Prvni feedbacky se schazeji, nerf  temper by se dal zkousnout, ikdyz 4afix base je spatna, dostat tam 2 dobre afixy se jeste da, ten 3ti muzes pretocit a 4ty bude neco jako life per hit, tzn mrtvy afix, vymeneny za temperu, to je fail klidne to mohli nechat na 3 afixech. Zatim co masterworking je total zmrseny, 20x  kliknes dostanes upgrade dmg/armoru/resistu a jedno GA, v pripade ze uz mas 4 ga unikatku nedosatanes navic ani to. Pritom fix temper i MW byl tak jednoduchy, tempery stacilo rozlozit  a MW stacilo dat resetovat po kritu, o tohle se jich nikdo neprosil :-/ Celkove kdyz to srovnam stim nasim vylem na Kokorin, teda chci rict kdyz to srovnam s aktualnim patchem 3.27 v POE, tak to vypada ze D4 S11 poskladala parta brigadniku najatych na polovicni uvazek, ktery nemaji vubec zadnou predstavu o hernich mechanikach ani otom jak se to vyvyjelo do S11 a vraceji se k necemu co uz bylo po mohutne kritice jednou meneno (jasny mw bylo 5 ranku ted je to 20 ranku), jenze to je vsechno  zase napul upecene, takze to ted budou nakolik sezon dopejkat aby to zase rozstrelili, neni se lepsi na tohle latani a predelavani zakladnich mechanik konecne vysrat a misto toho zacit delat novy obsah ? :-). 
Jedine co natom je pozitivni ze posouvaji "endgame" obtiznost, tzn treba T4 uz nebude uplny vtip, akorat se bojim ze presne tohle  zmeni, zatimco tempera a mw zustane kde je. Sezoni tema a mechaniky nema cenu komentovat :-)
Is Diablo 4 Dying? 30h Season 11 PTR Feedback!https://www.youtube.com/watch?v=UE-SkvubFeAIs Diablo 4 Making a Mistake with Season 11? PTR Feedbackhttps://youtu.be/_S8fqDQtMig?t=304