• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ENDERDiablo 4 - puvodni nejsledovanejsi Diablo klub na NYXu.
    NESS
    NESS --- ---
    EVILMIND: + plosne vsechny legendary nody v paragonu na dvojnasobek. Vtipny je tenhle cap "Primary Centipede Hall - Damage reduction now capped at 80%." to znamena ze tam nekdo dostal mozna i 100% ? :-)
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    NESS: jako lol, na tohle se hralo uz predtim vzdycky, jak jako na 300? :) Si musej hazet kostkama ne?

    Noxious Resonance
    Single-target damage bonus increased from 180% to 300%.
    NESS
    NESS --- ---
    JADE: Rog dost otaznik, na jistotu death trapa, ale pravdepodobne se neco vyloupne az nekdo spocita vsechny ty zmeny. Leveling pravdepodobe zase Dance of knives, ty bych rozjel se zacatkem sezony apockal co se objevi dal.
    JADE
    JADE --- ---
    Co prosim Rogue? Ja uz musim jit jen do ni, protoze jsem ji jedinou nehral…
    NESS
    NESS --- ---
    Vycuc zmen https://www.wowhead.com/diablo-4/news/blizzard-rebalances-spirit-hall-effects-alongside-sweeping-class-changes-in-378539 , tohle je pekny QOL "All Necromancer Minions are now resummoned when the Necromancer is resurrected."

    Boost u Spirita je tak velky az si rikam proc. Jediny problem je ze ty Spirit buildy jsou ovesene Chaoskama jak vanocni stromecek Sunstained War-Crozier + Rod of Kepeleke + Harmony of Ebewaka + Banished Lord's Talisman jako GL s vybavovanim :-)
    Evade na leveling bude asi nejvic EZ, staci nabrat sezoni magic poweru Alacrity adojet na 60lvl, pak se to preklopi do No Uber a hned Sepazontec + Loyalty's Mantle + Sunbird's Gorget + Wushe Nak Pa + Fists of Fate, Bude zajimave sledovat zda se tyhle buildy povede driv vybavit uberama nebo chaoskama :-)
    NESS
    NESS --- ---
    Ja pujdu core skill stacking sorc, zatim vypada nejlepe ballka, ale v pripade ze padne nejaka pekna chaoska tak treba i neco jineho, zasadni je kombo power: Mana Shield + Advanced Techniques. Mekuna to mel pekne zpracovane v PTR https://www.youtube.com/watch?v=EvcrjWEnmG4 a planer https://mobalytics.gg/diablo-4/profile/488e94b2-25a8-4b09-95aa-f74e532482cc/builds/c5a1ac12-e2a2-4314-8884-701180966b0az chaosek je tam Lucion a Banish ale pro T4 farmu to nema vliv, bez nich to bude funkcni. V PTR stim dali Pit118. O proti PTR tam neni moc zmen, galvanic ring ma misto Elemental Synergies nove Convulsions a v paragonu se menil Static Surge
    Ja sem v PTR jen Meteor sorc, dalsi moznost je charged bolts a chain. Pravdepodobne bude oka i fireball, sem zvedavej s cim kdo prijde, treba jestli se ukaze i blizzard

    Co sem dal zvedavej je druid (vseobecne), konkretne puld (pit130+), havrani, boulder, companioni a werenado. U Spirita evada a pak hlavne ToD (Pit120+).
    NESS
    NESS --- ---
    EVILMIND: jj, vazane na ucet.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    Mě teda vždycky na D4 sral bezcílný grind, a chaos amour mi přijde, že k tomu přidal ještě vrstvu navíc... :-)

    BTW proč nepůjde RMT, je to account bound?
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    NESS: jojo to je dobrá poznámka. Chce to nějaký univerzální build co bude dobře fungovat i bez toho chaos armoru a pak to tam kdyžtak překlopit. Abych čekal zoufale na nějaký drop to mě neláká :-)
    NESS
    NESS --- ---
    Jak bude ted fungovat invu faze bossu, neni uplne zrusena, je nahrazena stitem (podle vzoru LE) a v 2/3 a v 1/3 sanci invu skipnout pokud jim vyparis ten novy stit behem 5 sec, pokud toho nebudes schopny tak si ilvu faze das jako puvodne. Tzn ani nove oneshot nebude mozny, porad to bude rozlozene na tretiny podle HP bosse ale bude to znatelne rychlejsi

    Lair Boss Invulnerability Changes
    Based off resounding community feedback, we are changing the way invulnerability phases work across Lair Bosses. When fighting Lair Bosses, their invulnerability phase cannot be triggered until after 10 seconds of the fight has elapsed. Invulnerability phases can now effectively bypassed if the player exceeds certain damage thresholds.

    At 2/3 and 1/3 Life the boss gets a shield, which lasts for five seconds. At 2/3 of remaining Life, the shield’s value is 1/3 the boss’ max life. When the boss is at 1/3 Life, the shield’s value is 2/3 the boss’ max Life. If they player breaks the shield with those five seconds it’s active, the boss does not become invulnerable.
    NESS
    NESS --- ---
    Top co do variability / zabavnosti / mety bude Druid-Spirit-Sorc.

    S10 bude o chaos unikatkach diky cemu se meta mixne, problem je ze ty chaos unikatky nejdou target farmit (jedina moznost je gambl kde si urcis na jaky slot cilis ale u neovlivnis co tam dostanes, takze se o nejakem target se neda mluvit). Normalni unikatky definuje boss co je dropuje, tohle bude total random, pojedou se nekonecne roty hord na Bartuce kde budes doufat :-) Jako jeste ze je nenapadlo ze musi mit kazdy svuj klic, ze ty rotace budou mozne :-)) ale moznosti co a kam je tolik, ze je dost mozne ze nekdo dojede sezonu aniz by dropnul to co chce. Tohle bych pri vyberu buildu zohlednil hodne, jestli to je vitalni bez chaosu ve spravnem slotu, pac papirove ten build muze byt uplne bozi, ale je tam realna sance ze to neposkladas.

    Teoreticky cilis na boty/kalhoty/ruce, mozna na trup a urcite ne na helmu. Spolecnych unikatek je 10 klasovych a 13-14 na kazdou klasu, tzn je to 23(24) moznosti a na 5 slotu :-)

    Jako dobry na S10 bude ze si tohle nezaplatis, tzn zadne RMT, jen se bojim ze se hordy rychle preji
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    Co mě teda u buildu nasere, tak je když má problém s bossem na konci dungeonu. Takže to chce i nějak single target dmg :-) jinak je to otrava
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    NESS: :-)) no.. já nehrál ani jednoho takže to snad bude nudné tak nějak normálně pro mě :-) Uvidím jak budou vypadat tier listy a podle toho se rozhodnu. Na push to nevidím, spíš si tak vklidu zaběhnout sezónu a pak se uvidí
    NESS
    NESS --- ---
    MAESTRO_007: Osobne pokud bych mel vybrat mezi nekrem a babem rozhodne bych bral barba, je tam jeden krasny liny build ktery dostal i buff a to Auto Twister Barb https://www.youtube.com/watch?v=H04Ep9_9XGg jako nebude to davat zadnou mega dmg, tzn ne pro push, ale je to schopne byt AFK a pokud te neco neoneshotne tak je to dost nesmrtelne aoe decentni, pro T4 farmu ideal. ale jinak nic co by uz nebylo, trosku nadeje Rob v kladal do Bashe ale tam je to zatim teorie. Jinak Barb vypada dost nudne, ale mene nudne nez nekro :-)
    NESS
    NESS --- ---
    MAESTRO_007: Pokud bonestorma nebude schopna spamu tak pak klasiky bloodwave (nuda) nebo shadowblight

    V PTR nejzabavnejsi nekro Infinit bonestorma https://www.youtube.com/watch?v=MesLdtN18Vo je tam par zmen nej zasadnejsi je tahle tempera "Casting an Ultimate Skill Restores Resource reduced from 35/40/45 to 10/14/18."

    Pak je tam

    Bonestorm
    Duration reduced from 4 seconds to 2 seconds.
    Bonestorms are now capped at 10 active at once.

    a jeste

    Lidless Wall
    Now capped at 100%[x] Critical Strike Damage.

    Takze je otazka jestli to je schopna se bonestorma uzivit pres Casting an Ultimate Skill Restores Resource

    Alter the Balance – Unique
    Your base Core Skills are now empowered as Ultimate Skills, cost no Essence, but have a 30-20 second Cooldown. Your base Ultimate Skills are now altered to also be Core Skills and have no Cooldown, but cost 70-50 Essence.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    NESS: já bych chtěl zkusit nejspíš necra nebo barba. Ty jsem ještě nehrál. Podle toho jak to vypadá tak asi radši necra, nějaký tip na zábavný build? :-)
    NESS
    NESS --- ---
    Pravdepodobne pujdu do sorcky smerem na ball/crackling, ale druid (pudl pulve) vypada asi nejvic OP, stejne jako ty dalsi varianty Druida, jen asi bude tezky trefit Rotting Lightbringer na nejakem pouzitelnem slotu, ale fleshrender a companion bude A/S
    NESS
    NESS --- ---
    Might throw papa, ale to vypada na jediny mega nerf, zbytek je jak byl v ptr +-, nebo naopak buffnuty, az na vyjimky jako lidless cpanuty

    Aspect of Delayed Extinction
    Previous: Mighty Throw and Steel Grasp now gain multiplicative damage instead of cooldown from Cooldown Reduction and their damage is increased by another 125-250%[x].
    Now: Mighty Throw and Steel Grasp now gain multiplicative damage instead of cooldown from Cooldown Reduction and their damage is increased by another 25%[x]. Additionally, Weapon Mastery skills gain 15-35%[x] bonus damage.

    nejake fixy

    Fixed an issue where Ravens could scale infinitely when being auto cast.
    Fixed an issue where Serpentine Aspect was only consuming up to 500 Mana rather than all Mana.

    To vypada ze az na havrany a hydru je to jak to bylo v ptr, tzn i Infinite Bone Storm Necro ???, Druid bude asi nejlepsi, sorc bude super, Rog dostala tolik buffu ze to bude treba procist poradne ale je tam sance ze to bude taky super, Spirit je trosku fixnuty, barb az na mighty throw taky fajn, nekro taky +- v poho
    NESS
    NESS --- ---
    Diablo IV Patch Notes — Diablo IV — Blizzard News
    https://news.blizzard.com/en-us/article/24222917/diablo-iv-patch-notes
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam