• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ENDERDiablo 4 - puvodni nejsledovanejsi Diablo klub na NYXu.

    Vitejte v původním a nejsledovanějším DIABLO klubu na NYXu.

    Naši veteráni Vám jistě poradí nejlépe!


    discord.gg/k2489PfTN6

    rozbalit záhlaví
    NESS
    NESS --- ---
    NESS: Ok beru zpet a uz radeji mlcim, sjel sem vsechny bosse (velkel Belial tam zatim neni), Aby to slo svizne podradil sem na T2 Ehm jak naivni pohled :-)))

    Varshan, Grigo, Besta, Zir i Judicator jsou oka. Zir dokaze sejmout kdyz mu zustanes stat v rane, Besta naopak jde sejmout driv nez odleti, za me oka.
    Duriela sice nejde oneshotnout a povinne zajede 2x pod zem, nezalezi kolik mu nalozis proste v 1/3 a 2/3 jde na stridacku a mezitim za nej zaskocej maly Durielove, neni problem, je to svizne da se.
    No pak Andy, jako ta tam ma prestavku 3x v 1/4 v 1/2 a v 3/4, mezitim musis sejmout ty jeji sloupky, litaji tam ty dva ohnive pruhy, je jedno kolik ji das, proste 3x3 sloupky a basta, chcipnul jsem tam 15x nez sem ji dal na T2 jednou, psychic storm, ohen pod nohama a nove hazi poision novu ktera se da uhealovat 7 lekvarama, pokud palis jeden za druhym, jako ty kraso. Tohle je tak random ze to je na HC nehratelne.
    No a nejlepsi nakonec, Harbinger, nebudu spojlovat, nebyl sem to schopny dodelat do konce, neni to o dmg, je to nejaky posahany vytvor nejakeho posahaneho kreativce, pokud to daji v tehle podobe do hry tak tohohle bosse ignoruju. Je to jako kdyby Lilith s Andy zaskocili do Citadely.

    Ten pidi belial co si dava u bossu ambush je naopak v klidu, nedela problemy, nikam neutika necha se zabit a hotovo

    Co je ale fakt spatny je drop, z listu daneho bosse je urcite jen prvni predmet zbytek je random, ancestr je navic nerfnuty tak ze na 65 unikatek jsem dropnul 6 ancestr unikatek, tzn 1/10 bohuzel si fakt nevyberes kterou dropnes, pokud tohle nezmeni, bude to na hodne dlouho
    NESS
    NESS --- ---
    11H ve hre, paragon 72 a T3,progress neni pomalej je tak jako fajn, minimalne do ty T3, ted se to asi zasekne, zadne preskakovani pekne postupne. Co musim pochvalit jsou bossove , zatim sem nabral matro jen na Varshana, Griga a Zira, ale ten tozdil mezi T je znat, pokud jsi na danem T dobre usazeny tak stejne nemaji problem te sundat jednou ranou, telegrafy se musi respektovat, ten fajt je dobry, mechaniky citelne, tohle se jim povedlo. Pokud klesnes po svuj T tak je samo sejmes na par ran, ale to je taky v poho
    NESS
    NESS --- ---
    Dobry, lilith je jeste vic na hovno nez byla, jsou prodlouzen casti kdy je nesmrtelna mysleno mimo kruh nebo uplne v hajzlu, ikdyz ciselne to ukazuje ze ji davas dmg tak na hp baru se to neprojevuje, skoro jako by to bylo rozdelene na 1/3, kdy ji muzes dat a kdy ne a druha cas se neda oneshotnout, zase se strida nezranitelna cast se zranitelnou. Asi aby si to clovek vychutnal :-) dal sem ji na 5 pokus a problem v dmg sem fakt nemel :-/ Jako sfouknout se da na T1 s minimalni vybavou a pak uz nema cenu tam lezt, powera a sparka a pak zapomenout
    NESS
    NESS --- ---
    Tak Rob tom propoctu mel chybu, s posunem T1=Pit10 (puvodne Pit20) se posunul i ten zbytek, tzn T2=Pit25, T3=Pit40, T4=Pit55, takze Pit100 bude ještě tezsi nez psal Rob, pokud plati S7 Pit76=S8 Pit55.
    Ja se tak daleko nedostal, az pripadne dneska vecer, ale Wudijo uz hlasi https://www.youtube.com/watch?v=XMv3dSURn2Y stejne jako ze (uber) Bosove uz i na T3 oneshotujou, T4 je na tom ještě hur, to zni pomerne dobře :-) Zmizela to stackovani (ty cervene lebcicky), ale misto toho davaji vic dmg a mají nove mechaniky
    NESS
    NESS --- ---
    Nakonec sem to dojel do pulky 58 levlu a s 20tym padem sem to vzdal. Otevrel sem v helltide truhlu, na minimape sem videl hvezdicky od lege predmetu, na zem uz nic nedopadlo a cele to zamrzlo, logout, exit nic, musel sem to na tvrdo shodit :-) Pada to pry i dalsim, podle Redditu je jsou 4-5 padu do hodiny normal, podle blizzu je stability fix na ceste https://us.forums.blizzard.com/en/d4/t/ptr-220-stability-issues-notice-311/217411

    Samotny progres levleni 1-60lvl je pomalejsi ale ne nejak zasadne, podle me jsou jen seriznute expy (obtiznost je stejna), jak za kill, tak za pevnosti, ted jedna pevnost da tak na 1/2 levlu, co pry neni seriznute jsou expy za kampan, pry Raxx udelal 60lvl za 3 hodiny skrz kampan expanze (jedna pani povidala)
    Zkusil sem to tou nejlinejsi cestou pres normalni obtiznost a 60lvl vypada nejak kolem 6 hodin +-, baj oko, to padani mi prubezne bere vitr z plachet. Pokud bych skaloval obtiznost pres hard/expert tak by to bylo rozhodne rychlejsi. Zkusim se sorckou, ted jedu barba.

    Sezoni mechaniky vice mene oka, recyklovane vamp/witch powery, jako neprekvapi ani neurazi, samotne powery jsou ale dobre jde kolem nich postavit zase levlici build, podobne jako ted v S7 za tebe levleni udelaji, nebo ti ho minimalne ulehci, jediny problem je ty powery nabrat, rozhodne to chce nabrata vsechny WB, ja mel smulu a mel jsem 2x Avarice po sobe, ty modre se daji nabral v novem eventu Apparition Incursions. Ten event je odflaknuty, nabehnes do zony, picnes par potvor, spawne se na trojuhelniku sub-boss, picnes to a presumes se o kus dal zase picnes par potvor, spawne se zase sub boss, zase ho picnes a pak se spavne mini Belial. Muj hlavni problem, mimo to ze ta eventa je nudna, je ze je to dost blbe oznaceny, pokud nechytnes znacku ve spravny cas tak ji pak uz neuvidis, pokud ti to v prubehy portovani na misto urceni spadne a eventa se rozebehne, tak smolik a bez toho abys vedel kam jit, to nenajdes, jako kdyz vis kde to bezi, tak tu eventu normalne stihnes a muzes se pridat v prubehu, jen to neni na mape. Pozitivni je ze to je fakt rychle, osobne bych tomu vyhradil zonu rekneme na hodku kde by se to prubezne spawnovalo, takhle je to random po cele mape sveta a je to neprehledne.

    Celkovy dojem je ze do sezoniho obsahu davaji minimal snahy, jako jasny mohla to byt zase sezona bez sezony, ale stimhle se moc nenadreli. Sem zvedavej na tormenty :-)
    NESS
    NESS --- ---
    No nevim, v prumeru 4 pady do hodiny, nejlepsi je ze to padne ikdyz dokoncis strongholdu, klik na altar a sup do windows, dve pevnosti po sobe a dva pady, zuzo. Defakto nema cenu pouzivat lekvary pac je stejne nevyjedes ani do pulky
    NESS
    NESS --- ---
    oka Tak 4 pad primo do windows
    NESS
    NESS --- ---
    PTR jednim slovem, nestabilni, za necelou hodku 3x padlo, 2x na tvrdo do windows a jednou zamrzlo asi diskonekt, ted mam za odmenu zamknuty ucet, za celou S7 mi to nepadlo ani jednou. Fakt slusna prace.
    NESS
    NESS --- ---
    PTR patch je venku tzn i datamine https://www.wowhead.com/diablo-4/news/diablo-4-patch-2-2-0-ptr-datamined-changes-class-tuning-boss-ladder-item-changes-375768

    Tyhle aspekty jsou ted offensive: Aspect of Noxious Ice, Frostbitten Aspect, Aspect of Binding Morass, Exploiter's Aspect (tzn uz bez dmg multi na kalhotach :-). Dobra zmena

    Jak to vypada tak Malignant Heart jsou srovnane na uroven ostatnich a uz jejich potreba 12. Mucus-Slick Egg a Sandscorched Shackles jsou pryc, z Varshana a Griga pada Shard of Agony a z Beasty a Zira pada Pincushioned Doll. Dobra zmena
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    NESS: Pokud jsem to dobře pochopil tak Belial bude dostupný jen na T4, ale třeba se pletu. Nakonec jestli to bude stejná mrdka jako Andy a Lilith co umřou za 2 vteřiny a pak se člověk minutu snaží přežít útoky mrtvého bosse tak není moc o co stát
    NESS
    NESS --- ---
    Kdo by se chtel zasmat nekrum, tak pekne video https://youtu.be/IDW13IUz1mw?t=897 rozbor z pohledu minionu, ktere maji novy aspekt a unikatku.

    Co je zajimavy je dopad toho plosneho nerfu ultimatek na ultimatky nekra, pac kazda se pocita uplne jinak takze tech 200% znamena pro kazdou jiny nerf. Pekne i je ze spocital dopad na bloodwave ktera ted bude delat 1.08% puvodni dmg :-)

    Pokud bych si mel vybrat jestli verit MacroBioBoi nebo Blizzardu tak Macro vede (doufam ze jeho boj za mendelna bude nakonec uspesny :-) a v uplne nahote ukazuje ze devove nemaji vubec sajn co vlastne kuchtej :-)
    WRATA
    WRATA --- ---
    NESS: Tak tim padem je to cely bezpredmetny dokud nebude PTR a powers k testingu
    SUNBEAM
    SUNBEAM --- ---
    NESS: "repetitivni grind toho sameho zalozeny ciste na rng"

    přesně tohle mě na D4 nebaví, vydržím u toho jen chvíli, a díky tomu, že doteď bylo relativně jednoduchý veškerý obsah projít, aniž bych musel tolik grindid, mohl jsem dokončit vše (myšleno komplet journy). nějaké ambice na vysoké pity nemám a ani jsem nikdy neměl, ani v D3 mě nikdy nebavilo hrát grifty na progress.
    NESS
    NESS --- ---
    WRATA: Ta tabulka je jen ciste Life scalling vs Pit level, tzn kolik vic dmg budes muset udelat aby jsi danou pitou prosel, pac obtiznost = vetsi hp pool monster :-) Realny dopad novych boss poweru se ukaze az v PTR.

    Zajimave bude sledovat to plosne eliminovani Incidental CC aka LH CC, kde vezmou na hul hlavne Rogunu, ktera bez staggeru bosse neda. Te budou muset dat nejakou kompenzaci, jinak odepisou celou klasu
    NESS
    NESS --- ---
    VODNIK: No na to abys videl bosse ti staci T1, kam je ted vstup snizeny z Pit20 na Pit 10, teoreticky je to cca 4x lehci nez bylo.
    Rozdil mezi T1 a T4 je ted v tom kolik ti toho padne unikatek , pokud to bude kopirovat momentalni stav tak na T1 budes mit 2 unikatky a na ta T4 jich bude 5 (+1 pokud to bude v parte).

    Vetsi problem je ze "Removed the bonus Ancestral rate from Unique Items. Unique Items now have the same ancestral rate as Legendary Items." v kombinaci s "The first Unique item dropped by a Lair Boss will be from their unique pool. Further Unique Items will have a 50% chance to be from the general Unique pool."

    MAESTRO_007: Podle toho co bylo receno v campchatu to je jejich zpusob jak vyresit dva problemy, to ze to je moc lehke a moc kratke, tzn ze kdo se snazi (a ma cas) sfoukne sezonu za par dni, max za par tydnu. Blizzard klasicky misto aby pridal obsah/vyzvy (aby tu sezonu natahnul), tak zvednou obtiznost a priskrti progres.
    Za me je zvednuti obtiznosti zadouci :-) fakt to je sezonu od sezony lehci a lehci, jen mam obavu ze zpomaleni progresu a natazeni grindu u toho neudrzi lidi delsi dobu, tohle se musi udelat rozumne a citlive, a to Blizz fakt neumi, jejich taktika od zdi ke zdi je vyhlasena :-)
    Pokud bych si mel tipnout tak to dopadne tak ze to jen jeste vic zvyrazni problemy co tam uz jsou ted a to nedostatecny balac mezi klasama a repetitivni grind toho sameho zalozeny ciste na rng (tempering, masterworking, boss ancestral drop). No uvidime v PTR, je dost pravdepodobne ze jim to ted lidi hodej na hlavu v PTR a ty mene angazovany jim to hodej na hlavu az zacatkem sezony
    WRATA
    WRATA --- ---
    NESS: Nevim jestli ta Robova tabulka uz ma v sobe zakomponovany ty boss powers ale rekl bych ze to bude hlavni balance v ty sezone. A ted balancovat classy dle seasonal theme mi prijde jako uplne kokotskej napad ale co naplat, je to blizzard, tam uz me nic neprekvapi
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    Takže dají do hry nového bosse a 90% ho vůbec neuvidí? Tuhle chybu už udělali víckrát v řadě her a hráči hlasovali nohama
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    NESS: nevím jak to dopadne a co budu říkat pak, ale mohlo by to fungovat, pokud to bude rozumně vybalancována (nejspíš nebude:-) ... Ale přechod z T3 na T4 byl pro mě nejzábavnější část hry. Chvíle kdy je potřeba aby build fungoval, zároveň challenge atd. Akorát to trvalo chvilku než se doladily resisty, equip a začlo to být zase lehké.
    NESS
    NESS --- ---
    Sem si rikal kdo to prvni spocita, tak nakonec Rob https://www.youtube.com/watch?v=jF2ib5GbfDI tady je tabulka https://docs.google.com/spreadsheets/d/1bN8C_Fe9nrWv__jUc_Vdbl220g4NM0mlux-ga_s_-5s/edit?gid=553524064#gid=553524064

    Jde o tenhle slide



    Podle toho co bylo receno tak ted (S7) se do T4 dostalo 50% hracu a pry to chteji v S8 stahnout na 10%, navic nechteji aby bylo mozne udelat pit150, ta Robova tabulka pocita realny dopad toho slide. Neni pravdepodobne ze by se s kazdym buildem slo dostat do T4 a uz vubec ne do Pit100 tzn ze bude mozne dodelat glyphy na max. Jak je uz na tom slide nova Pit65 (to co otevre T4) bude na urovni momentalni Pit76 a Nova Pit100 bude na nekde mezi Pit118-119. Neprepocitaval sem to a je to jen nastrel pro PTR tzn treba se to bude menit :-)

    Ze stavajicich 3 top buildu ma jedinou sanci "pohodlne" Pit100 quake barb ktery byl nefnuty asi jen na 1/5, bloodwave nekra sestrelili mnohem vic a cata druid padnul uplne na hubu fixem snapshotu, tam uz se o zivota schopnem buildu neda bavit vubec :-) Sorcka jede na stejnem snapshotu tzn tam se da cekat ze fix probehne take, Roguna je nerfnuta plosne pac prisla o CC a ultimatky jsou capnute na 200%, tzn tam bude problem s bossama (stejne jako u srocky :-) a spirit tezko rict, ale podle vykonu v S7 se nedaji cekat zazraky. Jako odvazny plan sem zvedav kdo jim to v takovem nastaveni bude hrat ;-)


    + S8 boss powery pokud by nekoho zajimalo https://www.wowhead.com/diablo-4/news/all-new-boss-powers-revealed-diablo-4-season-8-375695
    NESS
    NESS --- ---
    Tak se parta na bosse vyplati, solo bude drop na T4 5 unikatek, v plne parte 6

    Bosses formerly known as Endgame Bosses have been broken out into 3 tiers: Initiate, Greater, and Exalted Lair Bosses to convey their varying difficulty and rewards.
    Initiate Lair Bosses: Beast in the Ice, Grigoire, Lord Zir, Varshan, and Urivar (available for Vessel of Hatred owners only).
    Greater Lair Bosses: Andariel, Duriel, and Harbringer of Hatred (available for Vessel of Hatred owners only).
    Exalted Lair Bosses: Belial, Lord of Lies.
    Initiate and Greater Lair Bosses
    Lair Bosses no longer require boss materials to summon and no longer drop loot upon death.
    Instead, when a Lair boss dies, a chest called a Hoard will spawn containing its loot. Each player must individually spend boss materials to open their Hoard.
    The first Unique item dropped by a Lair Boss will be from their unique pool. Further Unique Items will have a 50% chance to be from the general Unique pool.
    When playing in a party, Lair Bosses have a 33% chance per additional party member to drop an extra Unique Item from their unique pool.
    Lair Bosses now drop 5 Unique Items on Torment IV, instead of 6.

    Ten Belial vypada nakonec dost meh :-/ maly Belial se bude nahodne spawnovat u ostatnich bossu a bude znej padat matro na velkeho Beliala, ktery nema vlastni loot tabulku ale dava na vyber loot tabulky ostatnich bossu, to vypada dost lame a promarnena sance, ale treba to bude ve finale dobre
    NESS
    NESS --- ---
    Ptr patchnotes

    The 2.2.0 PTR: What You Need to Know — Diablo IV — Blizzard News
    https://news.blizzard.com/en-us/article/24179278/the-2-2-0-ptr-what-you-need-to-know

    pripadne

    Patch 2.2.0 PTR Patch Notes - Class Changes, Crowd Control Adjustments - Wowhead News
    https://www.wowhead.com/diablo-4/news/patch-2-2-0-ptr-patch-notes-class-changes-crowd-control-adjustments-375686

    Je toho fakt hodne, zatim baj oko :-) zasadni The 2.2.0 Public Test Realm (PTR) for Diablo IV will be available from March 11–18

    Tema S8 vypada celkem dobre, zase powery tentokrat 4 sloty, 1 hlavni 3 vedlejsi, to co bylo ukazano pekne. Plosne zase nerfuji ultimatky (buff byl tuhle sezonu :-), jsou capnute na 200%, predelavaji runy a tim eliminuji napr u druda cata snapshot Xan a Qax maji casove omezenim, presne po vzoru nerfu u barba OP Hota kdo pamatuje :-) Snapshot na sorce s lahvema to neresi, tohle je primo site na cata druida :-)

    Ze samotnehoho patchnotesu

    Nice QOL "Players in a party can now instantly teleport to other members of the party through the Social menu."

    Tohle fuj

    Fist of Fate
    Lucky Hit: Chance to Apply a Random Crowd Control affix, has been replaced with Lucky Hit: Chance to Make Enemies Vulnerable for 3 Seconds.

    Worldly Fortune Tempering Recipe
    Lucky Hit: Chance to Apply Crowd Control affixes have been removed.
    New Affixes: Lucky Hit Chance, Impairment Reduction, Crowd Control Duration.

    Dominate Glyph (Barbarian, Druid, Necromancer)
    Legendary max bonus reduced from 20% to 12%.

    Ohledne Barba, chteji bufnout WW, aby to nebyl jen spoustec ale realny skill ale delaji to fakt divne
    Quake nerfuji napr "Bul Kathos Aspect - Damage with Earthquakes removed."
    Predelavaji The Third Blade, uz to neni "no Cooldowns" ale "100% Cooldown Reduction"
    U Barba to vypada v S8 na mighty throw

    Sorcka vypada pekne s novou unikatni helmu Hail of Verglas aka Ice Shards brokovnice

    Spirit dostava taky novou helmu Sunbird’s Gorget ktera nevypada vubec zle
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam