• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KEPASOHÁDACí HRA – gůgluj, mysli, hádej aneb OTEC FURA vs. COLOMBO
    Kdo nechce zadávat, nechť nehádá.

    HÁDACí HRA – gůgluj, mysli, hádej aneb OTEC FURA vs. COLOMBO

    "Naše hlava je kulatá, aby myšlení mohlo měnit směr." Francis Picabia

    Pravidla hry:
    1) zadavatel hádanky sestrojí několik indicií, které mají jakoukoliv podobu (fotky, screen filmu, klip, song, literatura, matematika, jednoduše cokoliv)
    2) v hádání je povoleno vše (kromě toho, co zakazují nebo upravují ostatní body pravidel, např. bod č. 8), nejmocnějším nástrojem je Google a vlastní makovice
    3) na uhádnutí je poskytnuta lhůta 5-7 dní
    4) hádající píší svoje tipy zadavateli do pošty
    5) pokud se zdá zadavateli zvolení indicií nepřesné, je možné je upravit nebo přidat nápovědu
    6) stejně tak tomu je i v případě, pokud se jeví hádanka uživatelům příliš těžká
    7) ten, kdo jako první správně uhádl, je dalším zadavatelem hádanky (není podmínkou, úkol může komukoliv přenechat)
    8) hádající si nesmí veřejně ani privátně napovídat
    9) pokud člověk, který uhodl, nezadá novou hádanku do 24 hodin, může poté vytvořit a zadat novou hádanku první, kdo chce



    rozbalit záhlaví
    HRAFNAIN
    HRAFNAIN --- ---
    ATUARFIK: výborná hádanka, chytil jsem se až u vesmírného Nerudy, pak mně došli ti roboti, no a k Mělníku jsem doplul až nakonec, přitom to bylo nabíledni. : )

    ale původně už jsem ty číselný kódy málem chtěl převádět z šestnáctkový soustavy ; D
    ATUARFIK
    ATUARFIK --- ---
    Upresnuji.

    Hádáme místo.
    - kočka leze dírou až do Melníka, C5-40
    - takového nemravu, slečno Eleanoro? 10D-126
    - kočkovité šelmy se dobyvají ze zajetí (až do vesmíru), 3D-25
    - robot, 8A-27 (symbolicky) a 12B-47 (a jeho manželka tamtéž)
    ATUARFIK
    ATUARFIK --- ---
    Hádáme místo.
    - kočka leze dírou až do Melníka, C5-40
    - takového nemravu, slečno Eleanoro? 10D-126
    - kočkovité šelmy se dobyvají ze zajetí, 3D-25
    - robot, 8A-27 (symbolicky) a 12B-47
    ATUARFIK
    ATUARFIK --- ---
    Jsem uprostred hvozdu se spatnym signalem, takze googlovaci rychlovka, abych predala stafetu. A s nedokonalou diakritikou - ta neni soucasti hadanky, to je nedokonalost meho telefonu.

    Hádáme místo.
    - kočka leze dírou až do Melníka, C5-40
    - takového nemravu, slečno Eleanoro? 10D-126
    - kočkovité šelmy se dobyvají ze zajetí, 3D-25
    FRDK
    FRDK --- ---
    ATUARFIK uhodla limbo, uznávají se i tvary limbus, limb

    Indicie:
    - dle Danteho první kruh pekla - předpeklí
    - dle Nolana (film Inception) čtvrtá úroveň snu
    - být v limbu - stav bytí mimo, bez sebe (případně spánek)
    - katolické limbo má dvě části, limbus patrum a limbus infantium čili limbo otců (patriarchů, praotců) a limbo dětí
    - Shemika Charles Campbell, tanečnice karibského tance limbo, držitelka Guinessova rekordu

    Dále by limbo mohlo být:
    - počítačová hra společnosti Playdead
    - programovací jazyk společnosti Bell Labs
    - filmy Ivana Sena, Bena Sharrocka, Johna Saylese nebo Marii Sodahi
    - knihy Bernarda Wolfe nebo Aldouse Huxley
    - česká jazzová kapela Pavla Hrubého

    Latinský tvar limbus má taky více významů, v anatomii, geodézii atd.

    ...a pro ATUARFIK vítězná písnička ;)

    Tábor radosti - Limbo (Live @ Hradby Samoty IV)
    https://youtu.be/9ylJhE96tOw?feature=shared
    FRDK
    FRDK --- ---
    - kruh
    - čtvrtá úroveň
    - mrákoty
    - fotříci a děcka
    - Shemika (nepřímá indicie)
    FRDK
    FRDK --- ---
    - kruh
    - čtvrtá úroveň
    - mrákoty
    - fotříci a děcka
    FRDK
    FRDK --- ---
    Hádáme místo.

    - kruh
    - čtvrtá úroveň
    - mrákoty
    RANDOM_NIGHT
    RANDOM_NIGHT --- ---
    FRDK uhodl Tartaros.
    RANDOM_NIGHT
    RANDOM_NIGHT --- ---
    Hádáme místo.

    Jak vysoko, tak hluboko.
    Nyx, Thanatos.
    RANDOM_NIGHT
    RANDOM_NIGHT --- ---
    Hádáme místo.

    Jak vysoko, tak hluboko.
    Nyx.
    RANDOM_NIGHT
    RANDOM_NIGHT --- ---
    Hádáme místo.

    Jak vysoko, tak hluboko.
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    Random_night uhodla Jamese Bonda.
    Níže byla povolání/životní role prvních 10 Bond girl (z oficiální filmové řady)
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    Hledaná postava je muž
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    Hledáme fiktivní postavu.

    Lovkyně
    Šifrantka
    Pilotka
    Milenka
    Ninja
    Hraběnka
    Pašeračka
    Okultistka
    Asistentka
    Agentka
    RANDOM_NIGHT
    RANDOM_NIGHT --- ---
    GREATDRAKE má kokain, který lze za pomoci (obvykle) jedlé sody či kypřicího prášku přeměnit na (ne plumber’s) crack a kouřit.
    RANDOM_NIGHT
    RANDOM_NIGHT --- ---
    Hádáme látku.

    - instalatér, chlápek na baru, osoba doplňující zboží do spodního regálu
    - Je to fajn; Ahoj, kotě; Ty taky tančíš?
    - droždí, amonium, vinný kámen
    RANDOM_NIGHT
    RANDOM_NIGHT --- ---
    Hádáme látku.

    - instalatér, chlápek na baru
    - Je to fajn; Ahoj, kotě.
    - droždí, amonium
    RANDOM_NIGHT
    RANDOM_NIGHT --- ---
    Hádáme látku.

    - instalatér
    - Je to fajn
    - droždí
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    Uhádla Random_night, je to Atomium.

    Nápovědy:

    přímé informace:
    Atomiumsquare 1
    9 koulí,
    18 metrů v průměru každá z nich
    (19)55 první návrh,
    (19)56 započato
    (19)58 dokončeno
    102m výška

    nepřímé informace:
    čísla:
    6 - linka metra co tam jede,
    16e stojí teď dospělé vstupné.
    1020 - směrovací kód do Laekenu
    29.5.1985 - https://en.wikipedia.org/wiki/Heysel_Stadium_disaster - stalo se poblíž
    Kongo - Belgické Kongo - těžba uranu
    Fabrimetal - Agoria - André Waterkeyn
    Eurovision - https://en.wikipedia.org/wiki/Eurovision_Song_Contest_1987 - Heysel Plateau
    Evropa - Mini-Evropa je poblíž
    (modrá (0,152,255), žlutá (255,232,0), modrá (0,152,255)) - vlajka Laekenu
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    GREATDRAKE: hledáme místo/stavbu
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam