• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ENDERDiablo 4 - puvodni nejsledovanejsi Diablo klub na NYXu.

    Vitejte v původním a nejsledovanějším DIABLO klubu na NYXu.

    Naši veteráni Vám jistě poradí nejlépe!


    discord.gg/k2489PfTN6

    rozbalit záhlaví
    JADE
    JADE --- ---
    NESS: díky za rozbor... já právě se snažím jet politiku, co sezóna to char a pokud možno se neopakovat...bohužel to vyšlo že jsem si příběh a první dojmy odlevlil s necrem, pak předminulá sezóna se spiritbornem (op) a teď druid protože tooh jsem od d2 nehrál (zase op) boost k datáči jsem hodil na sorcku a rogunu (lvl 50) tak mi vlastně zbejvá jen ten barb, ale kdyby to měl bejt nějakej total propadák a pižlat to po mobovi, tak to raději sorc/rogue... tak nevím udělám nějakou zásadní chybu s tím barbem? Obecně ve všech diablech jsem nejmíň rád hrál barbary, nevím proč, ta class mi prostě nesedne... ale je fakt že pak v d3 přišel ww/rend barb, kterej byl na sezónu op a to byla zase radost... tak nevím kua a vybrat si musím do zejtra ! :P
    NESS
    NESS --- ---
    Nemyslim si ze by cokoliv mohlo mit srovnatelny speed a clear s cata druidem, jako ono ho hrat budes moc stale ale nebude mit ten snapshot skrz mapu ale po jednotlivych seslanich, pravdepodobne to bude i tak celkem slusny.
    Podobnou rychlost bude mit zase Lightning spear sorcka, jedna z power je pro summony Beastmaster's Training, u te ten OP snapshot pry zustal.
    Dalsi rychlik bude pravdepodobne spirit
    NESS
    NESS --- ---
    JADE: S double swingem Pit100 dals pravdepodobne na pohodu, tak rychle jako Cata druid to nebude, stim jsi jen sel a vsechno kolem tebe umiralo, tady si budes muset do vseho mlatit a double swing nema velky aoe
    NESS
    NESS --- ---
    JADE: Vsechno jsou to spekulace na zaklade zkusenosti z PTR a patchnotes, tzn to muze byt vsechno jinak :-)

    Migthy throw bude jeden z nejlepsich bosskilleru, ktery oneshotne cokoliv, problem je ze to ma ukrutne pomaly game play, tzn na speed farm zapomen. https://d4builds.gg/builds/c71eaafb-3693-4147-84db-fd21d7275f10/?var=0
    Druha moznost je pomerne pekne buffnuty double swing https://d4builds.gg/builds/168ae042-f45d-4513-99bd-284b6efb4585/?var=0

    Osobne bych to hral na double swinga a na endgame bosse/push prepnul na mighty. Zbytek buildu je meh, jako nadeje se vkladaji v bleed WW ale tam zalezi jak se bude pocitat bleed u Furious Whirlwind, pokud tam ten bleed bude u kazdeho sepnuti WW je to fajn, pokud ne, je to nepouzitelne. Quake je nerfnuty na 1/32 puvodni dmg, tzn to pujde ale zadna slava, ostatni buildy defakto neexistuji, mysleno smerem k endgame :-)
    JADE
    JADE --- ---
    jakože bych chtěl dát solo pit 100 v endgame na speed a tak nějak mít všechno na háku a dávat jako teď s Cata druidem ?! :P
    JADE
    JADE --- ---
    tak může dát někdo resumé pls jestli barbar ano (jakejkoliv build, je mi to fuk), nebo ne ?! :P díky
    NESS
    NESS --- ---
    Boss power jsou 3 zdroje (sezoni bossove, WB a endgame bossove) a celkove 24 poweru, kazda powera muze byt pouzita jako hlavni (muze byt jen jedna) a nebo vedlejsi (muzou byt 3)

    zakladnich (magických) power je 10 ty muzes nabrat ze sezoni eventy kde se random spawnuji sezoni bossove a davaji svoje unikatni powery. Pro prvni char a leveling nema cenu pocitat s nicim jinym nez s temahle zakladnima a tema od WB (pokud je klika)

    Pro leveling jsou jako main zajimave, tyhle tri. Allek je zasadni boost v okamziku kdy pouzivas jeste basic skill, Sinerat byl az tak dobry az prisel nerf a Kirma je specificka pro evade buildy (Evade spirit)

    Allek's Talons - Casting a Basic Skill applies 200% Sparking damage over 4 seconds to enemies it hits.
    Kirma's Sparks - When you Evade, apply 200% Sparking damage over 4 seconds to Close enemies.
    Sinerat's Flames - Using a Mobility Skill Burns Close enemies for 50% Burning damage over 4 Seconds.

    Rare power je 9, je to složenina 3 WB a 6 nizsich endgame Bossu (Beasta, maly Belial, Varsh, Grigo, Zir, Urivar tzn az v tormentech), sazet na to ze trefíš spravny WB se moc neda, ja vylevlil na PTR char na 60 aniz bych potkal jinačího bosse nez Avarice.

    Zajimave jsou urcite všechny 3, zalezi na buildu, kdo dava DoT= Ashava, kdo chaneluje = Wander, jen Avarice je univerzalni

    Ashava's Poison Breath - Hitting an enemy affected by Damage over Time spawns a wave of acid that deals 400% Poisoning damage over 4 seconds. Applies 10% more Poisoning for each 1% of the target's current Life affected by Damage over Time.
    Avarice's Explosive Ore - When you gain excess Primary Resource, spawn a Piece of Ore. After 2.5 seconds the Piece of Ore explodes dealing 700% Fire damage. You can spawn up to 3 Pieces of Ore at once.
    Wandering Death's Chest Beam - While Channeling a Skill, spawn a beam that deals 300% Frostbite damage per second. Enemies hit take 50%[x] increased damage from you for 1 second.

    Legendarnich je 5 - Lilith, Andy, Dur, Harb a Belial, zase az na Tormentech



    Osobne pujdu po Allek's Talons a Ashava's Poison Breath pro leveling
    NESS
    NESS --- ---
    EVILMIND: Jo takhle, no pomerne velka korekce po PTR, diky PTR si usetrili slusny pruser, pac kdyby to vyslo jak to bylo v PTR tak buildy ztraci smysl a build by ti definovala jen pouzita powera, ted hodili zpatecku a vahu buildu vraci zpet na klass skilly.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    NESS: presne na tohle, protoze o boss power slysim fakt prvne, tak mi bylo divne, ze se jako vsude hazi terminama jako kterej z nich byl nerfnutej apod. Takze je to nova vec, co v season 7 jeste nebyla, to jsem chtel vedet... :)
    NESS
    NESS --- ---
    Minulou jako S7 witchpowery jsi mel od zacatku (teda ne uplne od lvl1) jak sis je koupil, nasel s altarem, potazmo zaslouzil v sezoni nastence, bosspowery jen v ptr, ale mzoan nerozumim na co se ptas :-)
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    Jsem trochu zmatenej, ty boss power byly uz minulou sezonu od zacatku, nebo jsem nejakou preskocil? :)
    NESS
    NESS --- ---
    MAESTRO_007: Uz zacinaji varit https://mobalytics.gg/diablo-4/builds/sorcerer/blizzard-hailstorm full frost protoze elemental synergies pasivka, konecne neco bez talrasha :-) Otazka jestli ne spis Shako (a 2h hul) nez Heir, ale to asi podle dropu, se Shako zalezi jak rychle zvladnes udelat 100% krit, ale pokud shako muzes vyhodit Urivara jako hlavni boss poweru a dat tam Harbringera
    NESS
    NESS --- ---
    Ohledne expu a aspirativni T4 :-)

    The experience reward reduction between Levels 1 and 25 has been lessened to create a smaller difference between this season and last season.

    The Monster Health increase per Pit Tier has been lessened to create a smaller difference between this season and the last season.

    Na tom levlu 1-25 to podle me ani nepozname

    Obtiznost mezi pitou v S7 a S8 je podle campfire chatu ted jen 6 levlu
    Vstupni bod pro T4 byla v PTR ekvivalent S7 Pit76 a ted to bude ekvivalent S7 Pit71, podle Roba bude rozdil mezi HP moster na T4 (S7vsS8) bude 2.55x , tzn aspirativni cast se odklada a na T4 se dostane podstatne vice buildu nez v PTR

    Jako vsechno je to podlozene jen tim co zahlasili v tom chatu, cisla uvidime az ve hre, patchnotes jen slovickari
    NESS
    NESS --- ---
    MAESTRO_007: JJ Blizzard by mohl byt bis pro sorcku, videl bych to na Blizzarda s Ice spikama, to bych si dal s chuti :-) Jeste to proctu ale bud Srocka nebo Spirit.

    Barb na prvni pohled bud might throw, bleed WW, nebo double swing
    Rog jasna death trapa
    Druid buh sud, leveling je bboostnutej ale ned game bude slaby
    Nekro bude jasny blood - wave,lance nebo spear
    Sorc jasny blizzard, ten ice shard se neprosadi
    Spirit tam bud neco s poisinem nebo aspon na pokus ten RF aka Sunbird's gorget
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    NESS: já se po pár sezónách hodlám k sorcce vrátit a libil by se mi třeba blizzard, ten jsem ještě nehrál. Tak uvidíme :-)
    NESS
    NESS --- ---
    Ashava's Poison Breath uplne vypadla patchnotes, tzn bud je jak byla v PTR, nebo je uplne pryc

    Nejlepe vypada Nekro bloodwave, ten boost je maly ale i tak byla pouzitelna v PTR

    Blood Wave
    Damage increased from 450% to 500%.

    Mighty bude asi oka, je tam fix tzn to je z 200%+ na 50%x

    Warrior's Mighty Throw
    Damage bonus reduced from 200%[x] to 50%[x].
    Developer’s Note: The value was adjusted to a reasonable level to compensate for the bug fix made to Warrior’s Mighty Throw, but it will ultimately result in heftier BONKS.

    Fixed an issue where Warrior's Mighty Throw was granting an additive damage bonus rather than multiplicative.


    Jako sem zvedavej jestli nekdo neco uvari s Avalanche, jako mrazici srocku bych si zahral s chuti, tu sem hral naposled v uzavrene Bete

    Avalanche
    Previous: Lucky Hit: Your Frost Skills have up to a 30% chance to make your next cast of Ice Shards, Frozen Orb, or Blizzard consume no Mana and deal 60%[x] increased damage. Damage is increased by an additional 25%[x] against Vulnerable enemies.
    Now: Your Frost Skills cost 30% less Mana and deal 60%[x] increased damage. Damage is increased by an additional 25%[x] against Vulnerable enemies.

    Aspect of Frozen Memories
    Previous: The Avalanche Key Passive now applies to 2 additional casts and its damage to Vulnerable enemies is increased to 50-75%[x].
    Now: The Avalanche Key Passive now reduces the cost of Frost Skills by an additional 30% and its damage to Vulnerable enemies is increased to 50-75%[x].
    NESS
    NESS --- ---
    Magic Seasonal Powers now cost 40% less Spectral Ash, and Rare Seasonal Powers now cost 20% less Spectral Ash to rank up.
    We've adjusted the odds at which you can upgrade Paragon Glyphs when your Pit Tier is lower than your Glyph level.
    The odds at which you can upgrade Paragon Glyphs when your Pit Tier is lower than your Glyph level have been adjusted.
    Previously: You have a 0% chance to level a Glyph if you're not within 10 Pit Tiers.
    Now: You have a 1% chance to level a Glyph if you're within 50 Pit Tiers, doubling every 10 Pit Tiers.
    The Monster Health increase per Pit Tier has been lessened to create a smaller difference between this season and the last season.
    NESS
    NESS --- ---
    papa quake Barb, jen na tom Executieneru to je tak z 800%x na 200%x, se vsema nerfama co to slo do PTR je to mrtve uz uplne

    Tec
    Damage reduced from 1000% to 700%.

    Executioner's Aspect
    Damage per 100 Strength reduced from 15% to 5%.
    The damage bonus now caps at 200%.

    A ten Throw barb

    Warrior's Mighty Throw
    Damage bonus reduced from 200%[x] to 50%[x].
    NESS
    NESS --- ---
    Diablo IV Patch Notes — Diablo IV — Blizzard News
    https://news.blizzard.com/en-us/article/24196854/diablo-iv-patch-notes
    NESS
    NESS --- ---
    Velky Belial buffnuty, pulka dropu u boss specificka a pulka obecna = targed farming suck, pocet klicu z prostrednich bossu z 4 na 3, timer je pryc

    pridali whispery a epx do sezoni eventy, levleni levnejsi u magic a rare power

    boss powery capped na paragonu 200

    Barb Executioner capped, mighty throw nerfed
    Druid meh
    Nekro blood wave buff ???
    Rogue death trapa nerf
    Sorc avalanche rework = buff
    Spirit unyield fixnuty jinak bez nerfu ? tzn spirit teda ?

    Tvl conduit shrine je pryc :-D
    Glyphy se pujdou farmit lehceji ?

    Tormenty a pity obtiznost nerfnuta oproti PTR ? ale o fous vic nez S7, o 90% co by se nemelo dostat do T4 ani slovo

    No nic az dokecaj tak budou patch notes, zatim to vypada na Spirita z mozna Nekra
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam