• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MIGHTKulturologie
    YACHTBEAR
    YACHTBEAR --- ---
    QUANTI: Pridavam se.... :) Dekuju... Chci po bakalari do Londyna na School of oriental art and culture, na Sinologii chodim uz dva roky na prednasky (nechodil sem kvuli tomu moc do skoly na gymplu =) ) Takze vse co se muzu dozvedet na Sinologii z umeni a kultury de facto umim...
    Chci ziskat obecnejsi rozhled abych mohl lepe pochopit cinu v kontextu odlisnych kultur, ktere na ni meli vzdy velky vliv... Viz. treba Helenizace a Ghandaharsky okruh - prvni budhisticke plastiky, nebo rokove altanky (prevzate z cinskych zahradnich pavilonu.) zahradnik nikdy nevypestuje krasne kytky, kdyz nezna pudu - ten zaklad...
    MORGAINE
    MORGAINE --- ---
    QUANTI: myslis ze je dobre rict, ze v soucasne dobe studuji etnologii v brne, ale zjistila jsem, ze k tomu co me zajima - etnogeneze, subkultury, soucasne deni a folklorismus, nacionalistickz trend vedouci k obnove temer zaniklych jazyku...se dostanu spis tady?
    QUANTI
    QUANTI --- ---
    :)
    QUANTI
    QUANTI --- ---
    KALHOTKA: jak rikam, netrap se tim - pokud to mas rozmyslene, jakoze evidentne mas, pak to bude presvedcive a i oni to poznaji. Nemusis hned chtit byt misionarem :)) cetla jsi Socialni a kulturni antropologii, coz je takove gro toho, o co tam jde (neboli Soukup, takova prurezovka studiem) a zbytek je proste mozaika humanitnich ved, takze jako doplnek to pomaha udelat si lepsi obrazek o nasem (lidskem, kulturnim) svete. Neexistuje nejaka univerzalni spravna nebo spatna odpoved u prijimacek, zalezi na tom, jak budes pusobit, jak ti to bude do sebe zapadat, jaky z tebe budou mit dojem...
    MORGAINE
    MORGAINE --- ---