• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JAGULARERP, CRM, ECM, DMS, CMS aneb pocet 3 pismenych zkratek je omezen :))
    SUPERMARIO
    SUPERMARIO --- ---
    SUPERMARIO: a prubezne v pulce rady se meni obsazeni v podobe jednotlivych hercu v blahove nadeji ze jsou spatni oni (coz obvykle jsou) a ne scenar samotny. Jednou za cca 2 rady se meni reziser v podobe dodavatele v jeste blahovejsi nadeji ze je to spatnim implementatorem (obvykle take ano) ale scenar uz zmenit nejde protoze sme podle nej natocili XXX dilu a utrtili X M Kc :)
    SUPERMARIO
    SUPERMARIO --- ---
    JAGULAR: no zrovna k navision neni plnohodnotna open source alternativa, takze se asi licencni pasti vyhnout neda nikde. Nicmene pokud to zavrete tak budete jedina firma o ktere vim ze dokoncila implementaci axapty. Ostatni implementuji radove roky a stava se z toho telenovela, jejiz nova rada vzdy zacne kouzelnou vetou, jsme v bodu kdy soucasna verze neumoznuje naplnit vase pozadavky, je nutne upgradovat na dalsi tentokrat slunickovou verzi microsoft XXX master profesional business solution Y.Y a zacit implementaci znovu :) a saga pokracuje:)
    JAGULAR
    JAGULAR --- ---
    Supermario:

    kdyz jsem se k tomu primotal poprve hned jsem jim rikal ze vybrana technologie mi nesedi a ze se svym zpusobem zotroci etc. Na druhou stranu nutno rici ze jsem byl celkem pozitivne prekvapen co navision umi. Dalsi vec uz v tom mame opravdu hromadu penez nejen na licencich a skoleni takze v tydle fazi menit technologii je nerentabilni. Jsme chude zemedelske druzstvo a kdyz jsem jim rikal co bude stat funkcni dokonceni malem me ukrizovali, neci si predstavit co by mi provedli kdybych chtel zacit od nuly. Jinak vertikal jsme konecne nasli ten pravej pro nas sektor a co se tyka spolecnosti a konzultantu taky - typek se kterym to resim zacinal jako technik takze opravdu vi o cem mluvi a kdyz je potreba tak i neco mensiho napise a upravi. Je to uplne jina trida nez se bavit s obchodnikem nebo konzultantem ktery ma sice vzdelani a certifikaty ale v zivote na to nesah. Mimochodem predchozi dodavatel me dohnal k tomu (diky svy neochote), ze jsem zacal psat vlastni stand alone modul, sice se to nakonec nepouziva i kdyz je to docela i funkcni, ale aspon jsem zjistil jak to funguje vevnitr ...
    SUPERMARIO
    SUPERMARIO --- ---
    TENCOKACISTROMY: rad slysim ze rocni prace dospela k tizenemu milniku pochopeni XML a konecne vystupni definici ze XML neni TXT :)
    SUPERMARIO
    SUPERMARIO --- ---
    JAGULAR: neni na case se zamyslet proc prakticky kazdy dodavatel MS cehokoliv je hroznej, neni schopen cokoliv ohnout, je drahej, zpozduje se a zkousi to lepit zmrdokonzultantama? Nemuzte to byt naaahodou ze vsichni implementatori implementujou produkty ktery sou na nic? Nechtelo by to zmenit nejenom dodavatele ale i technologii?
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    JAGULAR: Uprimnou soustrast. My zas po roce snad uz konecne dokoncime komunikaci mezi dvema firmama pres XML-UBL. Konecne pochopili, ze XML neni jen TXT, tak se to snad uz pohne :)
    JAGULAR
    JAGULAR --- ---
    jojo v auditku je mrtvo, ale v realite je docela sranda.

    zrovna resim jak dostat z puvodniho partnera licence - u mrkvosoftu zaregistroval jenom jednu ackoliv jsme koupili podstatne jine mnozstvi. Mame vybrany reseni, vypracovanou studii, ale kdyz jsem se vratil z dovoleny ziskal jsem novy info a reference tak negativni o vybranem dodavateli, ze jsme nakonec situaci prehodnotili jeste pred zacatkem vlasniho projektu a spolupracujeme v poradi uz se tretim ... mno neni to asi uplne normalni ale na potreti uz to musi fungovat ...
    INDIAN
    INDIAN --- ---
    book, nak mrtvo ;)
    ja pred nekolika lety implementoval CRM - SalesLogix, jestli nekdo neznate, nepouzivate...
    PEPUS
    PEPUS --- ---
    zdar, nevim jestli se ptam na spravnym miste, ale zkusim to...
    shanim nejaky document management system (DMS) co by umel zhruba toto:
    - fulltext search v pdf, odt, doc, docx
    - ruzne skupiny uzivatelu, prava, atd
    - webarina, mozna s nejakym klientem na hromadne pridavani (nejlip treba pres webdav)
    - live nahled do dokumentu pres web
    - sprava verzi
    - bylo by pekne kdyby to umelo prijimat dokumenty mejlem a daly se z toho posilat download tickery
    - nic vic, co nejjednodussi, v cestine (nebo aby nebyl problem ji napsat)

    samozrejme opensource
    _A5_
    _A5_ --- ---
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    MICTECH: Díky, hledal jsem podle jiného řetězce ("success story" workflow), vypadly další informace
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    SUPERMARIO: Konzultanta :-)))
    SUPERMARIO
    SUPERMARIO --- ---
    JYRKA: jsi v roli dodavatele ci zadavatele?
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    MICTECH: Jasně že jo. Ale nemůžu na netu najít nic, co by kvantifikovalo přínosy workflow. Vzhledem k tomu, že potřebuju argumentaci pro specifickou část státní správy (kde dělám projekt a potřebuju argumenty, že to může přinést takovou a takovou úsporu při oběhu dokumentů, lidské práci atp.), tak je nepravděpodobné, že někdo má data z podobné oblasti.

    Ale abych nebyl za joudu...
    TENCOKACISTROMY:
    - státní organizace, cca 70 zaměstnanců + spolupracující organizace (taky státní) dohromady řáově 1000.
    - workflow by mělo být pro koloběh podkladů pro rozpočet a to včetně elektronického podpisu, ale nezahrnuje to všechny procesy organizace- prostě to teď není ve scope projektu
    - náklady na implementaci nejdou nyní důležité, zajímavé jsou přínosy - ať již finanční, tak časové nebo snížení chybovosti

    A ještě něco: hledal jsem poměrně poctivě, ale moc jsem toho nenašel.
    Jediné, co bylo rozumně vyčísleno, bylo tohle:
    http://www.govtech.com/gt/95617

    * Reduced the number of manual steps to process records from 27 to nine.
    * Saved 30 hours per week searching for lost files.
    * Saved 20 hours per week of clerical work.
    * Reduced the average length of telephone inquiries from seven minutes to three minutes.
    * Saved $227,000 in labor costs.
    * Freed up 1,624 square feet of space.

    A z toho si už něco málo vyčíst dokážu. Ale těch zdrojů potřebuju víc...
    MICTECH
    MICTECH --- ---
    JYRKA: me osobne to prijde zabavny z toho hlediska, ze u kazde organizace se to projevi uplne jinak
    a tezko lze rict, ze nasazeni workflow usetri x %
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Protoze nic dalsiho nespecifikujes. Tudiz tam vidim prilis "stupnu volnosti".

    - jakej typ organizace, jak velka ( statni sprava, nadnarodni korporace, nebo "kramek na rohu" | obchodni firmy ( nakup & prodej ), vyrobni firma, konzultacni firma, financni instituce, .... )
    - jak a na co to workflow chces pouzivat ( jen na nektery/vsechny interni procesy, i na procesy mezi nekteryma/vsema obchodnima partnerama, jaky typ obchodnich partneru dana organizace ma )
    - ta studie se ma zabyvat naklady na implementaci nebo nebo kratkodobe/dlouhodbe naklady & vynosy nebo na zvyseni kvality/kvantity ci vseho najednou ?
    - atd ...

    Cili vysledek tveho dotazu by byly vsechny mozne studie, ve kterych se ma nejakou vahu workflow. A tech bude silene moc, prave z toho duvodu, ze se delaji/delaly ty studie v zavislosti na konkretnich okolnostech.

    K cemu takovej vysledek je :))?
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    // JYRKA: Sice o zadny nevim, ale dotaz mi prijde docela zabavnej :).
    JYRKA
    JYRKA --- ---
    Ahoj, nevíte o nějaké studii, která by vyčíslila přínosy nasazení workflow v organizaci?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam