• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DOPSouth Park
    EXX
    EXX --- ---
    CARRYTWO: mam tehle: South Park The Stick of Truth PC game + DLC ^^nosTEAM^^

vyresil to ten kamos ?
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    Tak jako hra fajn, ale asi jsem moc velkej herní amatér, půlku herního času mi zabere zjistit jak se hra ovládá, magii nepoužívám vůbec, protože absolutně nechápu ty kombinace kláves a myši, což je fakt škoda...
    CARRYTWO
    CARRYTWO --- ---
    EXX:
    DILDOO007: mě se nic takovýho nestávalo, ale kámošovi jo. Takže asi špatnej warez !
    EXX
    EXX --- ---
    Pomuze jen reload?
    DILDOO007
    DILDOO007 --- ---
    jojo,taky se mi občas stalo.
    EXX
    EXX --- ---
    takhle to vzdy vypada .. odrazim utok a elfovi vypadne z ruky zbran, vzdycky kdyz je uz nekdo tuhej.. dela to na me dojem ze hra neumi v tu chvili prepnout na dalsiho hrace.. hejbat mysi jde, klikani nic nedela

EXX
    EXX --- ---
    zdar, stava se nekomu ze hra zakysne behem souboje (při obraně, resp . při odražení útoku) .. anymace jede ale jakoby se to zasekne ze nic nereaguje na klikani atd.. nejspis je to na nejakej patch, ale nic jsem nenasel
    MATHES
    MATHES --- ---
    B4NAN: prave
    OMN
    OMN --- ---
    OMN
    OMN --- ---
    tyve kolik vam je
    B4NAN
    B4NAN --- ---
    MATHES: Divaj :)
    MATHES
    MATHES --- ---
    CADAVRE: asi stjne jako "divaj se na SP holky?"
    CADAVRE
    CADAVRE --- ---
    Hele hrajou tu hru vůbec nějaký holky? Mě to přijde skoro nepředstavitelný vzhledem k enormnímu množství fekálního humoru :D Ale žeru to, čím dál se dostávám, tim je to lepší
    MALARKI
    MALARKI --- ---
    It
    BIGGIE
    BIGGIE --- ---
    STAROJDA: a ten minus byl odeme )
    BIGGIE
    BIGGIE --- ---
    Taky jsem podporil, ikdyz si myslim, ze po book of mormon to tvurci opravdu nepotrebuji, tak jsem koketoval i s myslenkou piratsky to sosnout... Ale co uz:)