Mel by vypadnout ted patchnotes s kompletima zmenama ale nevyapda to uplne zle, asi nejlip vysla klas balac, teda aspon podle popisu, cisla jeste nejsou.
Barb hota a ww buffnuty, sorcka nejslabsi tak plosny buff, propaguji ballku, druid zustane jak bylk v ptr jen fixnuty infinite dmg bug, rog rain of arrows nerfnuty diky plosnemu nerfu ultimatek, shadow clone duplikuje i specialni utoky ten vypadal dost dobre, Nekro diky nerf ultimatek nerfnuty bloodwave ale porad bude top, minioni pry budou silnejsi nez kdy predtim, tezko rict co tim myslej, spiritborna chteji stale silneho a chteji aby byl top razor wing build, tzn chteji porad prodavat rozsireni.
Pak nejake stripky, Unikatky s kazdym GA se zvedne minimal, nebude na maxnu ale nebude uplny odpad, gem fragmenty pujdou menit za kesky s amuletama a ringama, nove archetype kesky s equipem pro klasy padajici z ruznych zdroju ala klass kvest, ktery bude stacit udelat s jednim charem pro danou klasu.
Co se tyce sezony, pory chteji zaver journey udelat tezsi, bez prikladu co tim myslej, jinak nove dungeony ale NMD se spesl klicem
Ani slovo o duplikovani, ani o kseftovani, se dost divim, pac to byl tuhle sezonu slusny pruser.