronické kultury, Fakulta humanitních studií UK) ve spolupráci s IKKM (International Research Institute for Cultural Technologies and Media Philosophy, Bauhaus-Universität)

    11/06/2009
    13:00 Jiří Bystřický: Pojem, obraz a medialita
    14:00 Dieter Mersch: Das Medium der Zeichnung /Médium kresby/
    15:30 Ivan Mucha: Média a technika
    16:30 Erich Hörl: Die technologische Sinnverschiebung /Technologický posun významu/
    18:00 Jochen Hörisch : Flussers Grundfrage: was sind und wie funktionieren Medien ?

    12/06/2009
    11:00 Lorenz Engell: Kinematographische Agenturen /Kinematografické agentury/
    12:00 Wolfgang Beilenhoff: Worte: verfilmt. Zur Intermedialität der Schrift im Avantgardefilm /Slova: zfilmovaná. K intermedialitě písma v avantgardním filmu/
    14:30 Miroslav Marcelli: Komunikácia ako problém množstva

    http://jlbjlt.net/event/4373
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    DUNAR_: myslíš bann ze sage? :)
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    KHALAVERA: nechci riskovat, že by to nebylo otevřené ve chvíli, kdybych to potřeboval :)
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    ACHERON: a naco? vždyť to takhle otevírají každou chvíli .)
    ACHERON
    ACHERON --- ---
    BARA78: no,to je zase smrt. neznate nejakej script na stahovani databazi tady tech journalu? :)
    BARA78
    BARA78 --- ---
    Free Online Access to all SAGE Journals until April 30, 2009.
    http://www.uk.sagepub.com
    EUCHENIE
    EUCHENIE --- ---
    Ja mam taky problem.) shanim naskenovany nejlepe něco od Plechanovové a Waisové o mezinárodním právu a organisacích
    KONNY
    KONNY --- ---
    snad tady nejsem úplně mimo, pokud ano, nechť je mi prominuto, neboť mám problém.

    mám v bakalářce citaci, ale za boha si nevzpomenu, odkud to mám, je tomu dávno, co jsem to odněkud vyčetla a nepoznamenala jsem si zdroj. máte někdo ponětí, odkud to je? potřebuju jakýkoli zdroj...

    jedná se o dělení zelených stran na puristy a rainbow strany. puristé požadují striktně levicové ideje plus ekologické myšlenky, zatímco rainbow strany se nezajímají o pravolevou dimenzi, ale prosazují ekologické požadavky.

    byla bych moc vděčná za nějakou stopu vedoucí k cíli...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam