• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ENDERDiablo 4 - puvodni nejsledovanejsi Diablo klub na NYXu.
    NESS
    NESS --- ---
    Dal sem leveling 1-60 a vypada to ze hlt je nejlepsi cesta, mozna ze kampan dava vic ale tu delat znovu nechci. Co je jednoznacne podfuk je ta baby horda, 4 kola kdy muze padnou 30 eteru nebo i 230 eteru, zkousel sem to opakovane a nezalezi ani na schopnostech postavy nebo levlu ale ciste na rng, ty 4 kola jsou proste malo, pokud ti to nabidne butchera mas 75 v jednom kole a pravde podobne pres 100 udelas urco, pokud ti to nabidne nejaky hruzy tak smula. zaverecna truhla za 100 eteru obsahuje podobny predmety jako jedna truhla v hlt a pokud si vyberes truhlu s expama tak 150 eteru je ekvivalen jedne chaos rifte, ty expy ani nepoznas. V hlt je naopak vse, expy loot , whispery a rifty. Ty rifty jsou docela ostry (v porovnani s beznyma monstrama) na normal pohoda, na hard uz drsny a na experta bud dobry gear nebo pracovat s mechanikama, jde tam toho hodne a pokud se to sejde najednou tak rip, muj oblibemy samonavadeny meatball :-) Rifty maji ruzne odmeny (expy, loot, sezoni mena) zalezi jestli je zluta nebo modra, je i oranzova ktera rikala "Legendary Chaos Rift - Reward: Unique Item" ale zadna unikatka zni nevypadla, mozna ze bych zni na T dostalk chaos armoru, ale na hard ani prd.
    Dobra je i eskalace, pokud mas klic, nebo normalni NMD nejlepe forgotten wisdoma nebo chaos rifta. Wisdoma je bohuzel stale o backtracku, pet exp bobule nesbira a padaji az za tebou, tzn nejlepsi tam je exp studna. U tech rift v hlt je jedna nevyhoda ze kazda rifta ma sve strazce, ty jsou sni spojeny linkou a kdyz se strazce vyda na vylet tak riftu nezavres. Dalsi je ze jsou ty rifty spolecen, tzn ikdzy ji vidis na mape tak nez se kni dostanes tak muze byt nekdo rychlejsi a vrit ti ji, objevuji se ale probezne, nejrcyhlesji cesta na refresh je TP do mesta zpet.

    Obrazek je rifta z mnd vterinu potom sem ripnul, seslo se tam toho tolik ze to ta lemra nedala :-)

    Zkousel sem na T4 gemblit a prekvapive jde zase v gamblu vyhrat ubery, nevim jak velka klika to musi byt, zkousel sem vygemblit chaos armor a to se mi prozmenu nepovedlo. Ale normalni unikatky i v ancestru tam jdou docela pekne

    NESS
    NESS --- ---
    NESS: Tak to je bohuzel Bug "Sorcerer’s “Serpentine” legendary aspect does not consume all mana." a me se to zdalo tak rozumne :-) https://us.forums.blizzard.com/en/d4/t/240-ptr-known-issues-thread-8192025/229997
    NESS
    NESS --- ---
    Jo ty detsky hordy aka "fleeting hordy", jako na papiru to je lepsi nez v realu, 4 kola a mozny behat od prvniho levlu ale bud delam neco blbe nebo se to nevyplati, na 7 levlu sem udelal 115 eteru na 23 levlu 55, na zaver je tam truhla za 100 s vecma a pak druha kde jde vybrat zbytek, tam veci nejsou jen par exp bobl, ktere nedavaji. Podle zbezneho ohledani to na levleni neni, hlt s chaos rifama jsou menohem vyzivnejsi. skoda
    NESS
    NESS --- ---
    Zkusil sem ruzne varianty sorcky a jedina co je pit100+ je zase hydra a s manashieldem, nastesti hydra nezere vic jak tech 500 a pri 28K+ many to nejde ani poznat, s Winterglassem a Irisem mimo slot. Meteorka pekna ale nema takovou dmg, Chain a arclash propadak, ale treba sem to jen blbe poskaldal.

    Brickovani temper a otravny MW zustalo bez zmen, stejne jako nekonecny enchanting, natocit +2 passivku na amulet je to prave peklo, stejne jako MWnout 3krit.

    Nafarmit ten spravny chaos armor bude slusna vyzva, pokud nemas sanci ovlivnit co padne na cem tak je to nova uroven RNG, v podstate nekonecna farma, predpokladam ze nekdo bude mit stesti a nekdo se te spravne kombinace nedocka :-) resenim by bylo mit moznsot nejak hre rict ze jdes napriklad po kalhotach s Irisem, ale to nemas jak, takze asi tak :-) Predpokladam ze bude dost lidi co dohrajou pristi sezonu bez toho aby se jim ta vysnena kombinace povedla dropnout, ale to prebiham
    NESS
    NESS --- ---
    Novy hordy pekny, slusnej chaos, jen to chce neco s poradnym aoe, Bartuc pro zmenu salat ,oneshot, ale aspon to je bez rozfazovani, jako jeho zavolani stoji 666 eteru tzn pokud nenajedes aspon 1066 tak velka zaverecna truhla smula. z Bartuce mi padla 1 chaos unikatka, zkusim nahrat aspon ten litr at se kouknu do ty truhly

    u bossu fakt odstranili faze nesmrtelnosti a jdou oneshotnout cim vyssi uroven tak se tam snazi nacpat v 1/3 takovou dvojitou barrieru jako stit ale jde to rozsekat, pokud nedavas v radech B tak si je s barierou dvakrat das ale zadna krizovka, andy je ted snesitelna, s dobry buildem jde i na T4 rozsekat na miste, to same Harb ktery neutika a Dur co se nehrabe pod zem. Ten stit v 1/3 a 2/3 je i u tech kde nesmrtelnost nebyla jako Varshan nebo velkej Belilal , zbyle mechaniky vypadaji stejne, Beasta odlita , Varshan si povolaval ty 3 atd. Zmenena je i lilith jde oneshotnout jak prvni tak druha faze, zadne odletani u prvni faze, ani odlamovani u druhe, pokud na to mas dmg tak se mechanikam vyhnes, pokud dmg nemas tak si ji das i s mechanikama, bude litat pryc a u druhe faze odlamovat pokud ji teda nechas. :-) odmena za lilith je stale uplne na prd :-)
    NESS
    NESS --- ---
    Tak mana shield bohuzel buglej, neco tim prochazi a nevim co :-) 11/22 zivotu a 28468 many a presto je mozny ze zivoty jsou dolu, hadam ze nejake plosna dotka, jako nezabije ale HC bych stim nehral :-)

    NESS
    NESS --- ---
    Jako bude to peklo vybavit, ty chaos uniatky neskutecne zamichaji kartama, jako to sem jim povedlo, skoda ze to je jen sezoni vec. Joa prvni bugy uz lezou

    NESS
    NESS --- ---
    Stou hydrou to je slusny smecko, Serpentine Aspect sebere vsechnu manu ale zapocita se jen 500, kdyz uz to omezuji tak by mi prislo fer to omezit na obou smerech, tzn at sezere manu max do 500.

    Moznosti jak doplnit manu do plna je pomerne malo, ze skillu je to jen shimmering frost nova, ktere az si vsimnou, tak ji nerfnou taky, pac to je jediny skill ktery je schopny s mana shieldem fungovat, jinak doplnit od nuly 3K many asi nebude zadna sranda z aspektu mel nejvetsi sanci Starlight Aspect, ktery je ted capnuty na 300/s,

    Jako jo existuje tempera "Lucky Hit: Up to a 15% Chance to Restore +10.5 - 15.0% Primary Resource", coz je ted jediny zdroj %, mozny dat na prsten a amulet, kde je teda nejvic plno

    Tenhle nerf je klasicky pripad kdy s vanickou vylejou i dite, jako ten mana shield je jen pro sorcku a sejmou stim vsechny klasy

