• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MAHISHGame culture, art and studies & ludology... a tak
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    MAHISH: jak pak ale vysvětlíš, že zombíci jdou po mozcích?! :)
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    KHALAVERA: ...a dneska na audiovizuálu ve světozoru, který se věnoval monstrům a příšerám ve filmu, jsem se dozvěděl, že zombíci představujou průměrnýho občana-konzumenta, nebo jednoduše masu. Takže si jdu koupit německou verzi Carmagedonu a jdu si ulevit, ale mohli by ještě místo budov připomínajících národní památky (asi tak jako něco co připomíná člověka) změnit třeba na supermarkety:)

    Už nechám toho sarkasmu, stejně to nemá smysl:) Jdu spát!
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    MAHISH: Jinak kdo prošvihnul, tak doporučuju, mělo by to pokračovat, každý týden ve středu od pěti ve 304. Byl jsem mile překvapen, dokonce probíhala diskuze:))
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    MAHISH: zabíjet zombíky je správné neasi :)

    btw to video z Postal 2 mě dostalo, jdu to hned stahovat :)
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    KHALAVERA: takže Němcům nevadilo násilí obecně, ale jen násilí na lidských vyjeveních?:)
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    MAHISH: to mi připomíná, jak v německé distribuci Carmageddonu museli změnit lidi na zombíky :)
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    Postal 2 (2003)
    Forget what you know about first person shooters. Walk a week in the Postal Dude's shoes.
    Freely explore full 3-D open-ended environments. Interact with over 100 unique NPC's including Gary Coleman, marching bands, dogs, cats and elephants, protesters, policemen and civilians, with or without weapons.
    POSTAL 2 is all about choice; experiment with everyone and everything. And remember... it's only as violent as you are!




    ale lepší jsou videa, že:
    http://www.youtube.com/watch?v=hyxEb3JEYIE&NR=1 kočičí drones:)

    A vznikl dokonce i film: http://www.imdb.com/title/tt0486640/

    Jinak v tý hře dostáváte úkoly od, tuším, manželky, ve kterých není vůbec nutné zabíjet lidi, ani slony a už vubec ne napichovat kočky na M14:) Jde o přinesení piva z hospody apod, ale samozřejmě na youtubu nenaleznete video, kde by nebyla krev. Hra byla zakázána na Novém Zélandu poté i v Austrálii. Ve Švédsku musel tamější distributor před soud za nelegální zobrazování násilií, soud byl ale nakonec ukončen.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Postal_2
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    An article on how neurofeedback devices could be used for gaming and other applications (21st Feb): http://www.guardian.co.uk/technology/2008/feb/21/research.games
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    MAHISH: nj, lidé mají velké oči :)
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    Rune Klevjer
    What is the Avatar? Fiction and Embodiment in Avatar-Based Singleplayer Computer Games
    http://www.uib.no/people/smkrk/docs/RuneKlevjer_What%20is%20the%20Avatar_finalprint.pdf

    a několik dalších zcela určitě zajímavých a vyčerpávajících textů > http://www.uib.no/people/smkrk/
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    huh, bakalářka na gameart od vás z brna:) http://is.muni.cz/th/140427/fss_b/

    Práci hodnotím jako nevyhovující.
    V Českých Budějovicích 21. ledna 2008 Mgr. Michal Šimůnek
    Aj!:(
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    no ještě prý typ misí, které plníš hraje roli
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    MAHISH: což mi nepřijde, že bych měl být zrovna pathmaker, spíš naopak:)
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    KHALAVERA: aha:) nicméně to chápu, ale mám právě pocit, že skutečnost je trochu jinde. Zatim, všeho všudy, jsem použil jen tři miny:))
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    srry, HANTa :)
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    KHALAVERA: Koho, kdo? Ale já jsem použil akorát asi tři miny (z toho jsem si na dvě sám vlezl:P) No, za prvé mi to stále moc nefunguje a za druhé jsem tomu ještě tak nepřišel na kloub no:))
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    WoW Population 'Not A Success' (aneb jak to teda bude)

    ...compared to a high budget game like World of Warcraft with its player base of some 10 million people, "There are 800 million teens in the world. That's not a success."
    One important aspect of that audience, though, said the panel, was their financial limitations. Said Kim, "There's a whole audience of tweens and teens out there who want to engage, but don't have access to plastic," adding that free-to-play games have room to grow there.
    Sherman agreed, concluding, "Free-to-play online worlds are the future."


    http://www.worldsinmotion.biz/2008/04/mi6_mmo_panel_wow_population_n.php
    MAHISH
    MAHISH --- ---
    KHALAVERA: jj je, musel jsem ho sem repasnout!
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    MAHISH: brody condon je nejvíc
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam