• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXCanon EOS xxxD a xxxxD Canon EOS 1000D, 1100D, 400D, 450D, 550D, 600D, 650D, 40D, 50D, 60D)
    TAURIDUS
    TAURIDUS --- ---
    VASAX: no ne ve všem je to blbé ...ale trápím se trápím :-)))
    VASAX
    VASAX --- ---
    To se divím, já už jsem byl kompaktem omezen až jsem rozbil mnoholeté úspory a nakoupil si svou DSLR výbavu. A jde to znát.

    jediný co mě trápí je kde sehnat rychle a levně dálkovou spoušť a off -shoe kabel.
    A jaký si do budoucna vybrat sklo .... první širokáč asi ta tokina, pak ještě pade a možná časem třicet... ale kterou?
    TAURIDUS
    TAURIDUS --- ---
    Jinak..nevím ale nejspíš blbnu já ale nevím kde a co koním, ale zdá se mě, že dost snímků mám naprd oproti kompaktu kterej jsem měl před tím....a to nejsem nějakej začátečník fotím skoro 40 let i když jasně že na film....ale prostě mě to s ní moc nejde ...
    TAURIDUS
    TAURIDUS --- ---
    mne teda dost zajímá jakej objektiv je nejvhodnější jako záklaďák...pořád mám pocit, že slušnej základ chybí sice je tu supr sklo 16/35 a 17/40...ale přece jen bych já osobně rád něco jako 16/75 nebo tak nějak a aby to bylo světelný. Jenže to nic neexistuje a tak tápám a rozhoduji co oželet :-)))))
    VASAX
    VASAX --- ---
    teh 12 motherfucking pixelz!!!
    navic proc je tam nativne rozliseni nastaveny jako nejakych 180dpi, kdyz klasika obrazky maji 80?
    LAPAK
    LAPAK --- ---
    VASAX: neni no, ale u A3 to prej jeste nepoznas
    VASAX
    VASAX --- ---
    no podle vzorecku z posledniho digifoto...
    psali:

    tzn 4272 * 2,54 /300 = 36 cm na delsi stranu? To neni ani A3.... (297 × 420)
    (z 12mpix)
    LAPAK
    LAPAK --- ---