    The item affix Lucky Hit: Restore Primary Resource Percent has been replaced by Lucky Hit: Restore Primary Resource Amount.
    New Gloves and Weapons this affix would appear on will be affected.
    At 800 item power, this affix grants Lucky Hit: Up to 15% Chance to Restore 7-10 Primary Resource.
    NESS
    NESS --- ---
    Napsal sem si noty na ptr, hydra s a bez manashieldu https://d4builds.gg/builds/9ce7d310-d2e4-4e51-95ed-7506efd21f80/?var=0 a meteor https://d4builds.gg/builds/1b4bbc2e-0573-485e-a8b6-4ac2077cb06e/?var=0

    U ty hydry chci zkusit jestli pujde summon hyder ciste pres frozen orb neni mi moc jasny jestli zabere serpenite aspekt, jestli jo neni co resit :-)
    NESS
    NESS --- ---
    Tohle bude zajimave, jedina offhanda co se dostala do chaos armoru je lidless ktery ma jako implicit +80% main weapony, Mac https://www.youtube.com/watch?v=zgKjcBLKJJ4 resi jestli kdyz vezmes do ruky 2h lidles hodis na kalhoty tak se stane co ? :-)
    NESS
    NESS --- ---
    Jo hydra taky nepujde, ted uz jde oto spocitat jestli se to vubec vyplati na manashield ject

    Serpentine Aspect
    Hydra deals [0.30 - 0.50]%[x] increased damage per Mana you had when Summoned, up to 500 Mana. Casting Hydra Consumes all of your Mana.
    NESS
    NESS --- ---
    Tak Mana shield je v haji :-) Vse co sem si vymyslel je pryc :-)

    Aspect of Adaptability
    Basic Skills deal [0.40 - 0.60]%[x] increased damage for each point of Primary Resource you have, up to 500 Resource.

    Starlight Aspect
    Gain [25.0 - 45.0] of your Primary Resource for every 20% of your Life that you Heal or every 120% Life that you Overheal while at Maximum Life, up to 300 Resource per second.

    Locran's Talisman
    Your Skills gain [0.10 - 0.40]%[+] Critical Strike Chance per point of Primary Resource you have when cast, up to [10 - 40]%[+]. Each point of Primary Resource above 100 grants Skills 0.2%[x] Critical Strike Damage instead, up to 500 Resource.
    NESS
    NESS --- ---
    Sem si natuknul ptr build https://d4builds.gg/builds/108604c2-1e62-4508-8835-a10e62633673/?var=0 arclashka s mana shieldem, ty chaos unikatky muzou byt samo v jinych slotech, snazil sem se dostat hp co nejniz to jde ale paragony tomu moc nepomahaji :-) nekterym hp nodum se neda vyhnout, to same shako, se svejma 800 je krute, myslenka je vymaxovat inteligenci a manu pritom mit co nejmene hp a pres starlight aspekt vymenovat leceni za manu, cim mene hp tim vic many to leci, nejsem si moc jistej legendary nodem v paragonu static surge, jestli je realne 8x za sec hitnou shock skillem ale za plosny restor 30% many to stoji :-)
    NESS
    NESS --- ---
    Nebo jet zakladni skilly a adaptabilitu (Basic Skills deal [0.60 - 0.90]%[x] increased damage for each point of Primary Resource you have.) k tomu paingorga pro aoe (Damaging enemies with a Non-Basic Skill cast marks them for 3 seconds. When a Basic Skill first hits a marked enemy, the Basic Skill's damage is echoed to all marked enemies, dealing [100-200]% increased damage.) a at nezeru i toho locrana
    NESS
    NESS --- ---
    Neni tam ani carka o nejake uprave Locran's Talismanu, pokud plati veta "Each point of Primary Resource above 100 grants 0.2%[x] Critical Strike Damage instead." tak by pri 15K max resourcu znamenalo 15K*0.2[x] krit dmg ?, asi ne, ne ? (381+2786)*5= (15835-100)*0.2=3147[x] krit dmg ?

    Jako uprime bych se vykaslal na hydru a jel bych s Axialama chain bleska, staci axialy s ga v resourcu ten 3x kritnout a je z toho 87.8% max resourcu pak tech 15K many je jeste konzervativni odhad
    NESS
    NESS --- ---
    Sem se musel kouknout do hry, ten mana shield to v tehle podobe do finalni sezony neda, bud to bude totalne OP, nebo totalne nepouzitelne :-)

    Kdyz se koukam na svou sc sorcku tak mam 10K HP, 2786 inteligence a 381 many pokud bych si teda vzal tuhle poweru na tomle charu hp spadne z 10K na 100 a mana se zvedne z 381 na 15K ? Tim padem ta nerfnuta hydra by davala 13x tolik co stavajici hydra ? Jako zalezi jaka je ta formule pro manu v mana shieldu jestli se nejdriv scita a pak nasobi nebo obracene, ale rozhodne tim dava smysl ten nerf % na flat u Lucky Hit: Restore Primary Resource

    Celkem zajimava bude i interakce mezi manashieldem a Melted, to nejdriv 75% si odkousne melted a 25% pujde do mana shieldu ?
    NESS
    NESS --- ---
    Ty novy powery, no uz by se na to mohli fakt vykaslat, evidetne jim dochazeji napady a je to cim dal vic meh, cest vyjimkam, jako neco je aspon zajimavy napad ikdyz si to moc nedovedu predstavit ve hre napr Mana Shield, cistokrevny glasskanon, bez max hp, nebude bariera a pokud to bude hrat treba hydra cosezere vsechnu manu tak tam budou okna kdy to nebude mit ani hp ani barieru a ani manu

    Mana Shield – Unique
    You have 99% reduced Maximum Life but any damage you would take is dealt to your Mana before your Life. If you have not taken damage in the last 4 seconds, your Mana Regeneration is increased by 5,000%[+]. You gain 200-400% increased Maximum Mana and each point of Intelligence increases your Maximum Mana by 1.

    Co se tyce samotnych 2.4.0 PTR Patch Notes, co me padlo do oka :-)
    Je tam pokus o fix Primary Jaguar Hall, u druida pekna predelavka tornada, sice to jako skill bude asi nepouzitelny ale cte se to pekne :-) Sorc Hydra nerf: Serpentine Aspect - Damage per point of mana reduced from 0.5-1.5% to 0.3-0.5%., Rasha nerf: Tal Rashas Damage bonus per stack reduced from 10-25% to 10-20%., Fireball bost ? Fireball - Damage increased from 66% to 120%.

    //Jako drop unikatek neni problem, problem je drop ancestr unikatek ???

    Loot Rewards
    The overall chance for Unique Items to drop has been increased across all difficulty levels.
    Whispers will no longer drop Magic and Rare items in Aspect of Torment difficulty.
    Magic and Rare item drops from side quest rewards in Torment difficulty have been replaced with Legendary items or better.
    Reward quality in Helltide has been increased in Torment difficulties.

    //To je jako vsechno ???

    Infernal Hordes
    The Materials Chest and Gold Chest no longer suffer diminishing returns.
    The Greater Chest of Materials now Costs 400 aether, up from 200, and awards Obducite and Gold in addition to gear.
    Unique items and Legendary aspects that were primarily found in Infernal Hordes have been moved to the general pool, and the Unique items have been added to Lair Bosses' unique pools.

    //Kde je to avizovane omezeni imunity faze ???

    Lair Bosses
    The Greater Lair Boss pool up is now split among the three bosses. Each greater boss will have two of these.
    The loot pools for the Greater Bosses, Duriel, Andariel, and Harbinger of Hatred, have been broadened and now partially share pools between them. The loot pools for Lesser Bosses have also been slightly adjusted.

    //??? 7-10 resourcu no ty kraso neni to moc ?, tim ten afix muzou rovnou vyhodit

    The item affix Lucky Hit: Restore Primary Resource Percent has been replaced by Lucky Hit: Restore Primary Resource Amount.
    New Gloves and Weapons this affix would appear on will be affected.
    At 800 item power, this affix grants Lucky Hit: Up to 15% Chance to Restore 7-10 Primary Resource.
    NESS
    NESS --- ---
    What? tak to je hotovo, zacali 25 minut pozde a konci v 21:05, odpovedeli asi na 5 otazek, ale nic zadny ingame auction, zadny fixnete dupovani, jako wtf ? :-)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam