• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CH4MISSChov SKLÍPKANŮ a vše kolem nich !... jak na ně?... co dělat když ?...fota vašich miláčků !
    MI_MI
    MI_MI --- ---
    terárko mám malý,zhruba 15 na 20 cm
    MI_MI
    MI_MI --- ---
    JERMAINE: to jsem zkoušela jako první...malý kobylky,sarančata,červíky...před těma sarančatama se schovával
    JERMAINE
    JERMAINE --- ---
    MI_MI: jak velký máš terárko? zkus cvrčka nebo saranče, červ je nic moc, možný je, že si ho třeba ani nevšimne :o)
    MI_MI
    MI_MI --- ---
    TOXYGEN: :je myslim po pátym nebo šestym svleku..kamarád,co chová sklípkany už delší dobu mi říkal,že se mu před svlekem změní barva zadečku,ale taky nic...vlhkost terárka nevim,dávám mu tam klasicky mističku s vodou a sem tam mu navlhčim na jednom kousku zeminu.jsem v tom opravdu začátečník a každá rada mi přijde vhod
    TOXYGEN
    TOXYGEN --- ---
    MI_MI: kolko zvlekovy je? aku ma vlhkost v terarku? je mozne, ze sa chce zvliekat, vtedy nezeru, ale nedari sa mu to kvoli nizkej vlhkosti...
    MI_MI
    MI_MI --- ---
    ahoj :o) mám dotaz,pořídila jsem si asi před 4 měsíci brachyphelmu smithi,ale celou dobu co ho mám,tak ani jednou nežral. zkoušim mu dávat každý týden červíka,ale nic..nemám v tomhle prakticky žádný zkušenosti,je to můj první pavouk.celkově nejeví žádný zvláštní známky nemoci,nevíte čím to je??předem děkuju za všechny odpovědi
    REESHA
    REESHA --- ---
    a prave probehlo prvni poradne setkani :)
    Byla skvela, ani naznak zlosti, nechala se vzit do ruky bez jakehokoliv problemu :)
    DEINA0DEINA
    DEINA0DEINA --- ---
    Dnešní úlovek na teraburze aneb Růženko, vítej doma :)

CANADA_TONY
    CANADA_TONY --- ---
    PRODáM - Prodám zbytek chovu :

poecilotheria regalis 0,1
    fasciata 0,1
    striata 0,1
    lasiodora parahybana 0,1 obří samice nepářená
    ceratogyrus marshali 0,1
    sanderi 0,1
    tapinachenius gigas 0,1