• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GARDAVSKYVýchova dětí výjimečnými lidmi
    Nikdy nezapominejte na slavu lidske prirozenosti. Jsme nejvyssi Buh, jaky kdy byl a jaky kdy bude. Kristove a budhove jsou jenom vlny na tomto nekonecnem oceane, ktery jest Ja Svami Vivekananda
    rozbalit záhlaví
    KAWALSKI
    KAWALSKI --- ---
    GARDAVSKY: sikmooky buzik? to existuje v cechach?:-O me je jedno, jaky iskmooky, jen se mi musi fyzicky libit, musi mit bud dle veku sam skolu nejmene sš, nebo deti studujici s vybornym prospechem zš/sš/vš... jo a musi byt zdravy, vic nepotrebuji ;-) proste asijskeho misenecka, to byl muj sen odmala ;-)
    vlastni pritlekyne asi chce, ale nechce druhe dite k tomu memu :( takze misenec by byl, jen kdybychom se rozesli ;-)
    GARDAVSKY
    GARDAVSKY --- ---
    KAWALSKI: :-D ty bys chtel sikmooke detatko? ale to bylo sladke! myslim,ze se da sehnat svolny sikmooky otec.. asi nejspis nejaky buzik by do toho sel..zalezi jak se dohodnete.. a stvou pritelkyni vlastni nehcete?
    KAWALSKI
    KAWALSKI --- ---
    GARDAVSKY: vlastni krev, vlastni krev....rodit se mi nechce a chci videt, kde klofnu nejakeho pekneho asiata, se svou vysokou vpravde slovanskou figurou :lol:
    JANITA
    JANITA --- ---
    KAWALSKI: vnimam to stejne*
    GARDAVSKY
    GARDAVSKY --- ---
    KAWALSKI: No tak nezbyva nez poprat hodne stesti pri adopci-- to uz mas pravdepodobnejsi poridit si vlastni krev.. nebo se odstehovat do svedska, tam je adopce snadnejsi..
    KAWALSKI
    KAWALSKI --- ---
    GARDAVSKY: kdyz me se nechce zas byt na x let upoutanyx u ditete, to uz je to stjene stare nevlastni lepsi ;-) navic pro me pojem "vlastni krev" nic nerika, vlastni jako cizi, oboji je moje, kdyz to vychovavam...
    GARDAVSKY
    GARDAVSKY --- ---