• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MIKROMKolobezky, odstrkovadla a jina priblizovadla nejen na mushing
    XSYS
    XSYS --- ---
    ad 16,12: Na 12,12 jsem zatím nejel, mám jenom Crazy. Nedokážu si ovšem představit, že bych denně najezdil 8-16km v předklonu. Mám 180cm a Crazy mi vyhovuje akorát. Nebolí mě záda jako třeba z kola.

    ad upgrade: Nevím, jak to myslíš. Já jsem udělal celkem 2 upgrady: místo původních plášťu mám Schwalbe Big Apple a brzdy jsem také vyměnil na nějaká lepší Shimana. Rozdíl je znatelný. Ale mých 16km denně je asi extrém, takže pokud jezdíš v menší míře, upgrade třeba bude zbytečný.
    BIRK
    BIRK --- ---
    cus chtle jsem se zepotat zda nekdo upgradoval na kola profi...konkretne 12'' a jeslti v tom citi rozdil...

    dalsi otazka je ohledne kolobezek typu 16'' + 12'' kolo (model CRAZY) a 12''+ 12'' kolo (treba Courage) jestli v tom je citelnej rozdil pri jizde...

    BIRK
    BIRK --- ---
    W3R: presne tak :D a bundu od warmpeace :D
    W3R
    W3R --- ---
    ok, "dobry" znamena "vazim si toho ze mam blatniky" :D
    BIRK
    BIRK --- ---
    slunko je, nad nulou je... :D znamka 3 neboli dobry :D za mesic se to doufam hne na chvalitebny :D
    W3R
    W3R --- ---
    taky uz sem parkrat vyrazil, ale dobry bych tomu nerikal .)
    BIRK
    BIRK --- ---
    tak zzas na kolobce...pocasi dobry...
    XSYS
    XSYS --- ---
    HASH: Nevermind.
    HASH
    HASH --- ---
    XSYS: o tom slysim poprve
    XSYS
    XSYS --- ---
    HASH: Nečetl jsi náhodou kdojegay.com, když ještě fungovali?
    HASH
    HASH --- ---
    CLOOTH: "spousta zajmovych skupin ktery maji vice ci mene pseudopoliticky podtext, kteri to brzdi..."

    muzes mi dat nejaky priklad ?

    cisla z mest, kde byl zaveden mytny system, ukazuji jen mirny pokles dopravy v centru (10-20%) za cenu obrovskych investic a buzerace lidi

    bohuzel jsou podobna temata natolik komplexni (selska logika nestaci, musi se do toho zapojit sociologie, psychologie, ekonomie), ze lid vzdy zvoli to horsi

    resenim neni omezovat, ale nabidnout alternativu - dokud to v MHD bude smrdet, budou v ni jezdit houmlessaci a pohybovat se kapsari, tak v ni vic lidi proste jezdit nebude

    to co navrhuji ekozmrdi z automatu, ze zelenych, protestanti proti blance, za cistsi ovzdusi apod., je jenom zavist prevlecena v zelenem havu, ktera povede k vetsi nasranosti lidi obecne na ukor male zajmove skupiny plne zakomplexovanych chudaku

    za penize na mytny system se da udelat MNOHEM vice pro prahu bez aut, akorat to nebude jedna zakazka, nebude to videt na prvni pohled a bude se to blbe merit => politicka sebevrazda ve state, kde 35% volicu da hlas paroubkovi
    CLOOTH
    CLOOTH --- ---
    XSYS:
    ad. zmirnovani dopravy - je to sice OT, ale pokud by v Praze byl zavedenej londynskej mytnej system, nic by se nestalo (myslim tim centrum). Tenhle problem je resitelnej, ale bohuzel exsistuje spousta zajmovych skupin ktery maji vice ci mene pseudopoliticky podtext, kteri to brzdi...

    ad uzemni plan - jdi se podivat na novy uzemni plan. Dostal me napriklad vybudovanim tramvajove linky na trase dvorce - budejovicka (na budejovicky byly tramvaje, ale asi pred dvaceti lety se volne transformovaly v parkoviste...)

    a co se tyce MHD - maji totalitarni system slouzici k eliminaci zakaznika = cestujiciho :)
    XSYS
    XSYS --- ---
    {$reply BIRK|27297630}: Akorát auta popojíždějící v zácpě nejsou zrovna rekordmanem v rychlosti. Včera jsem měl takovou lehce škodolibou radost, když jsem jel do čajovny a cestou potkal na Klárově pěkně a výrazně oblečenou slečnu, co nastupovala do tramvaje. O pár chvil později projížděje kolem Újezdu viděl jsem ji zas. A to jsem ani nikterak nespěchal...

    To, že si nežijeme špatně není argument pro to, abychom se nesnažili něco zlepšit. Problém Prahy tkví v tom, že je malá a pouštět další auta do centra není úplně vhodné. Proto taky doufám, že Blanka dopadne dobře a reálně uleví Praze od aut. Bohužel celou Prahu asi stěží podtunelejeme, takže bude potřeba najít další řešení, jak zmírnit provoz aut v centru (ne ho zrušit). Jedním z nich by mohla být právě lepší infrastruktura dopravní sítě (která už je i tak dost dobrá) a promyšlenější územní plán, který s onou infrastrukturou souvisí.
    HASH
    HASH --- ---
    BIRK: spatne si tu neziji dolni 3 miliony

    vsem ostatnim je to k smichu
    BIRK
    BIRK --- ---
    HASH: Jasne nema to smysl uz to stejne vsechno krachlo MHD nejezdi a kdyz tak treba nekdy jede pozde, auta jezdej ryhleji nez chodci a navic ty silnice jsou vsude...

    pardon... nejsem vlastenec ale do CR byl az tak nekeroval...resp do systemu v kterym fungujeme, nemyslim si ze si tu zijem spatne...

    ale to jen na okraj
    HASH
    HASH --- ---
    REFALLENONE: tadyty prirovnani k amstru miluju...se tam prestehuj
    v amstru jsou kola, PROTOZE je to placka. Tecka.
    REFALLENONE
    REFALLENONE --- ---
    Blanka si zaslouží kritiku a Auto*mat má taky v něčem pravdu (kdo byl někdy v Amsterodamu, ví, že kolo v Ćechách dost podceňujem - i když uznávám, že Amstr je rovná placka). Praha je auty zasraná jak žulovej pomník, čímž ale nechci zpochybňovat užitečnost vynálezu automobilu. Pravda bude někde mezi... Rozhodně ji ovšem nemá retardovaný válečník D-fenz:)
    HASH
    HASH --- ---
    tak to je ultimatni napad

    skoda ze se nas tenkrat na letne neselo vice, ted v zime to imho moc nepujde :(
    XSYS
    XSYS --- ---
    Spší bychom se mohli někdy sejít projet na kolobrndách a dát pak řeč nad pivem...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam