• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    RIMRRBugtracer - Bug tracking system | systém na hlášení chyb
    Bugtracer (Bug tracking system) je sofwarové aplikace, která pomáhá programátorům evidovat chyby. V diskusi se řeší otázky: Je evidence chyb důležitá? Jak evidujete chyby nyní? Je pro můj účel bugtracker vhodný? Splňují současné bugtrackery naše požadavky? V čem mohou být lepší? Hledáte chyby a nebo patříte mezi ty, kteří je opravují? Máte projekt a potřebujete testery? Jaký byl váš nejzábavnější bug? .. pokud je vám některá z otázek blízká, jste tu správně. Více již v samotné diskusi.
    rozbalit záhlaví
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    On je nazev klubu ponekud zavalejici..
    BOAR
    BOAR --- ---
    RIMRR: ahoj, jo dik, uz jsem to hodil jeste do jineho auditka, ale taky to tam zapadlo :-)
    RIMRR
    RIMRR --- ---
    BOAR: Ahoj, vzniklo drobné nedorozumění - pokud správně chápu tak bych ty konkrétní podněty na nyx směřoval přímo někam na správce nyxu (případně zda tu je někde hlášení chyb). Zdejší skupina je čistě na téma o bug tracking systémech jako takových.
    BOAR
    BOAR --- ---
    Ahoj, uz jsem, to jednou psal - hodne nazacatku po prechodu na novej nyx. Ale zlobi me to porad:

    Kdyz v seznamu klubu chci najet na obrazky, a zobrazit jen obrazky, tak nez stihnu kliiknout, tak se mi expandnou cisla u ikonek obrazku a linku, a dost casto se stane, ze kurzor se najedou ocitne na linku "link" misto na linku "obrazek". Viz prilozene screenshosty (sipka je jen domalovana pro nazornost).
    Slo by:
    - vypnout expandovani (mit automaticky videt i cisla)
    - prodlouzit cas na expandovani
    - mit fixni velikost , a cislo zobrazit bez posunu obrazku
    - cisla zobrazovat pod sebou
    - misto "expandnuti" proste zmenit ikonu linku a obraazku na cislo
    - pripadne mit nekde moznost to proste vypnot.

    Predem dik

    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    DICK85: S takovyhle zadanim tezko.. Proc nepustit klienty rovnou do Jiry, neumite nastavit prava (bojite se, ze by vam videli moc do kuchyne..?) nebo setrite na licencich, nebo si myslete, ze by to na ne bylo moc slozity?
    Jde o to, ze ikdyz sezeneto neco co ma primou integraci na Jira API, nebo si neco napisete, tak udrzba a prace s tim podle myho vzdycky bude ve finale vetsi, ze kdyby to bylo v jednom, jen se usetri na licenich.. Pokud tohle nevadi, tak se to napojit na cokoliv co vam vizualne libi a co nekdo umi implementovat a bude to udrzovat.
    Pak taky existuje Jira Service desk.
    DICK85
    DICK85 --- ---
    Ahoj,
    řešíme pro naše klienty Integraci nějakého Helpdesku do sw JIRA. Máte někdo nějakou zkušenost a doporučení?
    Díky.
    Richard
    INDIAN
    INDIAN --- ---
    Ma nekdo zkusenost s issue trackerem v Gitlabu ? Nebo este lip s migraci Redmine -> Gitlab

    Hraju si s Gitlabem ted jako s budoucim kandidatem na vymenu dvojice Gerrit+Jenkins a rad bych mozna presvedcil kolegy i o vyhodach uzivani jeho issue trackeru uz jen kvuli tomu ze je soucasti a prace bude mozna pohodlnejsi, ikdyz jakejsi plugin s pro praci s Redmine stranou existuje taky ...
    Vidim ze je zde kladenej velkej duraz pro automatizaci ze strany commitu, coz ne kazdej oceni, kdyz byli leta plno akci delat rucne...
    INDIAN
    INDIAN --- ---
    RATTKIN: me de hlavne o sdileni kusu kodu nebo logu ... vzdycky me dopali, kdyz kolegove perou do chatu kilometrovy logy ... pak hledej neco v historii :s
    co se tyce kodu, tak samo obarvenej syntax by se taky hodil
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    my věci buď dáváme na bugtraceru nebo do wiki. pokud je to enornmě velké, tak jako soubor na síťový disk, pokud je to pro interní potřebu, případně na webserver, pokud to má být externě dostupné.
    INDIAN
    INDIAN --- ---
    mam trochu vic OT dotaz, ale uzce souvisejici....

    pouziva nekdo self-hosted sluzbu typu pastebin ? jelikoz nejsme open source, nemuzem bohuzel vyuzivat cokoli "venku"
    RATTKIN
    RATTKIN --- ---
    INDIAN: lockheed martin a tomtom = špičky software vývoje. ;)
    INDIAN
    INDIAN --- ---
    Az vam bude chtit vas zamestnavatel nacpat tohle..

    Rally | Agile Development Software for Business Agility
    https://www.rallydev.com/

    zapalte mu fikus a vojedte mu vsichni zenu...
    pokud vam sdeli, ze to uz zaplatil a ze to proste budete muset pouzivat, tak ho setnete za svitani
    AMBERAN
    AMBERAN --- ---
    INDIAN: Rovnez pouzivame, velmi dobre :-)
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    INDIAN: Tak je dost mozny, ze se plati jen za hostovou verzi, ani jsem nevedel, ze jde koupi i jina.
    INDIAN
    INDIAN --- ---
    RUTHAN: ee, platis ? nevidim nez GPL ....
    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    INDIAN: Lidi chvali, ale pomer cena vykon nic moc, takze pod to neplatis z vlastniho, tak proc ne.
    INDIAN
    INDIAN --- ---
    filtr mlci, v praci pouzivame tohle a plna spokojenost ...

    Overview - Redmine
    http://www.redmine.org/

    ja to teda nespravuju, ale je to takovy trac-like s tim rozdilem, ze lze udrzovat bez problemu vicero projektu. navic co velmi ocenuju, je automaticky uzavirani tiketu s commitem na git a asi plno dalsich pluginu ktery sem nem nestudoval
    MICTECH
    MICTECH --- ---
    HAWKS: Muzes udelat custom field, kde budes mit odbor a ve chvili, kdy nekdo prehodi ten task, tak vedouci toho odboru dostane email nebo ho to hodi do watcheru.

    Pripadne kdyz budou ty uzivatele v tech skupinach, tak ve skupine je nejaky leader a ve workflow by melo jit nastavit, ze dostava notifikace.
    HAWKS
    HAWKS --- ---
    MICTECH:
    dostal jsem za ukol seznamit se s JIRA. Vedel by jsi, zda lze udelat nasledujici scenar ?

    Nase divize ma nekolik odboru (odbor ridicich systemu,odbor dopravni telematiky a odbor novych technologii) Kazdy odbor ma nekolik zamestnancu a vlastniho vedouciho odboru. V projektu vznikne bug,ktery se zaznamena coby issue. Administrator projektu usoudi, ze reseni tohoto konkretniho issue spada na pracovnika jineho odboru nez ve kterem se projekt aktualne resi. priradi tedy issue na pracovnika z jineho odboru, ten o tom dostane upozorneni, ale potreboval bych, aby zaroven dostal info i jeho nadrizeny.

    tedy jinymi slovy, udelat skupiny useru (odbory) a kazda skupina by mela mit sveho sefa, ktery dostane info v pripade, ze na clena z jeho skupiny nekdo prehodi issue.

    RUTHAN
    RUTHAN --- ---
    sorry za tu diakritiku, iPad
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam