• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DECODEKLUJAK - Univerzita Jana Amose Komenského
    PETITLU
    PETITLU --- ---
    AKNINAJ: tzn že když je proferor debil, kterej nereaguje na maily a je neprijemnej a proste ti ho nedá tak končíš, nebo co jako? normalne se prece daji predmety presouvat atd, u nas platime skolny drahy jak prase a jeden zapocet ti muze ukoncit studium, nejaky zvlasni
    FOXOVA
    FOXOVA --- ---
    GWEEN:
    MODRAPUSINKA:Me zas tvrdili, ze je to dulezite predevsim pro dalkare, a pro ty, kteri studuji pri zam., ze se jim na zaklade toho papiru omlouva nepritomnost v praci....o bakalarce jsem neslysela nikdy nic
    GWEEN
    GWEEN --- ---
    MODRAPUSINKA: No, to u nás ve třídě někteří šílí. Tak prej odpověď ze studijního je - ne, nemusí. Tak doufám, že to tak je a bude.
    AKNINAJ
    AKNINAJ --- ---
    PETITLU: je to jednoduchý. situace, že nedostaneš zápočet prostě nesmí nastat..Musíš se s profesorem domluvit, co máš udělat navíc, aby ti to dal, jinak je problém.
    BAARYNKA
    BAARYNKA --- ---
    u nás většinou, když má někdo větší absenci, tak se domlouví s učitelem a udělá nějakou práci navíc
    PETITLU
    PETITLU --- ---
    MAD_CADDY: me jde ale hlavne o to co se stane, kdyz ten zápočet prostě nedostanes?
    MODRAPUSINKA
    MODRAPUSINKA --- ---
    GWEEN: co????
    GWEEN
    GWEEN --- ---
    Necháváte si zapisovat známky do toho papíru "přehled studijních výsledků"? Prý to vyžadují na konci studia, jinak nepustí studenta k bakalářce.
    MAD_CADDY
    MAD_CADDY --- ---
    PETITLU: ten je v pohode tenle semestr..páč prej na to na UJAK už sere. Minulej semestr ale nechtěl dát zápočet spolužačce,který umřela máma-- nebyla neměla tušim splněnou jednu práci u něj. Nakonec jí to ale teda dal.
    PETITLU
    PETITLU --- ---