• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHPoznej vtip + jejich vysvetleni | Adolf Hitler ručí za vtipnost veškerých vtipů! Doživotní záruka! *záruku možno prodloužit
    DEMENCE
    DEMENCE --- ---
    MAWERICK: ZIDANE: hmm no to asi jako chapu, ale zrovna u Churchilla? ten člověk byl z rodiny politiku... tam bez politiky nedostal ani cucnout z cecku... jeho zena byla dcerou bankere, nevim no... prijde me to delat jako vtipy na zaostala ceska auta a vybrat si u toho Tatru v570...
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    KAKIHARA: ne, postup je vypsat data ze slovniho zadani, sestrojit rovnici vedouci k odpovedi na otazku a tuto rovnici zapsat do policka priklad, provest vypocet, dvakrat podtrhnout vysledek a zformulovat slovni zaver slovni ulohy. ja sem prave ve treti, ctvrty tride kdysi byl, tak si pamatuju, na co se kladl duraz:)) a ze pises jen tiskace bych se moc nechlubil;))
    ZIDANE
    ZIDANE --- ---
    DEMENCE: Vtip má být zřejmě v tom, že Churchill se nestal premiérem díky tomu, co dokázal, ale protože ho manželka ve všem "vedla za ručičku"... a že by dokázala udělat premiéra z kdekoho, protože ONA je ten, kdo umí, Churchill je jen figurka.

    Takové to "Muž je hlavou rodiny, žena jejím krkem, protože ona hlavou rodiny otáčí."
    MAWERICK
    MAWERICK --- ---
    DEMENCE: je to variace na "za kzdym uspesnym muzem je sikovna zena" :) neboli ze bez ni by se WCh nikam nedostal.
    KAKIHARA
    KAKIHARA --- ---
    Nehledě na to, že podle písma se bavíme o nejaky treti, ctvrtý tride. Takze místo dvojky bych dal spíš Hats down.
    KAKIHARA
    KAKIHARA --- ---
    HAR4NT: Ten postup má uvedenej v policku “Příklad:”
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    KAKIHARA: soucasti reseni slovnich uloh je mimo jine i spravne vypreparovat z balastu slov ty spravny udaje. je to formalni chyba, ale v ramci hodnoceni slovnich uloh je to imho chyba hruba. kdyby pouzil kalkulacku a dostal za pet, tak je taky pica?:)
    DEMENCE
    DEMENCE --- ---
    [ELHO_CID @ Textove ftipy - taky ste na modemu a vecne se opakujici obrazky vam kazi pozitek? /pouze cj, pripadne slovencina/]
    Jednoho dne se procházeli manželé Churchillovi přepychovou čtvrtí Londýna. Lidé zdravili a rádi s předsedou vlády prohodili pár slov.
    Zametač ulic naproti domu pozdravil paní Churchillovou a chvíli spolu mluvili. Vypadalo to důvěrně.
    Churchill se poté zeptal své ženy, o čem že tak dlouho musela diskutovat se zametačem ulic?
    „Ach ... byl do mě už dávno zamilovaný,“ řekla.
    Churchill se usmál a poznamenal:
    „Vidíš, kdyby sis ho vzala, byla bys dnes manželkou zametače ulic.“
    Paní Churchillová s úžasem pohlédla na svého manžela a řekla legendární slova:
    „Ale miláčku, kdybych si ho byla vzala, byl by dnes premiérem on!“

    a vtipný je to proč? protože to je očividná lež a nesmysl?
    KAKIHARA
    KAKIHARA --- ---
    Mně z toho plyne, že je ta učitelka prostě zkostnatělá píča. Otazka znela jasne, odpoved je správná. Postup má to dítko taky dobře a je evidentní, že si to nevytáhlo z nosu.
    SLIWOWITZ
    SLIWOWITZ --- ---
    SEJDA: ok. princip chapu, ale prijde mi, ze kdyz je ten predpoklad napsanej explicitne v tom zadani, tak jeho prepisovani hned pod to neni ukol z matiky (ani fyziky) ale z nejakyho vyplnovani formularu. vyvolava to ve me pocit, ze snizeni znamky v tomhle pripade je jen dalsi faktor kterej vede k tomu, ze v pozdejsim veku decka matiku nenavidi a proto se ji nenauci
    JON
    JON --- ---
    SEJDA: ovsem je zcela absurdni takovouhle miru abstrakce ocekavat od (evidentne) zaka, jehoz uroven odpovida vypoctu 23 + 7.

    A pokud by to byl treninkovy priklad na formalni zapis, tak by znamka mela byt vyrazne horsi nez 2. Ne?
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    PLUG: o 7 vice je predpoklad. stejne jako to, ze chlapcu bylo 23.
    to, ze je divek 30 je zaver, 23 + 7 je vypocet/dukaz.
    Formalne vzato napsal zak zaver mezi predpoklady. Jabka s hruskami.
    Na formalizaci predpokladu neni nic trivialniho a je to presne ten rozdil mezi fyzikou a matematikou, ehm mezi fyziky a matematiky. :)
    MINERWA
    MINERWA --- ---
    SEJDA: no mně připadá, že jedinej kdo tady diskriminuje seš ty, i muž může být učitelka
    PLUG
    PLUG --- ---
    ALCATOR: ok. Tak to nic moc.. a já vymýšlel jestli děvčata a dívky není nějaký rozdíl
    SLIWOWITZ
    SLIWOWITZ --- ---
    ALCATOR: no tvl. dik za vysvetleni. cumim na ten vtip celej den, ale ze ta ucitelka chtela aby tam bylo jakoze doslova napsano "o 7 více" me fakt nenapadlo. holt mam akorat doktorat z fyziky, tak jsou na me tyhle ulohy moc slozity
    ALCATOR
    ALCATOR --- ---
    PLUG: Tohle je taková "minikauza". V učebnicích matematiky je nyní takový zvyk, že je ti vysvětlen nějaký princip, potom ho máš přesně zopakovat na velmi podobném příkladu, a teprve časem začneš ty kroky, které jsou příliš triviální, přeskakovat.

    V tomto konkrétním případě byl vysvětlen princip, kdy si nejprve napíšeš hodnoty, které jsou dané v zadání, do DVOU ŘÁDKŮ pod sebe:

    Chlapců: 23
    Dívek: o 7 více

    Pak si máš uvědomit, že "o X více" je vlastně totéž jako "+ X", tzn.

    Chlapců 23
    Dívek: +7

    A teprve pak máš spočítat
    23+7 = 30


    Žák, který tuto úlohu počítal, byl ale příliš pokročilý a rovnou do řádku pro dívky napsal celkový výsledek, což mu učitelka opravila a následně mu snížila známku.
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    MINERWA: označil .. nezatahuj do toho geneder. Mužští učitelé si zaslouží pozitivní diskriminaci .. zejména na základkách ;)
    MINERWA
    MINERWA --- ---
    PLUG: připadá mi to jako příklad o logice, žák má napsat jenom to, co je v textu, 30 v textu neni, proto mu to označila jako chybu
    PLUG
    PLUG --- ---
    Prosím co je v tomto? [CHROCHTADLO @ USTAV . PRO . DUSEVNE . VYSMATE] připadám si zabržděný
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    HARVIE:
    I'll be bach
    https://www.youtube.com/watch?v=1A-r6lskpZA


    I'll be back - Arnold Schwarzenegger - The Terminator
    https://www.youtube.com/watch?v=bgLfOrVJJMg
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam