DAVIDOWITCH: po včerejším revealu je už jasný, že POE2 rozhodně nebude snazší... :-) Spíš naopak. Jsem se musel až smát jak představili nějakou mechaniku, a následovalo "ale to není všechno" a vytáhli další content. Plus že rovnou na začátku řekli, že je nejvíc zajímá práce na endgame, protože to je ta část hry, kde většina hráčů bude trávit 99 procent času, ne v kampani. Aktuálně se osobně nejvíc bojím toho, aby nepřehnali tu obtížnost bossů a wipe mechanik, protože ty náznaky toho, že to tak bude tam vidím - třeba že ne každá mapa bude mít bosse (některé budou jen na full rare clear), protože nechtějí, aby hráč měl pocit, že bojuje pořád jen s bossy. Což je taková divná damage control. A já chci hrát hru, kde můžu mechaniky skipovat, pokud investuju čas do rozvoje postavy aby na to byla dost silná, ne bojovat bez ohledu na sílu postavy opakovaně 30 minut s něčím, co ti v kterékoli chvíli dá IK, pokud zrovna správně nezareaguješ na telegrafovaný útok (viz Lost Ark třeba).
Jinak POE tu má vlastní klub:
[Path of Exile]