CHARVYBURGER: a teď k Tvému písmu :))
Domnívám se, že ona „nevýraznost“ tučného řezu je dána jeho tradičnějšími proporcemi. Pokud porovnám vlasový a tučný řez, pak vlasový působí mnohem zúženěji (a není to jen těsnějším prostrkáním, které je tedy na můj vkus poněkud na hraně a může působit problémy). Pokud je to koncept, asi bych ho ještě více zdůraznil (tedy vlasové řezy zúžené, tučné našířené). Pokud ne, myslím, že by stálo za to optickou šířku sjednotit.
Na každý pád bych s „nevýrazností“ asi neměl problém…nemyslím si, že by při tomto charakteru muselo být nutně „akcidenční“. Bude to holt takový humanističtější DIN :)
Pak jen pár drobností, co mě letmým pohledem praštily přes brýli:
— výběh „
t“ má krapítko bouli;
— u „
k“ bych možná zvážil výraznější optické korekce (uprostřed je hodně hmotné);
— vyvážení „
s“ trochu kolísá; dle Davida prý nevadí, pokud nenápadně padá doprava, ale mám dojem, že optické osy u vlasového a tučného řezu nejsou úplně ve stejném úhlu;
— háček u „ř“ bych cítil o fous více vlevo;
— přeškrtnutí u „ł“ by mělo být níže;
— „ß“ mi k tomuto písmu více sedí z horního obrázku…ale asi by to chtělo méně výráznou křivku „s“;
— charakter vertikálního háčku jsi asi zvažoval…nicméně nějak bych se přikláněl k nekapkovitému tvaru;
— pozor na kontrast tahů u „
z“ (ne nadarmo je u klasických patkových písem „obrácený“).
Jinak to má ale příjemný charakter, nějak z toho dýchá estetika Type Together :) Tak hodně zdaru!