• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXCanon EOS xxxD a xxxxD Canon EOS 1000D, 1100D, 400D, 450D, 550D, 600D, 650D, 40D, 50D, 60D)
    BACKORA
    BACKORA --- ---
    VASAX: No já hlavně točím, takže často zapomínám, že ty foťáky jsou vlastně hlavně od focení... ((:
    VASAX
    VASAX --- ---
    CALCULON: Alias klasické ostření jako při focení přes hledáček...
    NJAL
    NJAL --- ---
    CALCULON: Hledacek, aka ostreni pomoci rozdilu fazi (phase difference, PD) na dalkomernych senzorech pod mirrorboxem.
    CALCULON
    CALCULON --- ---
    VASAX: A ten quick režim je co? (sorry, jsem úplný nováček...)
    VASAX
    VASAX --- ---
    CALCULON: já používám LV s vyklopeným displayem v ne moc pohodlných pozicích a nebo když ostřím ve špatných podmínkách plus několik dalších specifických případů. Ale při používání LV na focení jedině quick režim, Live režim v horších jak optimálních podminkách je opravdu často o nervy, obzvlášť na mém ne-USM tamronku... .)
    CALCULON
    CALCULON --- ---
    Ale jo, u videa to chápu a moc nenatáčím a liveview použiju tak na 1% fotek, akorát mi to teda připadá, že použitelnost liveview je skoro nulová - aspoň na pohybující se věci - když se nemůžu dívat do hledáčku, ale použiju ten výklopný displej, tak je to většinou v krkolomné pozici, kdy není moc příjemné čekat, než se to uráčí zaostřit... no nic, tak já jen jestli je to normální i u USM objektivu.
    VASAX
    VASAX --- ---
    BACKORA: nepřijde mi to rychlejší a lepší = přesnější. Většinou ve videu nepřeostřuji. Ale já od DSLR nechci natáčení videa, mám to jen jako doplněk :D
    BACKORA
    BACKORA --- ---
    VASAX: Což to jo, ale osobně považuju za rychlejší a i lepší ostřit ručně. Navíc pokud v tom videu budu potom přeostřovat.... (:
    VASAX
    VASAX --- ---
    BACKORA: já, zaostřím a začnu natáčet.
    BACKORA
    BACKORA --- ---