úvod
témata
události
tržiště
diskuze
nástěnka
přihlásit
přezdívka
heslo
přihlásit
pamatuj si mě
registrace
ztracené heslo?
internet v současné politice, kultuře a společnosti
o internetu je spousta klubů, ale takový, které by se tomuto médiu věnovaly v obecné a společensky relevantní rovině, na nyxu chybí cílem má být sledování událostí souvisejících s internetem jako platformou celospolečenského významu
klub je specifickým rozšířením klubu
[ Média ]
který se věnuje obecně českým masovým médiím, tady bych rád rozebíral internet spíš z globálního hlediska, lokální však neodmítaje
rozbalit záhlaví
ACHERON
---
---
0:35:28 31.3.2009
KHALAVERA
: viz níže :)
KHALAVERA
---
---
20:39:18 30.3.2009
1 odpověď
ACHERON
: na co sis stěžoval? :)
ACHERON
---
---
11:21:18 30.3.2009
1 odpověď
KHALAVERA
: no, jsem zvědav za jak dlouho a zda vůbec FB staff vyřeší můj report :DD
KHALAVERA
---
---
5:50:07 30.3.2009
1 odpověď
Na rasistické útoky na Facebooku je Česko krátké
http://www.ct24.cz/media/49940-na-rasisticke-utoky-na-facebooku-je-cesko-kratke/
KHALAVERA
---
---
5:46:33 30.3.2009
EU Rejects ‘3 Strikes’ for File-Sharers
The European Parliament has approved a report which goes against the French plan to implement a ‘3 strikes’ regime for alleged P2P copyright infringers. The proposals to increase security and ensure freedom on the Internet were accepted, but disconnecting users from the Internet was ruled out.
http://torrentfreak.com/eu-rejects-3-strikes-for-file-sharers-090327/
KHALAVERA
---
---
17:15:17 29.3.2009
ACHERON
: no částečně je to mnou a částečně je to tím, že o SNSs se teď píše všude a pořád :)
ACHERON
---
---
15:16:22 29.3.2009
1 odpověď
KHALAVERA
: jasny, no prob, já myslel, že pokrýváš nějak rovnoměrně zdroje takže ta nerovnováha není na tvojí straně :)
KHALAVERA
---
---
6:52:35 29.3.2009
Is Facebook Growing Up Too Fast?
http://www.nytimes.com/2009/03/29/technology/internet/29face.html
KHALAVERA
---
---
6:44:10 29.3.2009
8 Hours a Day Spent on Screens, Study Finds
http://www.nytimes.com/2009/03/27/business/media/27adco.html
KHALAVERA
---
---
6:42:03 29.3.2009
Growing Up on Facebook
http://www.nytimes.com/2009/03/15/magazine/15wwln-lede-t.html?_r=1
KHALAVERA
---
---
6:13:14 29.3.2009
1 odpověď
ACHERON
: "obsese" protože se o to osobně zajímám víc, než o jiné věci ve vztahu k netu... jinak tu otázku zrovna od tebe nedokážu číst jinak než jako provokaci :)
ACHERON
---
---
6:07:59 29.3.2009
1 odpověď
KHALAVERA
: obsese s odkazama na social networking sites.... nějaké důvody, proč to má vztah k politice a kultuře ? :)
KHALAVERA
---
---
5:56:29 29.3.2009
1 odpověď
ACHERON
: co?
ACHERON
---
---
5:31:17 29.3.2009
1 odpověď
KHALAVERA
: mno, tedy nevim, ale neni to trochu obsese? :)
KHALAVERA
---
---
4:11:28 29.3.2009
1 odpověď
MySpace shrinks as Facebook, Twitter and Bebo grab its users
http://www.guardian.co.uk/technology/2009/mar/29/myspace-facebook-bebo-twitter
KHALAVERA
---
---
7:56:53 27.3.2009
Social networking sites: do not pry, says online community
Plans to keep tabs on Facebook, MySpace and Twitter face opposition
http://www.guardian.co.uk/uk/blog/2009/mar/25/myspace-twitter-facebook-monitoring
PIROSH
---
---
10:06:05 25.3.2009
KHALAVERA
: vypadá to, že termín není jasně konceptualizovaný, což skrývá nemalý potenciál pro vědeckou dráhu:)
KHALAVERA
---
---
9:27:45 25.3.2009
1 odpověď
PIROSH
: jasně, ale i tam to není jednoznačné, pročež ona osoba nemusí disponovat potřebnou gramotností, s čímž je ještě stále třeba počítat
PIROSH
---
---
9:24:41 25.3.2009
1 odpověď
KHALAVERA
: Tohle situace je logická.
Ale já myslel přesně ty situace, kdy je zapojení další osoby úplně zbytečné a ve výsledku je to náročnější v zásadě i pro stranu, která se ptala.
KHALAVERA
---
---
9:02:34 25.3.2009
1 odpověď
PIROSH
: tak to závisí; jsou informace, které se hledají hůř a je efektivnější obrátit se někoho, o kom předpokládáš, že už je někdy hledal...
PIROSH
---
---
8:55:40 25.3.2009
1 odpověď
ACHERON
a
KAZUO_KIRIYAMA
: Asi to bude nějaká forma spamování v kombinaci s leností.
Vymyslím pro to termín a napíšu článek.
<<
<
>
>>
Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam