Nesetkal jste se tu někdo s problémem cachování (C++) souborů?
Respektive se mi opakovaně stává, že například static const hodnoty mi tvrdí, že pod daným názvem žádné nevidí ("No member named XXX in namespace AAA::BBB") anebo tam vidí staré hodnoty, které byly řeknemě pak změněny a pak v debugeru zjistím, že tam stále pracuje s nějakou starou hodnotou
Zkoušel jsem příkaz z menu Clean. Také i z Organiseru smazat build adresář, přesto to nepomáhá. Clean pomáhá , jen pokud to cachuje nějakou starou hodnotu konstanty, tak to už je pak v pořádku. Ale v případě, že tu konstantu ani nevidí, jakoby nic nepomáhalo. A to přestože kontextový intellisense mě nasměruje správně.
Zatím jsem to řešil tak, že natvrdo konstantu nahradil hardcoded hodnotou na všech místech, kde to házelo chybu , což je samozřejmě prasárna nejhrubšího kalibru, ale už bych tomu rád přišel na kloub.
Ten problém se u mě objevil myslím teprve s XCode 4 resp. XCode 4.2